Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä joululahjaksi isälle, jolla on jo kaikkea?

Vierailija
19.12.2016 |

Isäni on 60-vuotias suhteellisen hyvätuloinen, joten häneltä ei varsinaisesti puutu mitään. Ei harrasta mitään, vapaa-ajat vietää lähinnä kotona. On it-alalla, joten osaa itse parhaiten ostaa elektroniikka ym. vempeleet.

Pipoja, hanskoja, kravatteja ym. on jo moneen kertaan ostettu. Samoin arvat ja "hauskat" kirjat. Musiikkia ei voi ostaa, koska kuuntelee spotifya.

Olen itse vielä(kin) opiskelija, joten rahaa ei ole paljon käytettävissä mutta en haluaisi kuitenkaan ihan krääsää ostaa, joten budgetista en osaa sanoa. Onko ehdotuksia?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on aivan turhaa hömpötystä, lähinnä vain kauppiaiden juhlaa. Lahjoja ostetaan hysteerisesti vaikka kaikilla on jo kaikkea eikä suurella osalla lahjoista ole saajalleen mitään käyttöä. Itse olen aikoja sitten lopettanut joulun vieton. Minulle jouluaatto on tavallinen päivä muiden päivien joukossa.

Vierailija
2/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on aivan turhaa hömpötystä, lähinnä vain kauppiaiden juhlaa. Lahjoja ostetaan hysteerisesti vaikka kaikilla on jo kaikkea eikä suurella osalla lahjoista ole saajalleen mitään käyttöä. Itse olen aikoja sitten lopettanut joulun vieton. Minulle jouluaatto on tavallinen päivä muiden päivien joukossa.

Sinun mielipiteestäsi huolimatta, aion lahjan kuitenkin ostaa. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään ideoita?

Vierailija
4/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti riittää rasiallinen konvehteja sekä ässä-arpa :)

Itse ostan isälleni joka joulu vihreitä kuulia ja sukat, sille ei joulu tule ilman niitä 😊

Vierailija
5/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtiä. Niitä on kiva lueskella joulunpyhät, muttei tarvi säilöä monta vuotta.

Vierailija
6/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään. Suurimmalla osalla suomalaisista on jo kaikkea aivan tarpeeksi, joten miksi väkisin täyttää nurkat ylimääräisellä tavaralla. Isällesi luultavasti riittää, kun saavut paikalle viettämään yhteistä joulua.

Vierailija
7/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan isälleni joka joulu vihreitä kuulia ja sukat, sille ei joulu tule ilman niitä 😊

Ihquuu hymiöitä

Vierailija
8/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole kovin perso suklaalle ja ässä-arpoja on tosiaan tullut osteltua niin nyt voisi jotain muuta. Lisäksi aion muille perheenjäsenille ostaa kuitenkin jotain "hieman enemmän", edullista toki silti. Niin hassua, jos isälle olisi "vain" suklaata ja arpa. Kiitos kuitenkin ideasta :-) Ap

Vierailija
9/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole kovin perso suklaalle ja ässä-arpoja on tosiaan tullut osteltua niin nyt voisi jotain muuta. Lisäksi aion muille perheenjäsenille ostaa kuitenkin jotain "hieman enemmän", edullista toki silti. Niin hassua, jos isälle olisi "vain" suklaata ja arpa. Kiitos kuitenkin ideasta :-) Ap

Mikään ei ilmeisesti tule kuitenkaan kelpaamaan? :-)

Hän on isäsi ja sinun pitäisi ostaa hänelle jotain henkilökohtaista, eikö niin? :-)

Vierailija
10/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta mitään. Suurimmalla osalla suomalaisista on jo kaikkea aivan tarpeeksi, joten miksi väkisin täyttää nurkat ylimääräisellä tavaralla. Isällesi luultavasti riittää, kun saavut paikalle viettämään yhteistä joulua.

Olen 7-vuotiaasta asti ostanut jotakin niin hieman hassua, jos en yhtäkkiä veisi mitään, ja jos itse saisin kuitenkin lahjan. Eräs vuosi sovimme, että kukaan ei osta mitään mutta isä oli kuitenkin ostanut kaikille lahjat. Niin tuli paha mieli toisen puolesta, vaikka omat antamani lahjat nyt eivät ikinä ole olleetkaan mitään ihmeellisiä. Ap

Vierailija
11/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketti. :)

Vierailija
12/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on isäsi ja sinun pitäisi ostaa hänelle jotain henkilökohtaista, eikö niin? :-)

Hänelle on todella vaikea ostaa mitään, siksi neuvoja kyselenkin. Ap

Vierailija
13/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ajattelit sanoa ei jokaiselle ehdotukselle?

Vierailija
14/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisuusranneke, jokun älypeli, lautapeli, joku uutuusromaani, niitähän on jouluisin hirveästi, lahjakortti hierontaan.

Vierailija
15/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ajattelit sanoa ei jokaiselle ehdotukselle?

En jokaiselle, vaan niille ehdotuksille, jotka eivät ole sopivia. Niin kuin sanoin niin en ole itse keksinyt mitään, kun mikään ei tunnu olevan sopiva.

Vierailija
16/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on aina hyvä lahja.

Myyjäisistä voi ostaa jos ei itse ehdi neulomaan.

Tai sitten teet jonkun piparirakennelman. Se ei tarvi olla talo vaan se voi olla vaikkapa jotain henkilökohtaista, isäsi talo/auto/mökki/tietokone/tms.

Vierailija
17/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjan pitäisi olla sydämestä annettu, eikä mikään pakko ostaa!

Vie syömään tai leffaan.

Vierailija
18/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivisuusranneke, jokun älypeli, lautapeli, joku uutuusromaani, niitähän on jouluisin hirveästi, lahjakortti hierontaan.

Aktiivisuusranneketta itse asiassa ajattelin mutta hinnat ovat korkeita ja hänellä älykello jo on ja kai siihenkin jonkinlaisen aktivisuusrannekkeen tms. saisi kytkettyä ja hän osaa parhaiten itse ostaa elektroniikka ym.

Hierontaan hän saa työn puolesta mielestäni lahjakortteja. Lautapelin olen joskus ostanut koko perheelle. Hän ei lue. Hankalaa on ;-D

Vierailija
19/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri-ilta (tai leffa jos on rahasta kii), menet siis itse mukaan. Isän ja lapsen laatuaikaa.

Vierailija
20/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtitilaus? Vai eikö lue lehtiäkään?

Kuvakirja sitten. :)