Mitä joululahjaksi isälle, jolla on jo kaikkea?
Isäni on 60-vuotias suhteellisen hyvätuloinen, joten häneltä ei varsinaisesti puutu mitään. Ei harrasta mitään, vapaa-ajat vietää lähinnä kotona. On it-alalla, joten osaa itse parhaiten ostaa elektroniikka ym. vempeleet.
Pipoja, hanskoja, kravatteja ym. on jo moneen kertaan ostettu. Samoin arvat ja "hauskat" kirjat. Musiikkia ei voi ostaa, koska kuuntelee spotifya.
Olen itse vielä(kin) opiskelija, joten rahaa ei ole paljon käytettävissä mutta en haluaisi kuitenkaan ihan krääsää ostaa, joten budgetista en osaa sanoa. Onko ehdotuksia?
Kommentit (69)
Jonkun mielenkiintoisen ihmisen elämäkerta.
Asioita, joita mies tarvii aina:
Hyvät kynsileikkurit, jääskrapa, viskiä, sikari, kosteusvoidetta, suihkusaippuaa. Miten olisi joku tyylikäs avaimenperä? En lukenut toisten ehdotuksia, sori jos on tullut jo samoja.
Minä ostin isälle sellaisen joustavan, vyötärölle laitettavan "taskun", jonne mahtuu vaikka kännykkä, tai matkoilla esim. passi ja pikkurahaa. On niin pieni ja litteä että menee halutessaan paidan alle piiloon, eivätkä vorot pääse käsiksi. Mieheni mielestä oli ainakin hyvä lahja, eikä maksanut kuin alle kympin. Prismoista sai, en muista tarkkaa tuotenimeä mutta vastaava kuin tämä :
http://www.miniinthebox.com/fi/yksi-tasku-joustava-pieni-henkilokohtain…
Elämyslahjakortti? Eilen ostin miehelle tommoisen, jolla pääsee ajamaan tankkia :D
Meitä on neljä sisarusta ja ollaan jo vuosia ostettu vanhemmille joku yhteinen lahja. Eivät pidä tavarasta ja kaikkea tarpeellista jo on niin ollaan hankittu lahjakortti, esim. teatteriin, jonnekin pienelle risteilylle (sisävesille) tai ravintolaan. Asuvat hieman syrjässä niin tykkäävät sitten tulla kaupunkiin ja tehdä jotain erilaista. Voihan lahjakortin ottaa myös museoon, konserttiin, parturiin (vaikka joku erikoisempi, turkkilainen tms.).
Vierailija kirjoitti:
Elämyslahjakortti? Eilen ostin miehelle tommoisen, jolla pääsee ajamaan tankkia :D
Mistä tällaisia saa? Kiinnostaa siis itse mennä kokeilemaan! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällaisia saa? Kiinnostaa siis itse mennä kokeilemaan! :D
Miten se googlaaminen on niin vaikeaa? Esim. täältä: www.elamyslahjat.fi
Kompressiosukat?