Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmilla naisilla olisi hyvä vartalo, jos he vain olisivat normaalipainoisia ja harrastaisivat liikuntaa 3-4 kertaa viikossa

Vierailija
20.12.2016 |

Onko liikaa vaadittu?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistämätön totuus kirjoitti:

Niin olisi.

Ja niin olisi myös miehillä.

Olisiko? Ajattelisitko oikeasti, että tuossa on hyväkroppainen mies, kun Hietsussa tulisi vastaan kolme kertaa viikossa lenkkeilevä insinööri, jonka painoindeksi on 24? Antaisitko julkkisesimerkin "hyvästä vartalosta"?

En ole tuo, enkä AP, mutta sanoisin että 3-4 kertaa viikossa salilla, nimenomaan muokkaamassa kehoa, ja ruokavalioon kunnon kuria. Sillä saa hyvän kropan, oli mies tai nainen.

Lenkkeily ei paljon auta.

Vierailija
102/108 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö vieläkään ole oppinut, että toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä? Toiset muodottomasta, toiset muodokkaasta. Toiset pyöreästä, pitkästä, lyhyestä, laihasta, timmistä, jne.

Ja arvaa mitä? Toisille asialla ei ole minkään valtakunnan merkitystä, toisille on. Joten keskity OMAAN elämääsi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias kahden lapsen äiti. Uskallan sanoa että mulla on tosi hyvä kroppa. Liikun joka päivä. Lenkkeilen (tarvittaessa kuopus pyöräilee mukana), treenaan kotona joogaa ja kahvakuulaa, 20 minuuttia tehokkaasti. Hyötyliikuntaa lisäksi eli kävelen kaikki lyhyemmät matkat ja käytän hissiä. Töissä seison sähköpöydän ääressä. Enkä silti koe että rehkin tai puurran, koska se on itsestäänselvä elämäntapa ja siitä tulee hyvä olo. Teen 8 tunnin työpäiviä ja hoidan myös kodin. Telkkaria en juuri katso enkä roiku paljoa netissä. Kuka vaan pystyy jos haluaa! :)

Vierailija
104/108 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
105/108 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olisi.

Olisiko? Ajattelisitko oikeasti, että tuossa on hyväkroppainen mies, kun Hietsussa tulisi vastaan kolme kertaa viikossa lenkkeilevä insinööri, jonka painoindeksi on 24? Antaisitko julkkisesimerkin "hyvästä vartalosta"?

En ole tuo, enkä AP, mutta sanoisin että 3-4 kertaa viikossa salilla, nimenomaan muokkaamassa kehoa, ja ruokavalioon kunnon kuria. Sillä saa hyvän kropan, oli mies tai nainen.

Minkä hiton takia pitäis maksaa itsenä kipeeks että pääsee "muokkamaan vartaloa" jos sellainen ei kiinnosta ja ilman on raikkaampaa ulkona. Pysykää te saliapinat siellä saleissa ottamassa selfieitä, kävelen itse mieluummin raikkaassa ulkoilmassa. Mua ei kiinnosta muokata vartaloani koska mulle on ihan sama mitä mieltä joku  musta on.En halua "hyvää kroppaa" enkä lisää huomiota.Koittakaa tajuta ettei kaikki ole niin narsistisia kuin te.

Vierailija
106/108 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi mutta olen sohvaperuna. Muuten ok kroppa, mahan kanssa saa vähän taistella, ettei ala kasvaa.

Tätä en oikein ymmärrä, että mahan kasvun estäminen vaatii taistelua.

Enemmän hommaahan siinä mahan kasvattamisessa on kuin kasvun estämisessä. Mahan kasvattamiseksi pitää syödä. Kasvun estämiseksi ei tarvitse tehdä muuta kuin pitää suunsa kiinni.

Vierailija
107/108 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sen vartalon pitää olla hyvä? Täytyisikö kaikkien ihmisten siis muokata itsensä näyttämään ap:n silmissä hyvältä, vai mitä tässä haetaan?

Surullisinta on, että joillakin naisilla on niin käsittämättömän huono itsetunto, että he kokevat tarvetta puolustella ajankäyttöään tälle trollille.

Vierailija
108/108 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olisi.

Minkä hiton takia pitäis maksaa itsenä kipeeks että pääsee "muokkamaan vartaloa" jos sellainen ei kiinnosta ja ilman on raikkaampaa ulkona. Pysykää te saliapinat siellä saleissa ottamassa selfieitä, kävelen itse mieluummin raikkaassa ulkoilmassa. Mua ei kiinnosta muokata vartaloani koska mulle on ihan sama mitä mieltä joku  musta on.En halua "hyvää kroppaa" enkä lisää huomiota.Koittakaa tajuta ettei kaikki ole niin narsistisia kuin te.

Niin siis motiivihan on, että se vastakappale pitäisi minusta, niin että saisin nauttia hänen hyvästä kropasta. Eli ei tällä ole narsismin kanssa mitään tekemistä. Esineellistämisen kanssa ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi