Nainen tekeytyi mieheksi Tinderissä, kokemus teki naisesta naisvihaajan kolmessa päivässä
Kappas. :)
https://m.youtube.com/shorts/SPqjwgpyJs8
Aika jännä, kuinka jotkut naiset muuttuvat naisvihaajiksi oltuaan miehinä Tinderissä vain 3 päivää.
Tavallisille naisille ei kelpaa tavallinen mies.
Kommentit (12)
Nainen ei itsekään tiedä mitä haluaa joten turha aihepiiri.
Naiset ovat heikkoja. Murtui kolmessa päivässä.
Mulle kelpaisi erittäin hyvin tavallinen suomalainen mies. Mä en vain kelpaa tavalliselle suomalaiselle miehelle koska olen ylipainoinen, kasvoiltani tavallinen ja täytän pian 47v. Lisäksi olen kehdannut mennä lisääntymään ja olen eronnut avioliitosta.
En yhtään ihmettele. Kukaan normaali nainen ei etsi miestä jostain "palstoilta". Ja sen takia niissä on paljon huijareita. Samaa se oli jo ennen kuin nettipalstoja oli. Miehiä tai mummoja oli vastaamassa lankapuhelimeen silloisilla "treffipalstoilla".
Lankapuhelin aikana se meni niin, että naiset saa soittaa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mites se meni et miespuoliset homoliitot kestävät tutkimusten mukaan kauimmin? Tai jotenki tonne päin. Lyhyimmän aikaa suhteessa pärjäävät naispuoliset homoseksuaalit.
Kertoo jotain...
Miksi te sitten jankkaatte naisista palstalla päivästä toiseen, kerta toisen miehen kanssa ois selvästi parempi olla ja unohtaa naiset kokonaan?
Ja juuri tuon takia nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Ja se näkyy nuorten naisten mt-ongelmien valtavassa kasvussa.
Tavalliset miehet ei edes mene Tinderiin, kun tavallisille naisille ei kelpaa tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se meni et miespuoliset homoliitot kestävät tutkimusten mukaan kauimmin? Tai jotenki tonne päin. Lyhyimmän aikaa suhteessa pärjäävät naispuoliset homoseksuaalit.
Kertoo jotain...
Miksi te sitten jankkaatte naisista palstalla päivästä toiseen, kerta toisen miehen kanssa ois selvästi parempi olla ja unohtaa naiset kokonaan?
Olet retardi.
Homoseksuaalisuus ei ole valinta.
Mees nyt nukkumaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele. Kukaan normaali nainen ei etsi miestä jostain "palstoilta". Ja sen takia niissä on paljon huijareita. Samaa se oli jo ennen kuin nettipalstoja oli. Miehiä tai mummoja oli vastaamassa lankapuhelimeen silloisilla "treffipalstoilla".
Lankapuhelin aikana se meni niin, että naiset saa soittaa ilmaiseksi.
Muistan kun teininä ysärillä soiteltiin puhelinkopista jollekin linjalle kun naisena sai soittaa ilmaiseksi. Aika irstaita äijiä oli monesti linjoilla. Yleensä se olin mä joka oli puhelimessa koska olin porukasta vanhin ja uskottavin naiseksi äänen puolesta. Kerran sovin treffit jonkun miehen kanssa, että tulee tälle paikkakunnalle. Ajateltiin kavereiden kanssa, että ei se varmaan tule. No se jumaliste tuli! Nähtiin tyypin kuvailema auto kylällä ajelevan ja koska pieni kylä niin heti huomasi oudon auton kun veti rinkiä kylällä illalla. En toki mennyt esittäytymään. Vähän kyllä meitä omatunto soimasi kun toinen tuli 50km:n päästä.
Ja palstan miesten juttujen lukeminen tekee kenestä tahansa miesvihaajan vielä nopeammin. ;-) Nuo kaksi kun yhdistää, niin siitä saataneenkin jo kaiken kattavan ihmisvihan maailmanennätys.
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tuon takia nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Ja se näkyy nuorten naisten mt-ongelmien valtavassa kasvussa.
Tavalliset miehet ei edes mene Tinderiin, kun tavallisille naisille ei kelpaa tavallinen mies.
Tavalliset miehet ymmärtävät, että seuraa löytyy paremmin esimerkiksi harrastusten kautta. Tinderin käyttäjänä olisivat osa harmaata massaa mutta harrastuksissa ja yhteisissä riennoissa pääsevät heti keskustelemaan ilman poissuodattumista vääränlaisen profiilikuvan vuoksi.
M60
Kertoo jotain...