Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun pyykit on pilattu pesutuvassa!!

Vierailija
20.12.2016 |

Olis tullu puhdasta pyykkiä muutoin mutta nyt pyykit haisevat eli lemuavat aivan järkyttävälle!
Jonkun edellisen pesijän käyttämälle pesu-tai huuhteluaineelle!!
En voi käyttää noita vaatteita!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustehullu taas palstalla. :D Pese extrahuuhteluilla, eiköhän se siitä. Tai hanki oma kone, jos oikein rassaa.

Vierailija
2/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma tänään. Pitää kai alkaa tyhjäkäyttää kone ennen pesua. Oma pesukone on, muttei pesukoneliitäntää, niin vittuakos mä tolla teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuaineallergikkona on ihan asiallista hommata oma kone. Kylppäriin saa pesukoneliitännän rahalla hankittua. Tai sitten pitää pestä käsin kotona. Näinkin olen tehnyt, allergisena.

A) en voi vaatia muita käyttämään tiettyjä aineita tai hajusteita/hajusteettomia, koska ei ole heidän ongelmansa ja B) en omalla terveydelläni lähde leikkimään, joten hommaan oman koneen tai pesen käsin. Ei ole taas vaikeaa tämäkään.

Vierailija
4/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmosta kun yhteisessa pesutuvassa pyykkiansa pesee. :)

Vierailija
5/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija kirjoitti:

Hajustehullu taas palstalla. :D Pese extrahuuhteluilla, eiköhän se siitä. Tai hanki oma kone, jos oikein rassaa.

Tykkäisitkö itse jos vaatteesi lemuaisivat?

Se haju on nyt käsissä ja nenässä vaikka pyykit ovat toisessa huoneessa.

Vierailija
6/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U

Vierailija kirjoitti:

Saa olla aika wt, että pesee kommuunin pesulassa; Siellä pestään koiran ja vauvojen kakka- ja oksupyykkejä. Ihan oikein sinulle, vitun tampio...

Vierailija
7/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa miten joitakin ihmisiä ei pesujauheiden lemu vaivaa, vaikka vastaan tullessa sen jopa maistaa ilmassa heidän ympärillään.

Vierailija
8/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, voi kyl on jollain huolet.pyykinpesu.

Vierailija
9/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U

Vierailija kirjoitti:

Saa olla aika wt, että pesee kommuunin pesulassa; Siellä pestään koiran ja vauvojen kakka- ja oksupyykkejä. Ihan oikein sinulle, vitun tampio...

Ei täällä ole kommunia kuten siellä.

Täällä on vain vaatteita pesty mutta tuo huuhteluaineiden käyttö joka on täysin turhaa.

Vierailija
10/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa vastauksista, että tää palsta on täynnä juntteja, jotka uittavat pyykkinaä lemulitkussa.

Vierailija
11/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole kommunia kuten siellä.

Täällä on vain vaatteita pesty mutta tuo huuhteluaineiden käyttö joka on täysin turhaa.

Niinpä, jos et käytä huuhteluainetta, ei muidenkaan pidä! Miksei kaikki ole niin järkeviä kuin sinä?

Vierailija
12/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi inhotus. Pyykinpesuaineet ovat yli hajustettuja. En voi sietää hajustettuja aineita.

Pyykkään pesupähkinöillä :)

Vierailija
13/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa Hajuhullu! Kiva kun oot taas täällä. :)

Vierailija
14/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pesu- ja huhteluaineista on kyllä turhankin hajustettuja, siitä olen samaa mieltä. Sen sijaan omien lempimerkkieni tuoksusta tykkään tosi paljon. Pyykeissä ihana, raikas tuoksu!

Hajusteettomia käytettäessä pyykkeihin jää outo, tavallaan palanut ja hieman kostea haju, josta en pidä. 

Hajusteettomiin pesuaineisiin pyykituvalla en siis siirry ilman yhtiökokouksen enemmistöpäätöstä.

Vierailija
15/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltaa Hajuhullu! Kiva kun oot taas täällä. :)

Se on joku toinen. Et ymmärrä että useat ihmiset eivät tykkää kemiallisista saasteista.

Vierailija
16/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä osaan käyttää pesuainetta vain vähän eikä se lemua kuten Omot ja Surfit.

Tai Ariel.

Vierailija
17/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin sellaiseen asuntoon, johon ei saanut asentaa omaa pesukonetta, vanha talo. Oli pihassa rakennus jossa pyykkitupa, puutaloaluetta siis. Hermot meni ja asuin siinä 4kk kunnes oli pakko muuttaa pois, vaatteita pöllittiin, pestiin pyykkejä toisten vuoroilla (oli lista) ja tosiaan se hajustettujen huuhteluaineiden käyttö, koneet oli ihan mönjässä :( Hajustettujen pesuaineiden käyttö oli kielletty mutta ei se ketään kiinnostanut.

Vierailija
18/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä osaan käyttää pesuainetta vain vähän eikä se lemua kuten Omot ja Surfit.

Tai Ariel.

Kyllä se lemuaa. Sä et vaan huomaa kun olet tottunut siihen. Käytä kuukauden hajusteettomia pesuaineita ja kokeile sen jälkeen käyttämääsi hajustettua pesuainetta, takaan että yllätyt hajun vahvuudesta. Näin kävi itselleni.

Vierailija
19/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Halpojen huuhteluaineiden tuoksu on kammottava. Itsekin kärsin kun junassa ja metrossa on ihmisiä, jotka haisevat hielle, valkosipulille, halvoille tai kalliille hajuvesille ja ruoalle. Joskus minusta tuntuu, että haistan jopa sen, jos vastapäisellä naisella on menkat. Onkohan se edes mahdollista? Minulla on kyllä erittäin herkkä hajuaisti, eikä se ole yhtään mukavaa. Pahimpia ovat ne, jotka ilmeisesti kaatavat pullon partavettä tai parfyymia aamulla niskaansa, että löyhkä varmasti kestäisi töihin asti. Joskus joudun lähtemään junasta sen takia.

Vierailija
20/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin valmis sanomaan, että voimakashajusteiset pesuaineet ovat wt-tuotteita. Mitä voimakkaampi haju, sitä halvempi. En ole allerginen enkä astmaattinen, mutta pesuaineiden hajusteet haisevat, eivät tuoksu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi