Useimmilla naisilla olisi hyvä vartalo, jos he vain olisivat normaalipainoisia ja harrastaisivat liikuntaa 3-4 kertaa viikossa
Kommentit (108)
Naisilla on tosiaan aika helppoa tämän kanssa.
No, naisilla on omat ongelmansa ja haasteensa sitten.
Tiedätkö, aloittaja, että mielipiteesi ei vähempää voisi minua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt töissä mun puolest nii voin alkaa harrastaa liikuntaa ja pitää timmin kroppani kunnossa
Käyn jo töissä ja sen lisäksi 3 kertaa viikossa kuntosalilla ja 1-2 kertaa viikossa lenkillä. Mikä on sinun tekosyysi?
Kävisin useammin jos olis hoitaja lapsille. Kuntosali hoitaajalla on liian kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on töissä neljään ja sitten hakee muksut tarhasta , siivoaa ja laittaa pyykkiä ym. Niin missä perkeleen välissä sitä salille tai lenkille lähtee?!
Me käydään ystävän kanssa lenkillä seiskan, puoli kahdeksan aikaan, tunnin lenkki ja sit kotiin. Molemmilla on lapsia, molemmat työssä.
Kuka vahtii lapsia ?
Oman vaimon kohdalla ylipaino on periaatteessa, mutta ei käytännössä mysteeri.
Tarkkailee, mitä syö, syö terveellisesti ja monipuolisesti, lähtökohtaisesti annokset kunnossa, harrastaa liikuntaa vaaditun 3-4 kertaa viikossa.
Noin 15 kiloa tullut 15 vuodessa, kaikki syyt on esitetty jo tässä ketjussa. Raskauskiloja, töitä ja stressiä yms.
Mutta paino ei putoa. Mysteeri.
No ei oikeasti. Leivonnaiset, herkut, punaviini ja mässyt silloin tällöin selittävät, miksi läski pitää pintansa.
Mitä sitä laihduttamaan kun ei olla lihavia, vaan "kurvikkaita" ja "ylpeän muodokkaita oikeita naisia". Kaikki muut ovat "raatoja" tai "kolkkoja luurankoja"
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, aloittaja, että mielipiteesi ei vähempää voisi minua kiinnostaa.
Jos tuo olisi totta, et olisi edes vastannut tähän ketjuun.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt töissä mun puolest nii voin alkaa harrastaa liikuntaa ja pitää timmin kroppani kunnossa
Käyn jo töissä ja sen lisäksi 3 kertaa viikossa kuntosalilla ja 1-2 kertaa viikossa lenkillä. Mikä on sinun tekosyysi?
10-11h työpäivät, 4 salitreeniä, 6 pk-lenkkiä, 14 x 8-10km koiranulkoilutusta viikossa ja ihan normaali perhe-elämä siihen päälle. Toki pystyn upottamaan salitreenit ja osan noista pk-lenkeistä työaikaan, mutta en nyt ihan purematta niele että joku 8-16 työläinen "ei ehdi" huolehtimaan itsestään.
Entä 8-16 työläinen, joka suorittaa myös yliopistotutkintoa kokoaikaisesti, ja lisäksi on kaksi alle 4-vuotiasta lasta? Joo. En ihan oikeasti ehdi liikkumaan, joten linjat täytyy pitää kunnossa vähällä syömisellä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla miehillä voisi olla parempi vartalo, jos he lopettaisivat ryyppäämisen.
Harmi, että Suomi on täynnä lihavia pottunokkamiehiä.
Miten ryyppäys tai lihavuus vaikuttaa nenään?
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn lenkillä 3-4 kertaa viikossa, mutta oon silti läski. Sori vaan.
Niin? Syö vähemmän ja liiku monipuolisemmin ja intensiivisemmin. Saat anteeksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun on töissä neljään ja sitten hakee muksut tarhasta , siivoaa ja laittaa pyykkiä ym. Niin missä perkeleen välissä sitä salille tai lenkille lähtee?!
http://i.imgur.com/FG343Ve.mp4
Treenaa muksuilla kuten tuokin. :)
Niin olisi.
Ja niin olisi myös miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos haluaa elämältään ihan jotain muuta kuin että kroppa on tikissä? Mulla on ihan tavallinen kroppamutta koska pituutta on mukavasti niin kilot sulautuu varteen. En ikinä käyttäisi aikaa sali, lenkkeily, ulkoilu monta tuntia viikossa. Ei huvita. Tunti päivässä, pari kolme viikossa on maksimi.
Ja sehän piisaakin. Sekä se, että on sinut itsensä kanssa kuin se että pari kolme kertaa viikossa liikkuu. Sehän tekee ihmisen vaan virkummaksi ja jaksavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me käydään ystävän kanssa lenkillä seiskan, puoli kahdeksan aikaan, tunnin lenkki ja sit kotiin. Molemmilla on lapsia, molemmat työssä.
Kuka vahtii lapsia ?
Ota muksut mukaan. Minä pukkasin kärryssä, vedin pulkassa tai ne fillaroivat siinä mukana. Ja niistä oli kiva ulkoilla äidin kanssa. Itse sanoin että tämä on nyt reippailulenkki eikä nyt yhtenään pysähdellä. Puolikin tuntia riittää. Kaikki on järjesteltävissä jos haluaa. Ja siitä halustahan se on kiinni.
Olen normaalipainoinen, mutta kerro missä välissä vetelen 4 kertaa viikossa reenejä. Olen edelleen yhdessä lasten isän kanssa, joka menee töihin aamulla viideltä ja tulee kotiin illalla 5-7 väliin. Nukkumaan hän menee 9 viimeistään, että jaksaa herätä aamulla 4 kahvin keittoon. Päivän aikana hoidan pyykit, ruuat, esikoisen ulkoilut, tiskit, tuttipullojen keitot, mahdollisesti myös imuroinnin ja täydennysreissun kauppaan. Lasten isä hoitaa esikoisen iltatoimet ja lapsen nukkumaan. Meillä on myöskin pienet kaksoset, jotka menevät nukkumaan vasta puolilta öin aikaisintaan ja heräilevät vielä öisin. Esikoinen herää 8-9 väliin aamulla. Isompi kauppareissulla ajoitetaan viikonlopulle, miehellä joka toinen viikonloppu kaks päivää vapaata, joka toinen vain yksi. Viikonloput on myös lähes ainoa aika, jolloin voimme viettää yhdessä perheen kesken aikaa. Missä välissä pitäisi keretä reenaamaan ? Kun kaksoset ovat menneet nukkumaan 12-1 väliin yöllä niin lähden lenkille ? Ennenkuin heräävät ensimmäisen kerran syömään ? Että pääsen itse nukkumaan kun mies herää ja vielä pitäisi aamulla esikoisen kanssa herätä ?
Ei kiinnosta kyllä kertakaikkiaan yhtään, mitä ap ajattelee kropastani.
Mikä mt-häiriö on kyseessä, jos ihminen kuvittelee, että hänen mielipiteensä muista randomeista vieraista ihmisistä olisi heille merkityksellinen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuule ap sellainen ruumiinrakenne,,ettei siinä paljon lenkkeily auta ! Leveät hartiat, leveä selkä , leveä lantio, pienet tissit.
Jos laihdutan tissit häviää, mutta näytän yhä kuulantyöntäjältä!
Ei huippumallitkaan mitään kurvikuningattaria ole, heillä on maskuliiniset kasvot -ja vartalo, siitäkin huolimatta he pitävät huolta itsestään.
Pistämätön totuus kirjoitti:
Niin olisi.
Ja niin olisi myös miehillä.
Olisiko? Ajattelisitko oikeasti, että tuossa on hyväkroppainen mies, kun Hietsussa tulisi vastaan kolme kertaa viikossa lenkkeilevä insinööri, jonka painoindeksi on 24? Antaisitko julkkisesimerkin "hyvästä vartalosta"?
Vierailija kirjoitti:
Onko liikaa vaadittu?
Olen samaa mieltä. Mutta eikö tämä päde myös miehiin?
Mä en oo koskaan saanut hyvää oloa liikunnasta, en ikinä, en edes nuorempana kun olin ihan hyvässä kunnossa. Mä en usko siihen, koska sitä ei mulle tule. Paha olo tulee, huojennus ehkä siitä että sainpa liikuttua, mutta liikkuminen on mulle tuskaista ja tervanjuontia, ei kivaa. Kevyt kävely luonnossa on mukavaa, mutta se nyt ei oo kummoista liikuntaa.