Mitä miehet pukee talvella farkujen alle?
Naisten suosikki taitaa olla sukkahousut. Mikä on miesten vastine sukkahousuille?
Kommentit (84)
Pitkät kalsarit, jos joutuu olemaan ulkona kauemminkin kuin autoille kipaisun verran.
Ongelmallista on kyllä sillä jos haluaa hyvin istuvat farkut jotka eivät ole mistään löysät niin pitkät kalsarit alla on liian ahtaat ja jos valitsee numeroa isommat farkut että kalsarit sopii niin farkut on löysät.
Tosi mies pidä farkkuja tai housuja yleensäkään. Itse kääriydyn karsunnahkaan ja mursunrasvaan.
Varmaan pitkät kalsarit. Olen nainen enkä koskaan käytä vastaavia. Jos on pakkasta niin ulkoharrastuksiin toppahousut, joiden alle ei tarvi mitään, tai ihmisten ilmoille pelkät farkut tai hame + sukkikset + pitkä takki + talvisaappaat, ei tule kylmä kun ei oleskele kuitenkaan ulkona niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kovilla pakkasilla vain kaksia gollagehousuja päällekkäin.
Voin kuvitella kuinka hölmöltä näyttää.
Samanlaiset bokserit kuin kesälläkin. Farkuissa en seisoskele ulkona pitkiä aikoja vaan lähinnä liikun sisätilasta toiseen. Ulkoiluun sitten omat vaatteet sen mukaan ollaanko urheilemassa vai istutaanko esim. pilkillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka käyttää sukkahousuja muuta kuin hameen kanssa? Pitkät kalsarit taitaa useimmilla naisillakin olla, itselläni joskus myös merinovillakalsarit. Nyt tosin on niin lämmintä ettei farkkujen alla tarvitse olla mitään. Jos on pakkasta ja ulkonaolemista pidempään niin sitten kyllä.
No minä ainakin tykkään sukkahousuista ja mielummin käytän kuin kalsareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella kuinka hölmöltä näyttää.
En yritä tehdä vaikutusta kenenkään pakkasilla.
Meillä mies laittaa pitkät kalsarit ja minä vastaavat naisille suunnitellut. En voisi kuvitellakaan laittavani sukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Gollagehousuista en ole ennen kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gollagehousuista en ole ennen kuullutkaan.
Eikös kirjoitusvirheistä pilkuttaminen ole jonkun sortin mielisairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän farkkujen alla tavallisia lyhyitä kalsareita vuodenajasta riippumatta. Kovilla pakkasilla saatan joskus harvoin turvautua pitkiin kalsareihin, vaikka niistä tulee farkkujen kanssa aika ahdas ja hiostava yhdistelmä. Mieluummin sitten valitsen jotkut vähän väljemmät housut.
Eläköön kiveshiki!
Ja eturauhasvaivat.
Lyhyet tekniset bokserit, niiden päälle tilanteesta riippuen reisi- tai kokopitkät villahousut, teknisiä pitkiä vähän vähemmän nykyään enää tulee käytettyä. Normikalsarit mallia blackhorse jäi 90-luvulle
Tiukkojen housujen kanssa ei kerrastot juuri auta. Lämpö siirtyy kehosta pois hitaammin, jos on ilmaa tai hyvin ilmavaa (ja siten myös paksua) materiaalia välissä.
Jos ulkoilmassa on kerrallaan joitakin minuutteja tai vartin, melkein on ihan sama mitä on päällä. Jos on tarkoitus olla tunti tai enemmän kerralla, tiukat asusteet altistaa paleltumiselle. Poikkeuksena jotkut avaruuspeitot astronauteille, mutta ei taida olla käytännöllisiä maan päällä.
Salihousut on hyvät farkkujen alla. Pitkät kalsarit ovat liian tiukat jalassa ja ne tuntuvat epämukavilta.
Yleensä en mitään, käytän farkkuja vain kauppareissuilla ja kyläillessä. Jos on -30 niin saatan laittaa merinovillaisen alusasun.
Harvoin kyllä käytän farkkuja...