Tekeekö se Nooasta jotenkin erityisen kunnollisen, että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan saunaan mennessä?
Vai miten Ukko Nooa-laulun sanat tulisi ymmärtää?
Kommentit (1716)
Vierailija kirjoitti:
Jokos se Sirpa-Sinikan mukelo kohta kouluun menee?
Mitä niistä Sirpa-Sinikan lapsista tarkoitat?
Tv. Teuvon isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Teuvon isä
Mitääähhh?
Luulin, että Sirpa-Sinikka oli kaino impi, kun teijän Teuvon mukaan lähti. Tosin vaavi syntyi kai 4kk ennenaikaisena... hmmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Teuvon isä
Mitääähhh?
Luulin, että Sirpa-Sinikka oli kaino impi, kun teijän Teuvon mukaan lähti. Tosin vaavi syntyi kai 4kk ennenaikaisena... hmmm
No niin uskoi Teuvokin. Yks ilta vaan Sirpa-Sinikka ilmestyi oven taakse mukanaan neljä kappaletta lapsia ja käski minun hoitaa niitä kun olen niinkuin mummo niillekkin.
Tv. Mervi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Teuvon isä
Mitääähhh?
No niin uskoi Teuvokin. Yks ilta vaan Sirpa-Sinikka ilmestyi oven taakse mukanaan neljä kappaletta lapsia ja käski minun hoitaa niitä kun olen niinkuin mummo niillekkin.
Tv. Mervi
No. Jari 26v vältti aikamoisen pommin, kunnei SS häneen lämmennyt. Sais olla Teuvolle kiitollinen ja sallia mopojen rassauksen kanssaan ilomielisesti
Juttelias Utelias tässä:
Vanhan kansan mukaan laskiaissaunassa ei saanut puhua tai muutoin tulee kova itikkakesä... olikohan ihan näin? Vai mitensenytoli...
Kokeillaanko kuitenki?
Pidetään ne viininmaistajaiset eka, Mervi lupasi tuoda viinit, eikö?
Luikkaridiivalla porttikielto!!!
Vierailija kirjoitti:
Juttelias Utelias tässä:
Vanhan kansan mukaan laskiaissaunassa ei saanut puhua tai muutoin tulee kova itikkakesä... olikohan ihan näin? Vai mitensenytoli...
Kokeillaanko kuitenki?
Milloin on laskiainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelias Utelias tässä:
Kokeillaanko kuitenki?
Milloin on laskiainen?
Maaliskuun alussa. Sunnuntai ja tiistai erikseen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Teuvon isä
Mitääähhh?
Tv. Mervi
Onko niillä eri isä, ootko kysyny? Vai oliko vastaus silmien pyöritys, mistä tommoista nyt voisi niin varmasti tietää?
Tullahan saunomahan nyt. Tytöt tulkaahan mukahan. Me poijjaat vastotahan teiräät.
Tv. Pohojanmaan painijapoijjaat.
Vierailija kirjoitti:
Tullahan saunomahan nyt. Tytöt tulkaahan mukahan. Me poijjaat vastotahan teiräät.
Ai nyt vai? Täst on niinku hiukan pitkä matka, ei välttis ehi. Ja te ootteki vanhoi ukkeleit ettekä mitää poikii. Mun poikkis ei ehkä tykkäis, jos mä tulisin... ollaa tääl länärillä karsees ruuhkas, varmaan jotku coopin avajaiset ja ilmasia saaveja jaossa
Blondie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Teuvon isä
Mitääähhh?
Tv. Mervi
Onko niillä eri isä, ootko kysyny? Vai oliko vastaus silmien pyöritys, mistä tommoista nyt voisi niin varmasti tietää?
Jalmari kysyi kun palautti lapset Sirpa-Sinikalle. Ei meillä olis aina aikaa niitä lapsia vahtia. Sirpa-Sinikka oli tuhahtanut tuohtuneena ja pyöritteli silmiään. Mitään vastausta ei saatu.
Tv. Mervi
Missä Tintti, missä Kätevä Emäntä?
Missä on Kaseva, missä on Kollaa kestää?
Missä on Keba?
Missä on Noitalinna huraa?
Missä se kesä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Missä on Keba?
Missä se kesä nyt on?
Mä mistä löytäisin sen laulun?
Kuka keksi rakkauden?
Warum?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Keba?
Missä se kesä nyt on?
Mä mistä löytäisin sen laulun?
Kuka keksi rakkauden?
Warum?
Onneksi vielä on kesää jäljellä.
No voi hitsin hitsi, ettekö työ tytsyt ikinä opi??? Olin Akka Nooan kanssa siivoomassa saunaa laskiaista varten, niin n a u l a s s a oli 7 tamponinnarukorua! Ukko Nooa tul tarkastuskäynnille, nin hänen laukkunsa ei enää sopinut naulaan!!! Siitä vasta älämölö alko. Päätti antaa porttikiellon kaikille tamponin käyttäjille, korulla tai ilman!!
Juttelias Utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt vai? Täst on niinku hiukan pitkä matka, ei välttis ehi. Ja te ootteki vanhoi ukkeleit ettekä mitää poikii. Mun poikkis ei ehkä tykkäis, jos mä tulisin... ollaa tääl länärillä karsees ruuhkas, varmaan jotku coopin avajaiset ja ilmasia saaveja jaossa
Blondie
Blondiee jos me pojat tullahan hakemahan. Meillä on lava-auto siihen kyytiin mahtuu enempikin näpsäköitä tyttöjä. Jonku Coopin eressä tavatahan.
Tv. Pohojonmaanpainijapoijaat.
Jos ei ollut naulakkoa vaan tosiaan yksittäinen irtonaula - niin koitappas tunkea laukkua sellaiseen, pitää olla ihme jätkä että saa mahtumaan laukun naulaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie
Blondiee jos me pojat tullahan hakemahan. Meillä on lava-auto siihen kyytiin mahtuu enempikin näpsäköitä tyttöjä. Jonku Coopin eressä tavatahan.
Tv. Pohojonmaanpainijapoijaat.
Mitä mieltä väkivallan ja murhien ihailusta, jopa kanonisoinnista ovat pohooojaaaaalaaaaaset?
Takin se laittoi eikä laukkua.
Miksi Teuvo on Ari-Tapanin kanssa saunassa!!!!
Tv. Sirpa-Sinikka