Useimmilla naisilla olisi hyvä vartalo, jos he vain olisivat normaalipainoisia ja harrastaisivat liikuntaa 3-4 kertaa viikossa
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen mutta en harrasta liikuntaa ollenkaan. Olenko hyvännäköinen?
Tuskin, mutta voit olla ihan ok näköinen kropaltasi.
Yleensä kylläkin "normaalipainoinen" tarkoittaa että läskiä löytyy.
Jos aidosti ja rehelliseti on tyytyväinen oloonsa ja kokoonsa, niin ei silloin ole väliä että onko painoa 50 vai 100 kiloa. Mutta jos peiliin katsoessa tuntee tyytymättömyyttä niin silloin voisi olla oleellista tehdä muutoksia.
Käyttäjä2341 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttais urheilla veren maku suussa. Onneksi on hyvät geenit peritty niin riittää hyötyliikunta ja voin syödä mitä haluan. Tosin en niin välitä makeasta. Hyvä työ, matkustan paljon työssä ja vapaa-ajalla, hyvä kumppani, mukava asunto ja lapsia ei ole nyt vielä harkittu. Mitäs vielä, ai niin, saan kämnenet kiinni maahan polvet suorina.
Toimii varmaan vielä parikymppisellä. Kolmekymmentä kun tulee sullakin mittariin niin ei riitä enää hyötyliikunta.
Riittää kyllä useimmilla, yksilöllistä tietenkin
Eikä riitä, yli puolet aikuisista ovat vähintään ylipainoisia. Mitä enemmän ikää, sen pahemmalta näyttää.
Jos et muuta mitään ruokavalion ja liikunnan suhteen, lihot keskimäärin puoli kiloa vuodessa 25 vuotiaasta eteenpäin.
En onnistu laihtumaan millään, lopetin Ketipinor-nimisen lääkkeen syönnin jo yli vuosi sitten. Paino on jämähtänyt niille kantimilleen, 110 kiloon, vaikka syön terveellisesti, ja liikun säännöllisesti. Lääkärit eivät ota paino-ongelmiani vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttais urheilla veren maku suussa. Onneksi on hyvät geenit peritty niin riittää hyötyliikunta ja voin syödä mitä haluan. Tosin en niin välitä makeasta. Hyvä työ, matkustan paljon työssä ja vapaa-ajalla, hyvä kumppani, mukava asunto ja lapsia ei ole nyt vielä harkittu. Mitäs vielä, ai niin, saan kämnenet kiinni maahan polvet suorina.
Toimii varmaan vielä parikymppisellä. Kolmekymmentä kun tulee sullakin mittariin niin ei riitä enää hyötyliikunta.
Minulla on ikää 56 ja hyötyliikuntaakin aika vähän tulee harrastetuksi ja äiti on ylipainoinen että se niistä geeneistä. Silti olen hoikka koska en syö kaikkea minkä näen.
56 vuotias ihminen, joka ei harrasta edes hyötyliikuntaa, ei ole terve. Eikä pysy toimintakuntoisena enää kovin montaa vuotta. Eikö teitä oikeasti pelota miten pärjäätte 60+ iässä, jos kehossa ei ole ollenkaan lihasta ja kunto on nollaluokkaa? Ei siinä hoikkuus auta mitään, jos ei pääse tyyliin sängystä ylös!
Minä olen terve, se on todettu lääkärintarkastuksessa. Tunnen itseäni 10 vuotta nuorempia jotka kävelevät laahustamalla ylipainon vuoksi, enemmän olisin huolestunut pääsevätkö he minun iässään sängystä ylös. Tunnen myös hoikkia eläkeikäisiä jotka ovat täysin toimintakykyisiä.
Niinpä niin, ehkä sinä todella olet se ainoa luonnonoikku joka pysyy vanhuksenakin hyvässä fyysisessä kunnossa ihan ilman mitään liikuntaa. Viis tutkimuksista jotka kiistatta osoittavat liikunnan hyödyt ja liikkumattomuuden haitat, sinä olet se johon nämä eivät päde koska VIELÄ ei lääkärintarkastuksessa vikoja löydy :'D.
Oikeasti, voiko nämä ihmiset olla tosissaan??
Kaikkien ihmisten vartalo on parempi jos harrastaa liikuntaa, on hoikka ja syö terveellisesti. Nyt kaikki aamulenkille! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikää 56 ja hyötyliikuntaakin aika vähän tulee harrastetuksi ja äiti on ylipainoinen että se niistä geeneistä. Silti olen hoikka koska en syö kaikkea minkä näen.
56 vuotias ihminen, joka ei harrasta edes hyötyliikuntaa, ei ole terve. Eikä pysy toimintakuntoisena enää kovin montaa vuotta. Eikö teitä oikeasti pelota miten pärjäätte 60+ iässä, jos kehossa ei ole ollenkaan lihasta ja kunto on nollaluokkaa? Ei siinä hoikkuus auta mitään, jos ei pääse tyyliin sängystä ylös!
Minä olen terve, se on todettu lääkärintarkastuksessa. Tunnen itseäni 10 vuotta nuorempia jotka kävelevät laahustamalla ylipainon vuoksi, enemmän olisin huolestunut pääsevätkö he minun iässään sängystä ylös. Tunnen myös hoikkia eläkeikäisiä jotka ovat täysin toimintakykyisiä.
Niinpä niin, ehkä sinä todella olet se ainoa luonnonoikku joka pysyy vanhuksenakin hyvässä fyysisessä kunnossa ihan ilman mitään liikuntaa. Viis tutkimuksista jotka kiistatta osoittavat liikunnan hyödyt ja liikkumattomuuden haitat, sinä olet se johon nämä eivät päde koska VIELÄ ei lääkärintarkastuksessa vikoja löydy :'D.
Oikeasti, voiko nämä ihmiset olla tosissaan??
En ole luonnonoikku enkä ole vielä vanhus mutta tunnen paljon vanhuksia jotka pysyvät hyvässä kunnossa ilman liikuntaa kun ovat hoikkia enkä jaksa uskoa että he kaikki olisivat luonnonoikkuja. Sen sijaan minua nuoremmat kulkevat laahustamalla ja puuskuttamalla eivätkä laihdu liikunnasta huolimatta kun mättävät koko ajan suuhunsa kakkuja ja pullia. Monilla heistä on diabetes-, verenpaine- ja kolesterolilääkitys ja he ovat sitä mieltä että kun syö lääkkeitä niin ei tarvitse välittää mitä suuhunsa pistää.
Somessa kyllä riittää laatuaikaa.
Jos jos ois jos, niin lehmäki lentäis.
Mä käyn lenkillä 3-4 kertaa viikossa, mutta oon silti läski. Sori vaan.
Samaa miltä. Itseään ei saa päästää lihomaan liikaa.
Ihanan lavea määritelmä hyvälle vartalolle näin fitneksen, kuvanmuokkauksen ja kauneuskirurgian aikana! Tavallinen normaalipainoinen 3-4 kertaa viikossa liikkuva nainen on todella kaukana malleista ja julkkiskaunottarista mutta mahtavaa että hän on silti AP:n mielestä hyväkroppainen!
Kun on töissä neljään ja sitten hakee muksut tarhasta , siivoaa ja laittaa pyykkiä ym. Niin missä perkeleen välissä sitä salille tai lenkille lähtee?!
Vierailija kirjoitti:
Kun on töissä neljään ja sitten hakee muksut tarhasta , siivoaa ja laittaa pyykkiä ym. Niin missä perkeleen välissä sitä salille tai lenkille lähtee?!
Tekosyitä. Ihmeellistä sotkemista jos joka päivä pitää pestä pyykkiä ja siivota niin ettei ehdi puoleksi tunniksi pihalle. Missä lasten isä? Ai ei kuvioissa vai?
Vierailija kirjoitti:
Me käydään ystävän kanssa lenkillä seiskan, puoli kahdeksan aikaan, tunnin lenkki ja sit kotiin. Molemmilla on lapsia, molemmat työssä.
Minulla on kuule ap sellainen ruumiinrakenne,,ettei siinä paljon lenkkeily auta ! Leveät hartiat, leveä selkä , leveä lantio, pienet tissit.
Jos laihdutan tissit häviää, mutta näytän yhä kuulantyöntäjältä!
Mihin sen vartalon pitää olla hyvä? Täytyisikö kaikkien ihmisten siis muokata itsensä näyttämään ap:n silmissä hyvältä, vai mitä tässä haetaan?
Käyn 2/krt viikossa vetämässä tunnin salitreenin ja joka ilta reippaalla kävelyllä !
Silti allit löllyy ja maha pömpöttää :/
Sitä kuuluisaa hyvää oloakaan minulle ei salitreenin jälkeen tule, olen lopen uupunut ja syön kuin hevonen !
Hullun hommaa, olen miettinytkin että sanon koko salijäsenyyden irti..
"Vaatimus" ei itsessään ole liikaa, mutta kiinnostaisi tietää millä oikeudella ja auktoriteetilla tuollaista vaatisit?
Mulla on kyllä omasta mielestä ihan hyvä vartalo ja olen tosiaan normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa juuri tuon 3-4 kertaa viikossa.