Ostaako joku oikeasti vaatteita jostain Prismasta?
Kommentit (74)
Suurin osa on huonoa laatua eikä kestä käytössä hyvänä kauaa.
mie en ees muista milloin oon ostanut varsinaisesta vaatekaupasta vaatteita. Ostan joko kirpparilta ja Prismasta/Citymarketista. Oon ehkä vähän nolo, mutta toisaalta en mä välitä, että huomaako joku onko mun mustat farkut, musta t-paita ja musta neuletakki ostettu Prismasta vai jostain Kekäleestä. Luultavasti mun työkaverit (joista valtaosa on miehiä) ostaa vaatteensa kanssa Prismasta.
Nolottaa, mutta pakko on ostaa ja sittenkin vielä alelaarista vuosia vanhoja riepuja.
En osta, aivan helvetin kallista. Kaikki vaatteet HalpaHallista, Tokmannilta tai Kärkkäiseltä. Varsinkin talvitakit aina Kärkkäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vieläkin käytössä Prismasta vuonna 2018 ostettu huppari.
Miksen ostaisi? Onko Puma ja Adidas huonoja merkkejä?
Villakangastakki, Kekäleessä 650e ja HalpaHallissa 120e, heh heh.
Ei osta. Pitävät vaateosastoa siellä vaan huvikseen.
Ostan jos löydän sopivaa. Ja ostan myös Lidlistä, jos löydän jotain kivaa. Shock, shock, horror, horror!!
Tykkään ostaa kivoja vaatteita. Ei sillä, voi Prismassakin sellaisia olla, mutta kun lähden vaateostoksille, käyn samalla kahvilla, syömässä ja muutenkin nautin kaupunkielämästä. Vaatteiden osto ruokaostosten yhteydessä jostain peltoprismasta ei ole kovin hohdokasta.
Ei vähääkään. Mä ostan vain aleista, ei kaikki ole rikkaita, et voi ostaa joitakin DIORIN yms yli hintaisia vaatteita yms !!!!!!! Halpaakin voi olla parempi. Se, et vaate yms maksaa paljon, ei merkkaa sitä, et se olis tehty jotenkin paremmin, paremmasta kankaasta yms ! Sama juttu on myös, jos se vaate yms on HALPA. Niissä kalliissa maksaa se merkki, ei muu asia !!! Sen oon huomannu myöskin kirppareilla. Ihmiset ei oo tajunnut, et kirppiksillä tavara myydään selvällä alehinnalla, kuin sen alkuperäinen hinta oli !!!! Täällä o oikeesti ihmisii, jotka kituu köyhyydessä ja ovat selvästi köyhyysrajan alapuolella, kuten mä oon. Se ei ole kivaa, enkä ole itse tätä valinnut. Oikeesti !!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Villakangastakki, Kekäleessä 650e ja HalpaHallissa 120e, heh heh.
Ai sama merkki ja malli? Tuskin.
Katsopa sitten sen halvan takkisi materiaalit. Ei taida olla 120€ "villakangastakki" villaa, vaan jotain tekokuitusekoitetta.
Ei tietenkään!! Prisma ja muuta marketit ihan huvikseen vaan tilaavat isot määrät monenlaista vaatetta "myyntiin". Tarkemmin kun katsot, ei niissä ole edes hintalappuja kun ei niitä kukaan osta kuitenkaan. Sellaista rekvisiittaa ovat, kuten suuri osa markettien valikoimasta ylipäätään.
Keksi nyt AP edes parempi provo, vaikutat vain idiootilts
Ei osta. Ne muuten vaan säilyttelevät siellä hyllymetreittän vaatteita, kukaan ei tiedä miksi.
Sehän on suomalaisten eniten suosima vaatteiden ostopaikka.
Minäkin ajattelin markettivaateshoppailun olevan noloa kun olin 12 v.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sama ongelma on kalliimpienkin vaatteiden kanssa. Tai siis ongelma on se, että hinta ja laatu eivät enää korreloi. Todella huonon laadun toki erottaa vaatetta tutkimalla, mutta huonoa laatua ei välttämättä huomaa. Minä ostin kalliin neuleen (koska se oli 70% alennuksessa) ja pesin sen viileässä vedessä ohjeen mukaan, mutta silti se nukkaantui ja tummista raidoista irtosi nukkaa joka tarttui kiinni vaaleisiin raitoihin. Otti päähän ja olisi harmittanut vielä enemmän, jos olisin maksanut vaatteesta sen oikean hinnan.
Miksi ei Prismasta ja miksi nolottaisi? Sieltähän saa ihan samojakin vaatteita joita vaikka Sokos myy.