Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä joululahjaksi isälle, jolla on jo kaikkea?

Vierailija
19.12.2016 |

Isäni on 60-vuotias suhteellisen hyvätuloinen, joten häneltä ei varsinaisesti puutu mitään. Ei harrasta mitään, vapaa-ajat vietää lähinnä kotona. On it-alalla, joten osaa itse parhaiten ostaa elektroniikka ym. vempeleet.

Pipoja, hanskoja, kravatteja ym. on jo moneen kertaan ostettu. Samoin arvat ja "hauskat" kirjat. Musiikkia ei voi ostaa, koska kuuntelee spotifya.

Olen itse vielä(kin) opiskelija, joten rahaa ei ole paljon käytettävissä mutta en haluaisi kuitenkaan ihan krääsää ostaa, joten budgetista en osaa sanoa. Onko ehdotuksia?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on ehkä suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin puolisoni, 60+. Pari vuotta sitten ostin puolivahingossa joululahjaksi ruudulliset flanelliset pyjamahousut/kotihousut, joista tulikin todelliset suosikit. Nyt olen ostanut uudet joka joulu, joten on aina puhtaat kun yhdet on pesussa.

Käyttää töissä mustia farkkuja/ pukua ja arki-iltaisin ja lauantaisin jos ei ole menoa/ vieraita noita flanellihousuja ja t-paitaa.

Housuja löytyy monia merkkejä ja eri hintaluokissa, alle 20€ saa jo ihan kivoja ja 30- 40€ merkkituotteita.

Vierailija
42/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en viittis antaa tollaselle nirsolle mitään.

Hahahhah, höh. Ei hän ole nirso. Itse olen vain valikoiva, koska tiedän että häneltä ei varsinaisesti puutu mitään. Kylpytakki on vähän aikaa sitten ostettu. Kylpypyyhkeitä hän ei oileastaan edes niin paljoa käytä ja niitäkin on jo yllin kyllin. Partakoneen hän osti mielestäni juuri uuden.:-D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap olla se nirso, jolle ei kelpaa mikään! :D

Isälle varmasti riittäisi se läsnäolo, mutta ap haluaa mitalin muiden keksimällä lahjalla.

Vierailija
44/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahhah, höh. Ei hän ole nirso. Itse olen vain valikoiva, koska tiedän että häneltä ei varsinaisesti puutu mitään. Kylpytakki on vähän aikaa sitten ostettu. Kylpypyyhkeitä hän ei oileastaan edes niin paljoa käytä ja niitäkin on jo yllin kyllin. Partakoneen hän osti mielestäni juuri uuden.:-D Ap

Hahahhah, höh., Hahahhah, höh.höh.Hahahhah, höh.

Vierailija
45/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttaisit kotiin vähän vielä kasvamaan? Iskä voisi tykätä.

Vierailija
46/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi on ehkä suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin puolisoni, 60+. Pari vuotta sitten ostin puolivahingossa joululahjaksi ruudulliset flanelliset pyjamahousut/kotihousut, joista tulikin todelliset suosikit. Nyt olen ostanut uudet joka joulu, joten on aina puhtaat kun yhdet on pesussa.

Käyttää töissä mustia farkkuja/ pukua ja arki-iltaisin ja lauantaisin jos ei ole menoa/ vieraita noita flanellihousuja ja t-paitaa.

Housuja löytyy monia merkkejä ja eri hintaluokissa, alle 20€ saa jo ihan kivoja ja 30- 40€ merkkituotteita.

Tämä on kyllä kiva idea. Mietinkin niitä mutta sitten päädyin, että ostan veljelleni yöpuvun/oloasun, koska isäni ei edes käytä. Mutta ehkä ostankin samanlaiset molemmille. :-P Ap

Vierailija
47/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti terveystarkastukseen, lahjakortti parturiin.

Vierailija
48/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä punkku. Lajitelma erikoisoluita.

Vierailija
49/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie isäsi syömään ravintolaan, menkää teatteriin tai leffaan tai johonkin näyttelyyn. Kirjoita korttiin niin, että siitä ymmärtää sinun viettävän kahdenkeskistä aikaa eli sinä tulet mukaan. Jos budjetti sallii, niin kylkeen villasukat.

Vierailija
50/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjama ja pehmosukat

Vierailija
51/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap olla se nirso, jolle ei kelpaa mikään! :D

Isälle varmasti riittäisi se läsnäolo, mutta ap haluaa mitalin muiden keksimällä lahjalla.

Tiedän kyllä, että isälleni riittäisi vain läsnäolo, niin itsellenikin riittäisi. Mutta itsekin saan lahjan niin itsekkäästi haluan kuitenkin antaa myös jotain, joka ehkä voisi jopa ilahduttaa isää. Jätetään ne mitalien jaot vaikkapa teidän perheeseen. :-) Ap

Vierailija
52/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin molemmille vanhemmille lahjakortin Klaus K:n brunssille. Kokeile vastaavaa. Jos asut pääkaupunkiseudulla, monet ravintolat ja kahvilat myyvät lahjakortteja.

Vierailija
53/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap keksii jotain, me emme voi häntä auttaa. Luin koko viestiketjun läpi ja jutun juoni näkyy olevan, että joku ehdottaa jotain ja ap ampuu sen alas seuraavassa viestissä....

Villasukat > äiti kutoo

Lahjakortti > saa töistä

Body shop -tuotteita > saa töistä (?!?)

Piparkakkurakennelma > leivotaan yhdessä

Aktiivisuusranneke > on jo urheilukello

Hyvä kirja > ei lue

Eksoottisempi herkkukori > ei tykkää

Mitä tahansa mitä ehdotamme > EI KÄY

Vierailija
54/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus voisi olla minun kirjoittama! Jopa samalla alalla isä. Mulla oli myös tää ongelma. Yleensä olen ostanut lahjakortteja esim motonet. (Huolehtii autostaan hyvin on saanut ostaa sieltä vaikka uudet öljyt autoonsa yms) kuulin työkaverilta Sami hedbergin ja Niko Kivelän tulevan kaupunkiimme keikalle(toukokuussa) niin ostin meille kaikille liput sinne. 😊 ollaan katottu dvd:ltä Samia ja siitä isä ainakin nauttii.

Vierailija
55/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap keksii jotain, me emme voi häntä auttaa. Luin koko viestiketjun läpi ja jutun juoni näkyy olevan, että joku ehdottaa jotain ja ap ampuu sen alas seuraavassa viestissä....

Villasukat > äiti kutoo

Lahjakortti > saa töistä

Body shop -tuotteita > saa töistä (?!?)

Piparkakkurakennelma > leivotaan yhdessä

Aktiivisuusranneke > on jo urheilukello

Hyvä kirja > ei lue

Eksoottisempi herkkukori > ei tykkää

Mitä tahansa mitä ehdotamme > EI KÄY

Niin kuin sanoin, että isälleni on hankala ostaa. Ammuin ideat alas, koska ne nyt yksinkertaisesti ei ole soveltuvia isälleni. Ap

Vierailija
56/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput konserttiin/teatteriin tms mieluisaan esitykseen. (Jos haluat itse liittyä mukaan niin sivussa tulee isä-lapsi aikaa)

Hieronta- tai muu "hoito"lahjakortti.

Herkkukori. Jos kaupan valmiit ei miellytä niin kasaa itse isäsi lempiherkuilla tai tuotteilla jotka häntä miellyttää.

Vierailija
57/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjesta. Osta sitten korillinen tuotteita, joita hän arkena käyttää: juhlamokkaa ja lempidödöä jne.

Vierailija
58/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin molemmille vanhemmille lahjakortin Klaus K:n brunssille. Kokeile vastaavaa. Jos asut pääkaupunkiseudulla, monet ravintolat ja kahvilat myyvät lahjakortteja.

Ravintolalahjakortit ovat ainakin omille vanhemmilleni tosi mieluisia. Muuten ei oikein tulisi lähdettyä.

Vierailija
59/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus voisi olla minun kirjoittama! Jopa samalla alalla isä. Mulla oli myös tää ongelma. Yleensä olen ostanut lahjakortteja esim motonet. (Huolehtii autostaan hyvin on saanut ostaa sieltä vaikka uudet öljyt autoonsa yms) kuulin työkaverilta Sami hedbergin ja Niko Kivelän tulevan kaupunkiimme keikalle(toukokuussa) niin ostin meille kaikille liput sinne. 😊 ollaan katottu dvd:ltä Samia ja siitä isä ainakin nauttii.

Olemme sisarusten kanssa yleensä yhdessä ostaneet syntymäpäiville näitä "aineettomia" lahjoja. Uskon että isäkin tykkää eniten tämän tyyppisistä lahjoista.: )Mutta juuri vähän aikaa sitten ostimme Hedbergin keikalle liput ja nyt ehkä haluaisi ostaa jotakin konkreettista, kun muillekin perheenjäsenille ostan. Ap

Vierailija
60/69 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vinkeistä!