Voii, vaari lähetti joululahjan, mukana itsetehty pesäkoppi marsuilleni "Tässä lahja myyrillekin" :D <3
Kuuluu tämän ikäluokan ihmisiin, joille kaikki jyrsijät ovat yleisesti "rottia" mutta kieltämättä tuo "myyrille" on sympaattisempi ilmaisu.
Ihana vaari oli nikkaroinut itse pesäkopin marsuilleni, nyt olen otettu.
Kommentit (59)
Joko myyrät pääsivät tutustumaan uuteen kotiinsa?
Ihanaa! :) Muistithan laittaa vaarille kiitokset, että "Myyrät kiittää"? :D
Myyrä, rotta, possu, papanamaakari, nöffe - onhan näitä nimiä marsuille ;).
Nostan tätä, vaikka vanha keskustelu onkin, mutta juuri olin äärettömän kiitollinen vanhalle isälleni joka nikkaroi rotilleni niin ison juoksupyörän että ne mahtuvat siinä hyvin juoksemaan :D <3
Tämän täytyy olla AV:n herttaisin aloitus ikinä. Tulee aina hyvä mieli, kun joku nostaa tämän ja näen taas pitkästä aikaa tuon otsikon.
Minulla oli aikanaan lapsena hiiriä ja oma pappani lähetti niille joululahjaksi kokonaisen palloedamin :DDD Kun vähän hämmentyneenä, mutta iloisena kiitin lahjasta ja sanoin että taidetaan kyllä syödä vanhempien ja sisarustenkin kanssa siitä kun on niin iso, niin pappa kommentoi "Ai syökös ne muka jotain muutakin kuin juustoa" Ehkä olisi ollut vähän lyhyt elämänkaari sillä ruuokavaliolla, mutta ajatus aina tärkein...
Aivan ihanaa! En itse pidä juurikaan eläimistä, mutta aivan mahtava vaari, joka ymmärtää miten tärkeitä "myyräsi" sinulle ovat!
Nostan tämän herttaisen ketjun tuon toisen seuraksi.
Onneksi pääsin lukemaan tämän supersympaattisen aloituksen vielä 2020!
Vieläköhän aloittajan marsut elävät. Marsut on ihania. Meillä on vanhin marsu jo 6v virkeä rouva.
Up, osui silmään tämä ja älyttömän herttaista <3
Tämä pomppasi silmiin kun etsin omille deguille pesäkoppia netistä, ihana kuulla onko myyrät yhä hengissä ja pesä käytössä? :,)
Suloinen viesti, ihana vaari. Tätä ketjua kannattaa nostella. Ensimmäisen kerran tähän törmäsin. Nostellaan muidenkin iloksi.
Ihana! Tuli niin mun edesmennyt isäni mieleen.
Mummoni oli vähän samaa sorttia, tosin osti kopin eläinkaupasta. Mukana teksti "tässä Fasun ja Paavon talo" ;,)
Vaarit on parhaita! Vaarit osaa ja hoitaa kaiken! T: jo edesmenneen vaarin tyttö