Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sairaus tämä on?

Vierailija
19.12.2016 |

Muutin tänä syksynä toiseen maahan, jonka jälkeen on alkanut aivan kummalliset oireet.

Hiuksia lähtee todella runsaasti ja hiukset on ohentunut varmaan puolella. Hiukset ovat myös tosi kuivat, ja vaikka kävin kampaajalla niin hetken päästä ne tuntuivat taas samanlaiselta, ?vaikka huonot latvat leikattiin pois. Nyt olen alkanut myös kiinnittää huomiota, että ripsiäkin irtoaa huomattavasti enemmän kuin ennen. Ei tosin niin paljoa, että jäisi tyhjiä aukkoja ripsiin. Myös iho on kirjaimellisesti räjähtänyt. Finnejä tulee jatkuvasti, vaikka hoidan kasvojani aamuin illoin.

Ulostamisessakin on erilaisia juttuja. Välillä maha on tosi löysällä, ja välillä taas ummettaa. Yleensä pitkän ummetuksen jälkeen, kun on joutunut äkistämään, tulee peräaukosta kirkasta verta. Mahakipua tai mitään ei kuitenkaan ole. Verta ei tule silloin kun uloste on liukasta ja sen saa tulemaan sen enempää ponnistelematta.

Kurkussa on jatkuvasti proppuja. Flunssasta en kuitenkaan kärsi ja yleisvointinu on koko ajan hyvä.

On alkanut jo pelottaa syöpä.. mitähän tällaiset oireet voisi olla? Pitääkö jo huolestua. Eniten mietityttää tuo verenvuoto ja ripsien lähtö.. :(

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homeongelma

Mä oikein odotin että milloin tää tulee! 6. sivulle päästiin, ohhoh. Suomalaisten patenttivastaus kaikkeen psyykkiseen ja fyysiseen oireiluun herran vuonna 2016. Jos olisi muutama vuosi aikaisemmin, ne olisi ne amalgaamipaikat.

Vierailija
82/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kärsit koti-ikävästä, joka on saanut somaattisia oireita. Kai sinun on vaikea tunnustaa sitä edes itsellesi, vaan vakuuttelet, että hyvin menee. Vaan eipä näytä menevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä oireiden vuoksi. Palstalla saat vastauksiksi vain arvailua ja mitätöintiä.

Vierailija
84/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok tyyppi

Vierailija
85/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on endometrioosi ja kaikki noi mainitsemasi oireet.

Gynekologiset tutkimukset ja sptautitestit on tehty ihan vähä aika sitten, joten tähän en usko.

sivuhuomautus: suurimmalla osalla endometrioosi ei löydy perus gynekologitutkimuksissa

Vierailija
86/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on hometta

Vierailija
87/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homeongelma

Mä oikein odotin että milloin tää tulee! 6. sivulle päästiin, ohhoh. Suomalaisten patenttivastaus kaikkeen psyykkiseen ja fyysiseen oireiluun herran vuonna 2016. Jos olisi muutama vuosi aikaisemmin, ne olisi ne amalgaamipaikat.

Jännän äärellä täälläkin oltiin. Kilpirauhaset ja ruokavalioleikit tuli aika nopeesti. Sähköallergia ja tuulipuistojen värinät tuloillaan? Ja kyseessä on vain itseensä täynnä oleva ihminen, joka kaipaa huomiota - edes netissä.

Vierailija
88/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy lääkärissä oireiden vuoksi. Palstalla saat vastauksiksi vain arvailua ja mitätöintiä.

Mut tää on jännempää ja jotenki tuntee itsensä tärkeeksi.

Vierailija
89/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään vakavaa, 'mutta koskaan ei voi tietää :) jos oireet jatkuu niin suosittelen lääkäriä..

Vierailija
90/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juot pakurinkääpäteetä. Katsoppa keräys/valmistusmaa. Yllätys, yllätys Venäjä.

Vierailija
92/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiuksia myös lähtee paljon ja tulee verta ajoittain ulostaessa. Kaikki verikokeet on otettu, myös kolposkopia on tehty, verenvuoto mulla johtuu pukamista.

Vierailija
93/94 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsasyövässä ei ole oireena hiustenlähtöä..

ON! Ainoa syöpä joka oireilee noin. Oire: hiustenähtö! Tarkistappa ennenkun kirjoittlet, "LEKURI"!??

Vierailija
94/94 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä sisäloinen, ameeba tai jokin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän