Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun pyykit on pilattu pesutuvassa!!

Vierailija
20.12.2016 |

Olis tullu puhdasta pyykkiä muutoin mutta nyt pyykit haisevat eli lemuavat aivan järkyttävälle!
Jonkun edellisen pesijän käyttämälle pesu-tai huuhteluaineelle!!
En voi käyttää noita vaatteita!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y Joskus minusta tuntuu, että haistan jopa sen, jos vastapäisellä naisella on menkat. Onkohan se edes mahdollista?

Kyllä on, joidenkin kuukautisvuoto haisee selvästi ja hajun erottaa. Mulla oli nuorena sellainen ongelma, lasten synnyttyä ei enää haise niin voimakkaalle. 

Vierailija
22/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen inhottava asia on kemikaalien käyttö.

Suihkutetaan jotain löyhkää ilmaa.

Joudun töissä vaihtamaan vessaa tän takia.

Lisäksi jotkut sumuttavat järkyttävää hajua tukkaansa!

Erittäin teknokemialle haiseva tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma tänään. Pitää kai alkaa tyhjäkäyttää kone ennen pesua. Oma pesukone on, muttei pesukoneliitäntää, niin vittuakos mä tolla teen.

Pesukoneliitäntä tulee siitä, että tavalliseen hanaan ruuvaat sellaisen pikaliittimen, johon kiinnitetään pesukoneen vedenottoletkuun laitettu vastakappale. Poistoletku lavuaariin sen verran tiukasti kiinni, että ei lipsahda lattialle. Mutta ei sekään mitään, kun pesuhuoneessa on kuitenkin lattiaviemäri.

Aloittaja voi käyttää huuhteluaineena etikkaa. Sen haju haihtuu kuivuessa, mutta ehkä ilahduttaa hajustehulluja.

Vierailija
24/27 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pesutuvalla (opiskelija-asunto) koneissa on sellainen rummun tyhjänä pesu, joka kestää n. 5 min ja joka huuhtoo pesuainelokeron ja rummun, niin lähtee aiemman käyttäjän mahdolliset pesuainejämät. Ja jos koneen varaa vaikkapa kahdeksi tunniksi, niin siitähän voi ennen omien pyykkien pesua käyttää 90 asteen tyhjänä (ilman pyykkiä) pesun, johon laittaa vaikkapa tilkan etikkaa tai sitruunahappoa, niin lähtevät mahdolliset pesuainejämät ja puhdistuu kone samalla. Ollaan otettu pyykkitupaan levollinen asenne, koska se on hieno asia, että on mahdollisuus pesutuvan käyttöön. :)

Vierailija
25/27 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy seuraavasti huuhdella koko rumpu ennen pesua.

Jouduin neljä kertaa huuhtelemaan takkia ja siltikin vielä haju jäi.

Vierailija
26/27 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muualla maailmassa törmännyt tällaiseen hajuhysteriaan kuin Suomessa. Hajusteyliherkkyys on ihan tuntematon käsite jossain Keski-Euroopassa.

On mullakin tarkka hajuaisti ja en tykkää käyttää voimakkaasti hajustettuja tuotteita. Mutta rajansa kaikella - jos joku muu tykkää, niin ihan turha mun on siitä hermostua. Meilläkin taloyhtiön pyykkitupa kieltämättä haisee aika voimakkaasti tiettyjen pyykkärien jäljiltä. No, koneeseen rummun huuhteluohjelma (4 min.) ja ikkuna auki, niin tuulettuu.

Mulla on kyllä elämässäni sitten muita murheen aiheita, joten ehkä siksi ei ole ollut aikaa hikeentyä jostain pesuaineiden lemusta.

Vierailija
27/27 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteyliherkkyys on suomalainen keksintö ja suomalainen vaiva. Työpaikalle ei saa laittaa hajuvettä, tai bussissa istua jos jotain tuoksua laittanut. Miksi suomalaisten elämä on niin VAIKEAA? Muuttakaa asumaan jonnekin Keski-Eurooppaan karaistumaan elämään muiden kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi