Mitä miehet pukee talvella farkujen alle?
Naisten suosikki taitaa olla sukkahousut. Mikä on miesten vastine sukkahousuille?
Kommentit (84)
On kyllä sukkahousut farkkujen alla parhaat!
Joskus kun lähden ulos yöelämään, niin laitan sukkanauhaliivit ja sukat.
Bokserit. Jos pitää olla ulkona niin että tulee kylmä niin ei laita farkkuja vaan ulkohousut.
Mies61 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmallista on kyllä sillä jos haluaa hyvin istuvat farkut jotka eivät ole mistään löysät niin pitkät kalsarit alla on liian ahtaat ja jos valitsee numeroa isommat farkut että kalsarit sopii niin farkut on löysät.
Asia on juuri noin. Löysät farkut ovat minusta vastenmieliset pitää. Siksi suosinkin hyvin istuvia farkkuja ja laitan niiden alle talvella sukkahousut tai leggingsit. Vaihtelen niiden paksuuksia säätilan mukaan. En koe, että sukkahousut tai leggingsit ovat yksinomaan naisten vaatteita.
Kokeilkaapa miehet bambuviskoosista tehtyjä sukkahousuja tai leggingsejä. Kylmillä ilmoilla ihan parhaat farkkujen alla.
Pitkät kalsarithan miehillä on.
Itse palelin äsken kun pakkasin autoa ja olin autossakin pitkään ihan jäässä. Tajusin ettei käynyt mielessäkään laittaa silkki/villapitkiksiä farkkujen alle, pakkasta -31....
Sukkahousuja en pidä kuin juhlissa, mutta noita pitkiksiä kyllä olisi. Jos vain muistaisi käyttää.
Käytän välillä pitkiä kalsareita ja sitten taas välillä sukkahousuja, ihan niitä naisten malleja, mutta paksuja 120-140 denieriä, ei niistä näe läpikään ja ovat aivan mukavat. Mies 6-kymppinen.
Toinen sukkahousumies kirjoitti:
Vaikka olen mies, suosin minäkin farkkujen alla sukkahousuja, jos ilma on kylmä. Farkkujen alla pitää olla napakka alusvaatekerta. Miesten peruskalsarit ovat liian paksut ja lököttävät. Ihan tavalliset 40 denierin sukkahousut ovat mukavimmat.
Huomenta Pekka.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sukkahousut farkkujen alla parhaat!
Joskus kun lähden ulos yöelämään, niin laitan sukkanauhaliivit ja sukat.
Itse laitan vielä nahkaiset chapsit farkkujen tilalle. Vähän viilee kyllä mutta mulle ei oo niin väliä vaikka vehkeet jäätyis.
Yhden kerran on farkkujen kanssa tarvinnut pitkiä kalsareita kun oli töissä koulutus, johon liittyi ulkona olemista tunti ja pakkasta oli jotain -35C. Ulkoiluvaatteet sitten erikseen kelin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kalsarit. Et ole koskaan kuullut?
Olen kuullut, ja omistan useita. Farkkujen alla sukkahousut ovat kuitenkin kätevämmät.
Tässä on avainjuttu tuo "farkkujen alla". Väljempien ulkohousujen alla menevät löysemmätkin kalsarit. Farkkujen alla on mukavampi ihonmyötäinen alusvaate. Kuten sukkahousut.
Sukkahousut lämmittävät jalkateriäkin ja niiden päälle mahtuu esim villasukat. Ei palele nilkoistakaan.
Tänä talvena on ollut vain bokserimalliset alushousut. En tosin juuri ole harrastanut pitkäkestoista ulkoilua.
Koko talven olen mennyt sukkahousuilla tai leggingseillä. Pitkiä kalsareitakin löytyy, mutta en ole tainnut käyttää niitä kertaakaan kun sukkahousut ovat mukavammat.
Vanha aloitus. Mut eiköhän 2024 suurin osa heistä joilla on varaa käytä ohuita merinovillapitkiksiä farkkujen alla talvella. Sekä naiset että miehet.
Sukkahousut ovat kylmät ulkona farkkujen alla ja hiostavat sisällä ei kiitos.
No en mä kyllä naisena sukkahousuja laita farkkujen alle jos jotakin sinne farkkujen alle tarvitsen. Laitan joko puuvillaiset pitkikset tai merinovillaiset kerraston housut. Ei jotkut ohuet sukkahousut mitään lämmitä. Yleensä kyllä kun käytän farkkuja niin liikun autolla ja oleilen sisätiloissa. Pihalla jos pitää liikkua niin jalassa on tuuli- tai toppahousut ja siellä alla sitten ne pitkikset tai merinovillaiset.
Kommandona. Karvat tukkii nappien jättämät välit, joten tarkenee hyvin.
Olen kuullut, ja omistan useita. Farkkujen alla sukkahousut ovat kuitenkin kätevämmät.