Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivoja sisäleikkejä 2 ja 5 v lapsille?

Vierailija
20.12.2016 |

Olen menossa leikkaukseen, joka estää liikkumisen ja rasituksen joksikin aikaa. Heti joulupyhien jälkeen mies menee töihin ja jään 2,5v pojan ja 5,5v tytön kanssa kolmistaan kotiin.
Mitähän kivoja leikkejä sitä keksisi näille kun en heitä puistoon pysty viemään? Lapset ovat rauhallisia luonteita, mutta en haluaisi että kaikki päivät menisi pelkän telkkarin katseluksi kuitenkaan. Onneksi on joulu, niin uusista leluista saa tekemistä.

Kertokaa kaikkia vinkkejä, teen niistä itselleni listan! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin sattumalta hauskuuttavan leikin. Minulla oli pari mattoa menossa pesuun. Pikkuväkeää kiinnosti kovasti matot, joten levitin yhden pesuhuoneen lattialle ja annoin pari tiskiharjaa, mäntysuovan ja " vapaat kädet". Sain levättyä yllättävän kauan kuunnellen iloista menoa työmyyrien räpätessä.

Vierailija
2/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin sattumalta hauskuuttavan leikin. Minulla oli pari mattoa menossa pesuun. Pikkuväkeää kiinnosti kovasti matot, joten levitin yhden pesuhuoneen lattialle ja annoin pari tiskiharjaa, mäntysuovan ja " vapaat kädet". Sain levättyä yllättävän kauan kuunnellen iloista menoa työmyyrien räpätessä.

Toi on kiva! Vesileikit on muutenkin pop. Samallahan lapset voi tiskata pohjaanpalaneet jouluruokavuoat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majaleikit

Muovailu

Piirtäminen

Palapelit

Legot

Junarata

Kirjat

Suihku/vesileikit

Vierailija
4/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äiti ei osaa mitään leikkejä/keksi tekemistä lapsilleen? Sillai.

Vierailija
5/5 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis äiti ei osaa mitään leikkejä/keksi tekemistä lapsilleen? Sillai.

Onpas täällä ilkeää porukkaa tänään liikkeellä. Sanoin että teen itselleni listan ja keräilen vinkkejä. Mulla on tulossa pitkä toipilasaika että joudutaan olemaan vain kotona neljän seinän sisällä, joten varmaan jossain vaiheessa alkaa loppua ideat kesken äidiltä kuin äidiltä..