Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmilla naisilla olisi hyvä vartalo, jos he vain olisivat normaalipainoisia ja harrastaisivat liikuntaa 3-4 kertaa viikossa

Vierailija
20.12.2016 |

Onko liikaa vaadittu?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä fitness intoilua.. huoh. Ei teiänkää kaikkien kroppa vaan muutu hyvän muotoseksi vaikka siellä salilla kuin ravais, se on geeneissä millaset kurvit, luusto ym. Rumia hevosennäkösiä tätejä nää fitness-intoilijat.

Vierailija
22/108 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttais urheilla veren maku suussa. Onneksi on hyvät geenit peritty niin riittää hyötyliikunta ja voin syödä mitä haluan. Tosin en niin välitä makeasta. Hyvä työ, matkustan paljon työssä ja vapaa-ajalla, hyvä kumppani, mukava asunto ja lapsia ei ole nyt vielä harkittu. Mitäs vielä, ai niin, saan kämnenet kiinni maahan polvet suorina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttais urheilla veren maku suussa. Onneksi on hyvät geenit peritty niin riittää hyötyliikunta ja voin syödä mitä haluan. Tosin en niin välitä makeasta. Hyvä työ, matkustan paljon työssä ja vapaa-ajalla, hyvä kumppani, mukava asunto ja lapsia ei ole nyt vielä harkittu. Mitäs vielä, ai niin, saan kämnenet kiinni maahan polvet suorina.

Toimii varmaan vielä parikymppisellä. Kolmekymmentä kun tulee sullakin mittariin niin ei riitä enää hyötyliikunta.

Vierailija
24/108 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen olisi onnellisempi ja voisi henkisesti paremmin, jos lakkaisi miellyttämästä muita ja ajattelemasta mitä muut hänen kropastaan mahdollisesti ajattelevat.

Vierailija
25/108 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä fitness intoilua.. huoh. Ei teiänkää kaikkien kroppa vaan muutu hyvän muotoseksi vaikka siellä salilla kuin ravais, se on geeneissä millaset kurvit, luusto ym. Rumia hevosennäkösiä tätejä nää fitness-intoilijat.

Huoh sullekin, läskikasa. Huomaa jo että noinkin lyhyen kommentin kirjoittaminen alkaa hengästyttämään. Kuntoilusta tulee hyvä kroppa mutta se on vain bonusta. Oman hyvinvoinnin ja hyvän olon vuoksi sitä kuntoilua harrastetaan.

Juu, myönnä pois, et kyl se peilikuva ilahduttaa kummasti aina joka kerta, kun siihen katse osuu :'D Enkä sano, että se ois huono asia, sillä kyllähän mäkin pidän itseäni huomattavasti paremmannäköisenä timminä x)

Mut pliis, antakaa ihmisten olla sellasina kuin ne on.

26/108 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii varmaan vielä parikymppisellä. Kolmekymmentä kun tulee sullakin mittariin niin ei riitä enää hyötyliikunta.

Riittää kyllä useimmilla, yksilöllistä tietenkin

27/108 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne töihin voi juosta? 4 kertaa viikossa 40 min - 2 h kerrallaan ei ole mikään mahdottomuus. Meillä molemmat treenaa kuutena päivänä viikossa, ja yksi päivä viikossa on lepopäivä. Joskus tulee 2 treeniä päivässä. Lisäksi toki muut hyötyliikunnat. Hyvässä kunnossa ollaan. Jos asiat järjestelee, ei mikään mahdottomuus urheilullinen elämäntapa. Ruokavalio nyt on helppo laittaa kuntoon.

2 tuntia juoksemista joka aamuyö ennen töitä, jösses. Ja sitten paikan päällä suihkuun jota ei edes ole työpaikalla, meikit naamaan, tukka kuntoon, vaihtovaatteet päälle ja naama punaisena asiakaspalveluun. Jos nyt ei kuitenkaan.

Vakavasti puhuen, minä olen ylipainoinen (175/83) siitä yksinkertaisesta syystä, että saan herkkujen (suklaa ja jäätelö) syömisestä niin kovat euforiat, että terveellinen ruoka ja urheilu eivät voi koskaan sellaisia minulle antaa. Käytännössä ottaen olen siis koukussa herkkujen makuun ja niiden antamaan mielihyväntunteeseen. Syön paljon kasviksia ja lautasmallini on ykköstyypin diabeetikolle sopiva, liikun myös parhaani mukaan ilmaisten lajien parissa, tykkään todella paljon joukkuelajeista ja tanssista, mutta eihän se liikunta kiloja vie (vaikkakin kuntoa lisää tietysti) vaan oikeanlainen ruokavalio. Olen jo vuosia punninnut terveellisemmän elämän/paremman kropan ja herkkueuforian välillä, mutta lähes aina, valitettavasti, olen päätynyt lopulta lukuisten päätösten jälkeen jälkimmäiseen. Vieroitusoireet, niin henkiset kuin fyysiset, ovat olleet suurimpana syynä siihen. Katsotaan, pääsenkö joskus niistä yli.

28/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki paino kannattaa pitää normaalin rajoissa jo ihan oman hyvinvoinnin takia, mutta se onko tuo liikaa vaadittu riippuu siitä, kuka vaatii ja keneltä. Näin ajatellen, että joku random av-tyyppi vaatii sitä yleisesti naisilta, jotta näiden vartalo miellyttäisi enemmän vaatijan silmää, tuntuu kyllä aika turhalta touhulta. En minä ainakaan keksi, miksi minun pitäisi ulkonäöltäni miellyttää jotakuta tyystin uppo-outoa ihmistä vaatimuksineen, kun miellytän muutaman tuttuni silmää ihan ilman vaatimuksiakin.

Vierailija
29/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyt töissä mun puolest nii voin alkaa harrastaa liikuntaa ja pitää timmin kroppani kunnossa

Käyn jo töissä ja sen lisäksi 3 kertaa viikossa kuntosalilla ja 1-2 kertaa viikossa lenkillä. Mikä on sinun tekosyysi?

10-11h työpäivät, 4 salitreeniä, 6 pk-lenkkiä, 14 x 8-10km koiranulkoilutusta viikossa ja ihan normaali perhe-elämä siihen päälle. Toki pystyn upottamaan salitreenit ja osan noista pk-lenkeistä työaikaan, mutta en nyt ihan purematta niele että joku 8-16 työläinen "ei ehdi" huolehtimaan itsestään.

Vierailija
30/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan ole ehtinyt enkä jaksanut harrastaa liikuntaa niinä aikakausina kun työt + työmatkat veivät sen 14h päivässä. Kivittäkää rauhassa, mutta olin kuollut ja hyvä kun ehti käydä suihkussa illalla ennen kuin meni nukkumaan.

Vierailija
31/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh sullekin, läskikasa. Huomaa jo että noinkin lyhyen kommentin kirjoittaminen alkaa hengästyttämään. Kuntoilusta tulee hyvä kroppa mutta se on vain bonusta. Oman hyvinvoinnin ja hyvän olon vuoksi sitä kuntoilua harrastetaan.

Joo no hyvinvointi ja hyvä olo näistä fitnestyyppien ilkeilyistä juuri huokuukin 😃.

Vierailija
32/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos haluaa elämältään ihan jotain muuta kuin että kroppa on tikissä? Mulla on ihan tavallinen kroppamutta koska pituutta on mukavasti niin kilot sulautuu varteen. En ikinä käyttäisi aikaa sali, lenkkeily, ulkoilu monta tuntia viikossa. Ei huvita. Tunti päivässä, pari kolme viikossa on maksimi.

Vierailija
33/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikää 56 ja hyötyliikuntaakin aika vähän tulee harrastetuksi ja äiti on ylipainoinen että se niistä geeneistä. Silti olen hoikka koska en syö kaikkea minkä näen.

Vierailija
34/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko liikaa vaadittu?

Useimmilla miehillä olisi älykkäämpiä aloituksia, jos he kävisivät edes kerran kuukaudessa lenkillä.

Vierailija
35/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah ei muuten pidä paikkaansa, itse näytän normaalipainoisenakin "tanakalta" koska olen aidosti ruumiinrakenteeltani ns. isoluinen. Laihduta siinä leveät hartiat ja lantio pois sitten. Näytin muiden mielestä "terveen hoikalta" vasta painaessani jotain 45 kg, tämä siis 170 cm pitkänä. Toisaalta väliäkö sillä vaikka on pyörtyilevä kuolemanväsynyt anorektikko, kunhan se miellyttää tuntemattomia miehiä katukuvassa. This is what AV trolls actually believe.

Vierailija
36/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihkuu. Olen siis hyvännäköinen? Sut voisi yllättää se, että meistä kaikista ei sukeudu missejä millään treenimäärällä. Moni liikkuu, mutta silti ulkonäkö on mitä on. Suomalaiset ollaan aika rotevia. Väittäisin et on rodullisia piirteitä. Katso vaikka irakilaisia miehiä. Ei he varmaan kaikki urheile, mutta ovat timmimpiä kuin suomalaiset miehet.

Vierailija
37/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kokee voivansa arvostella muiden ulkonäköä? Mitä se kuuluu kenellekään olenko laiha vai lihava ja huhkinko salilla miten monta kertaa viikossa.

Vierailija
38/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap mutta ei siihen tarvita noin montaa liikuntakertaa.

Pilateksella tai joogalla saa hitaasti mutta varmasti jopa 1,5h / viikossa hyvän kropan. Näin ainakin omalla kohdallani. Normaalipainoinen olen ollut 38v lähtien, sitä ennen hoikka.

Näille lapsenhoidosta nillittäjille tiedoksi että kun mulla oli pieniä lapsia tein 1 kävelylenkin päivässä - kävelin 4-5 km kauppaan (lähelläkin olisi ollut) ja takaisin. Vauva vaunuissa ja 2,5v siinä seisontatuella tai istumassa vaunujen päällä, 1-2 kauppakassia vaunujen alaritilällä.

Tapasin juuri eilen ystävättäreni jolla on vuoden täyttänyt kuopus kotona - hän oli todella hoikassa kunnossa. Ei edes ehdi syömään kun vilperttiä vahtii 24/7. Ihmettelen näitä 120kg mammoja, taitaa lapset leikkiä itsekseen tai katsoa tv:tä kun mammat makaa sohvalla syömässä sipsejä.... Siihen on kyllä aikaa!

Vierailija
39/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin voi ottaa mukaan liikuntaan, jos on pieniä lapsia, voit käyttää niitä "painoina" ja varmasti lapsillakin on hauskaa kun äippä nosteleen ja kieputtaa:) taikka mennä ulos juoksemaan ja pelaamaan pallopelejä! Vain mielukuvitus on rajana!

Vierailija
40/108 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppa on temppeli.

Joillekin se on kaatopaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi