Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eutanasia-lain ajamat murhat tulisi toteuttaa?

Vierailija
18.12.2016 |

Itse ehdotan julkista mestausta giljotiinilla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko murha kaikkien terveysalan työntekijöiden velvollisuus, vai keskitettäisiinkö murhat?

Vierailija
2/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettaisiinko homma palveluseteleillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole ikinä tainneet nähdä kuolevaa läheistänne?

Järkevin tapa minusta olisi esim. morfiinin yliannostus, jonka potilas saisi tehdä itse vaikka morfiinipumpulla, johon on annettu ohjeet tätä varten. Potilaasta vastaava henkilö (lääkäri/puoliso), jos potilas ei itse kykene mutta on esim. tahtonsa aiemmin osoittanut elintestamentin tapaan.

Vierailija
4/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäiset jonoon saapuvat palvellaan ensin ja muut odottavat vuoroaan. Numerollinen jonotussysteemi, kuten esim. pankeissa. Torilla tavataan.

Vierailija
5/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin eläinlääkärit hoitavat kituvan kissan tai koiran lopetuksen. Ensin rauhoittava lääke ja sen jälkeen sydämen pysäyttävä lääke. 

Vierailija
6/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aletaan tappaa vammaisia. Esimerkiksi hoitolaitoksessa on jo useaan otteeseen annettu ymmärtää että Down-sukulaiseni on jo elänyt aivan liian vanhaksi ja joutaisi mennä.

Vierailija
7/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin eläinlääkärit hoitavat kituvan kissan tai koiran lopetuksen. Ensin rauhoittava lääke ja sen jälkeen sydämen pysäyttävä lääke. 

Eli terveyskeskuslääkäri hoitaa?

Vierailija
8/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaaehtoinen laittamaan pääsi pölkylle. Sano vain aika ja paikka.

Vierailija
9/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aletaan tappaa vammaisia. Esimerkiksi hoitolaitoksessa on jo useaan otteeseen annettu ymmärtää että Down-sukulaiseni on jo elänyt aivan liian vanhaksi ja joutaisi mennä.

Sehän tässä on tarkoitus.

Vierailija
10/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄. Kunta säästäisi paljon kun antaisi palveluseteleitä.

Itse kannatin eutanasia- aloitetta.

Vierailija
11/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaaehtoinen laittamaan pääsi pölkylle. Sano vain aika ja paikka.

Jokaisella on omat urahaaveensa.

Vierailija
12/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta ku useimmat lääketehtaat ei suostu enää valmistamaan noita ihmisten lopetuslääkkeitä,ja pian viimeisetkin kieltäytyy.

Mitäs sitten?

Vierailija
13/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ikään asti lapsilla tulisi olla oikeus päättää lapsensa tappamisesta ilman sanktioita?

Vierailija
14/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^siis vanhemmilla oikeus päättää lapsensa tappamisesta

Vierailija
15/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄. Kunta säästäisi paljon kun antaisi palveluseteleitä.

Itse kannatin eutanasia- aloitetta.

Voitaisiinko hyödyntää järjestöjä? Esim. moottoripyöräkerhoja. Jos heiltä saisi ostaa palvelun palveluseteleillä?

16/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä on tarkoitus.

Eikä ole. Eutanasian tarkoitus on mahdollistaa arvokas kuolema niille, joiden elämä on liian kivulias ja raskas (esim. joidenkin syöpäpotilaan viimeiset vaiheet). Itsemurha on edelleen stigmatisoitu ja sen jäljet ovat kamalat siivota + läheisille kamala löytö. 

Itse myös haluaisin kyetä valitsemaan eutanasian jo nyt siltä varalta, että jos joskus sairastun alzheimeriin, eikä parannuskeinoa ole vieläkään näkyvissä, tahtoisin minulle tehtävän eutanasia (esim. 3kk ilman lucideja hetkiä, kauhukokemuksia).

Vierailija
17/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eutanasia on yleisesti katsottuna asia, joka pitäisi laillistaa, mutta asiassa on muutama mutka. Määriteltäisiinkö laki siten, että jokainen sitä haluava saisi eutanasian vai pitääkö tilanteen olla juuri esim. kuolemaan joka tapauksessa johtava tila?

Julmia ihmisiä on maa täynnä, joten mitä jos henkilö ei kykene ilmaisemaan omaa tahtoaan ja joku läheinen päättää asiasta? Tämä läheinen voi allekirjoittaa eutanasian vain siksi että pääsisi esim. nopeammin perintöihin käsiksi. Eli eutanasiaa saatettaisiin käyttää törkeästi hyväksi.

Toinen juttu on tämän toimenpiteen suoritus. Kuka pystyy päättämään jonkun elämän ihan oman käden kautta? Itse en tähän kykenisi :/

Toki on ihmisiä on jokka siihen kykenee, mutta olisiko lääkärin pakko se tehdä vasten omaa tahtoaan?

Toki esim. tuo 3 vuotiaan Einon tapaus on järkyttävä ja eutanasia olisi ollut paikallaan. Tällaiset tilanteet ovat selviä, mutta entä tilanteet joissa ei voida olla varmoja. Kyseessä voi myös olla kovissa kivuissa myös ihmisen hetkellinen mielentila, että haluaa kuolla, mutta ei sitten todellisuudessa haluakaan. Miten tälläiset tapaukset sitten hoidetaan?

Vaikeita asioita

Vierailija
18/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras tapa on sellainen, missä potilaan peräreikään pistetään dynamiittia ja räjäytetään tämä ihminen sitten ihan pillun päreiksi.

Vierailija
19/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on dementoitunut. Siellä hän istuu kusenhajuisena ja välillä ilman ruokaakin. Ei ymmärrä oikein enää mistään. Veljeni on esteenä ettemme me muut voi auttaa äitiä. Ei ole ihmisarvoista elämää.

Vierailija
20/27 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ADHD-lapsen lopettaa sorkkaraudalla napakasti päähän lyöden? Emme usko että lapsesta tulee yhteiskuntakelpoista.

t. huolestuneet vanhemmat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän