Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita julkkiksia tai julkkisten vaimoja? :)

Vierailija
13.03.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet itse suhtautunut miehesi julkisuuteen? Minun miehestä on nyt öytynyt ihan uusia puolia, mitä enemmän olen julkisuudessa ollut. Hän ikäänkuin on vihainen tai kateellinen ja haluaa joka paikkaan mukaan.. Tiedä sitten.. -2-

Vierailija
2/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli julkkis jo silloin, kun tapasimme, joten olen alusta asti elänyt tämän asian kanssa. Ja kun mies itse on jalat maassa, pysyn minäkin. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä mennyt niin omituiseksi, ettei enää oikein huvita missään käydä. Sitten kun joku illalliskutsu tulee postista, hän alkaa murjottaa. HUOH!! Minä myös seurustelun alusta asti ollut julkimo, mutta nyt kun oikein reippaasti niin mies omituinen. Entäs te muut naiset jotka olette julkkisten vaimoja? Vaivaako teitä kateus tai pelko? -2-

Vierailija
4/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2-

Vierailija
5/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhtautuu ihan hyvin. En tuo sitä maailmaa mukanani kotiin, enkä toisaalta aio koskaan esitellä perhettäni julkisuudessa.

Toisaalta mä en itsekään halua olla julkisuudessa pakollista enempää.

Vierailija
6/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies on kyllä mennyt niin omituiseksi,

Minä liputan kyllä avoimen ja rehellisen keskustelun puolesta. Jos joku juttu parisuhteessa vaivaa, niin se täytyy selvittää. Mitä noita miehen työkavereita (siis myös julkkiksia) ja heidän puolisoitaan olen seurannut, niin onnellisimpia ovat ne, jotka ovat sopineet yhteiset pelisäännöt ja myös noudattavat niitä. Joidenkin puolisot ovat aika mustasukkaisia, osa aiheesta, osa aiheetta.

ap

Vierailija
7/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä te täällä pyöritte....eikö teillä ole muuta sisältöä elämässä (kuten ei meillä taviksillakaan) kuitenkaan vaikka julkkiksia olettekin?

t. tavis-mamma

Vierailija
8/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä perisuomalaista häpeilyä. Meillä kotona USA:ssa (jossa siis asumme, nyt olen käymässä Suomessa) suhtaudutaan paljon luontevammin nettipalstaharrastukseen. Eli tokikin elämässäni on sisältöä monella eri tapaa. Tämä on lähinnä rentouttava harrastus työn ja perheen vastapainoksi. Niiin ja varsinainen vastaus: meillä on yksi lapsi toistaiseksi... :)

ap

Vierailija
9/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön pääni pantiksi, että olet se sama " Ethanin tyttöystävä" -provoilija. Kirjoitustyylisi on oikeasti ihan samanlainen. Opettele kirjoittamaan hieman eri tyylillä, jos edelleen saat jotain kicksejä näistä julkkisprovoista.

Vierailija
10/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös naimisissa julkun kanssa. Tjaa, vai olikohan se vaan mulkku.

Vierailija
11/11 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän