Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sairaus tämä on?

Vierailija
19.12.2016 |

Muutin tänä syksynä toiseen maahan, jonka jälkeen on alkanut aivan kummalliset oireet.

Hiuksia lähtee todella runsaasti ja hiukset on ohentunut varmaan puolella. Hiukset ovat myös tosi kuivat, ja vaikka kävin kampaajalla niin hetken päästä ne tuntuivat taas samanlaiselta, ?vaikka huonot latvat leikattiin pois. Nyt olen alkanut myös kiinnittää huomiota, että ripsiäkin irtoaa huomattavasti enemmän kuin ennen. Ei tosin niin paljoa, että jäisi tyhjiä aukkoja ripsiin. Myös iho on kirjaimellisesti räjähtänyt. Finnejä tulee jatkuvasti, vaikka hoidan kasvojani aamuin illoin.

Ulostamisessakin on erilaisia juttuja. Välillä maha on tosi löysällä, ja välillä taas ummettaa. Yleensä pitkän ummetuksen jälkeen, kun on joutunut äkistämään, tulee peräaukosta kirkasta verta. Mahakipua tai mitään ei kuitenkaan ole. Verta ei tule silloin kun uloste on liukasta ja sen saa tulemaan sen enempää ponnistelematta.

Kurkussa on jatkuvasti proppuja. Flunssasta en kuitenkaan kärsi ja yleisvointinu on koko ajan hyvä.

On alkanut jo pelottaa syöpä.. mitähän tällaiset oireet voisi olla? Pitääkö jo huolestua. Eniten mietityttää tuo verenvuoto ja ripsien lähtö.. :(

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

Vierailija
42/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiloja ei ole tullut lisää, ja stressi vain tässä pahenee kun mietin koko ajan kuolenko kohta tähän tautiin ja mikähän mulla mahtaa olla..

No mitenköhän hiustenlähtöön, peräpukamiin ja proppuhin kurkussa (!) oikein kuolee? Sulla ei taida olla oikein käsitystä vakavista sairauksista tai niiden oireista. Relaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oiskin niin helppoa relata, niin sen tekisin. Oon vaan kehittänyt jonkun ongelman ja pakkomielteen tästä itelleni. Tuntuu siltä, etten saa asiaa pois mun mielestä, vaikka kuinka yritän.

Vierailija
44/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin oiskohan psykologin kanssa juttelusta minkäänlaista hyötyä?

Vierailija
45/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille! Mä oon aina elänyt uskossa, että syöpä voi aiheuttaa hiustenlähtöä, eikä pelkästään syöpähoidot :D no, aina oppii uutta!

Ehkä tää tästä, jos sais ahdistuneisuutta ja stressiä vähennettyä.

Minkä ikäinen / miten koulutettu ajattelee noin hullusti eikä osaa edes itse etsiä oikeaa tietoa vaikka netistä (muualta kuin av:ltä)? Pärjäätkö muuten normaaliarjessa?

Vierailija
46/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oiskin niin helppoa relata, niin sen tekisin. Oon vaan kehittänyt jonkun ongelman ja pakkomielteen tästä itelleni. Tuntuu siltä, etten saa asiaa pois mun mielestä, vaikka kuinka yritän.

Psyyken sairaus. Siihenkin löytyy apua.

Vierailija
47/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lisäisin vielä, että hormonitoiminnan ongelmat voivat myös aiheuttaa tuollaisia oireita.

Vierailija
48/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hormonijuttu vois kanssa olla!

Vierailija
49/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ärtynyt suoli tai ravintoaineiden imeytymishäiriö voisi olla.

Vierailija
50/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpilisäke multa poistettiin tulehduksen takia pari kuukautta sitten, mutta se tuskin näihin oireisiin vaikuttaa!

Vierailija
51/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireesi osuvat vatsasyöpään jsssa on oireena hiustenlähtöä.

Vierailija
52/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsasyövässä ei ole oireena hiustenlähtöä..

Vierailija
53/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, et ku oot muuttanu toiseen maahan nii se on niin suuri muutos, että vaikuttaa, jos kerta oireet alkanut juuri sen jälkeen!

Vierailija
54/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono ravinto

Tai sinulle sopimaton.

Oletko stressaantunut?

Vierailija
55/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stressaantunut jatkuvasti.

Vierailija
56/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maa? Vesijohtovesi saattaa olla tottumattomalle suomalaiselle todella "kovaa" eli kalkki pistää mahan sekaisin, hiukset kärsii jne. Siihen kyllä tottuu ajan mukaan. 

Vierailija
57/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi. Sitäkin oon miettinyt, mutta onko täällä niin erilainen vesi?

Vierailija
58/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sielläkin käsittääkseni erilainen se vesi

Vierailija
59/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry pulloveteen

Vierailija
60/94 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi. Sitäkin oon miettinyt, mutta onko täällä niin erilainen vesi?

No ei ole! Alkaa käydä mielessä että ap provoilee, koska eihän kukaan voi olla näin uusavuton, ettei edes Ruotsissa pysty menemään lääkäriin. Terveysasioissa Ruotsi = Suomi, ei sitä voi edes ulkomaaksi laskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän