Voii, vaari lähetti joululahjan, mukana itsetehty pesäkoppi marsuilleni "Tässä lahja myyrillekin" :D <3
Kuuluu tämän ikäluokan ihmisiin, joille kaikki jyrsijät ovat yleisesti "rottia" mutta kieltämättä tuo "myyrille" on sympaattisempi ilmaisu.
Ihana vaari oli nikkaroinut itse pesäkopin marsuilleni, nyt olen otettu.
Kommentit (59)
No, mitä ne myyrät tykkää siitä myyränkopista? :D
M
Tulipas hyvä mieli tästä :) Sekä vaarin lämmin ajatus että ap:n arvostus vaariaan kohtaan. Taidanpa lähteä tästä itsekin moikkaamaan vaariani :>
Miksi moni alkaa heti neuvoa, että ap:n tulee muistaa myös vaariaan plaaplaa
Selvästi vaari salaa tykkää niistä marsuista. Muuten se olisi sanonut niitä rotiksi. Myyrät on vaarienkin mielestä sympaattisia otuksia.
Ihana, tosi liikkis. :) <3
Omat isovanhempani eivät olleet mulle läheisiä, kun asuivat ulkomailla, toiset taas eivät hyväksyneet mua kun olen väärää sukupuolta. Ole iloinen ihanista isovanhemmista!!
Ihana vaari! Tuli ikävä omaa pappaa, joka kuoli kun olin 9v. Voin kuvitella, että hän olisi tehnyt jotain vastaavaa :D
Oho,keräsipäs tämä vastauksia :) kyllä kokosin väärille joulukorin hänen lempiherkuistaan, suklaata, kahvia, hapankaalia (älkää kysykö :D) ja muuta mukavaa. Lähti saman sukulaisen mukana takaisin joka paketin minulle toi. Täytyy ottaa kuvaa myyränpesästä kun pääsen kotiin :) itse myyrät eivät ole vielä päässeet sitä testaamaan. Ap
Kiva että tällä palstalla on välillä jotain näin ihanaa!
Kerro sitten pliis vielä mitä myyrät tykkäsivät kopista!
Voi miten ihana vaari sinulla! <3 Tulinpa hyvälle mielelle tästä viestistä :)
Ihana <3
Huvittaa vaan, että oma pappani sanoo mun kakkia eläimiä "marsuiksi". On useampaa lajia, mutta marsua ei.. Tän valossa on tietty loogista, että jos jollakulla on marsu, niin sit se on "myyrä", " rotta" tmv...XD
Ihana! Hyvää joulua ap ja apn myyrät! Ihana vaari sulla ❤️❤️❤️
Hahaha 😂😂 ihana ❤