Tekeekö se Nooasta jotenkin erityisen kunnollisen, että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan saunaan mennessä?
Kommentit (1716)
Onko Alexander Stubb kuulolla? Sykerö tulee Linnan juhliin niin onkohan Tinttikin tulossa sinne?
Tv. Ari-Tapani
Olipa ihkut juhlat, Jorman kaa kateltiin juhlia siemaillen sofistikoituneesti sherryä, kuunneltiin kun meidän Sami selosti pukuloistoa...
Tintti
Nin, koskas ne painikisat onkaan? Onko tuomari paikalla, siis oikea, eikä valetuomari???
Vierailija kirjoitti:
Nin, koskas ne painikisat onkaan? Onko tuomari paikalla, siis oikea, eikä valetuomari???
Akka Nooa on tuomarina. Nuorena Akka Nooa oli Araratin painiseuran paras niin että kokemusta on.
Aloitin painiharrastuksen ja osallistun painikisaan. Olen murheen murtama kun Tintti on tuolla Helsingin hulinoissa hurmioissaan.
Tv. Ari-Tapani
Hei kaikillen
Juhlista riutuneena ja voipuneena, en toipuneena, ilmoitan että: Saattaapi olla, että myöhästyksessä tulen katsomaan painikisoja... varaattehan mulle etupenkin kuiteski, kun oon kiireinen reissunainen
Terveisin Doris
Ari-Tapani, mä kannusran Sua! :)
Oi kun en tiijä ketä kannustaa, oon niin Blondie.
Katon kyl etupenkissä, mut jos verta näkyy, pyörryn
Blondie
Onko katsomossa kaikkien lasten kasvot käännetty eteenpäin... ts menosuuntaan?
Heip
Kolmannen adventin sauna lämpenee huomenna. Kuulin, et Nestori Miikkulainen (vihdoin) palaa Saimaan saarelleen pikkuiseen torppaansa joulun viettoon.
Tervetuloa kaik, kai?
Iiik iiik
Hemmoteltu Itkupilli tässä
Tahon suklaata, tahon kaakaota, tahon piparkakkuja aamupalaks. Tahontahontahon
En taho et kukaan painii, nythä on melkeen joulurauha. EN TAHO!!!
Onko totta että Jorma ja Sykerö osallistuvat painikisaan?
Tv. Yks poika vaan
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että Jorma ja Sykerö osallistuvat painikisaan?
Tv. Yks poika vaan
Shhhh* kuiskaa: Totta on, mutta on suuri salaisuus...
Vierailija kirjoitti:
Heip
Kolmannen adventin sauna lämpenee huomenna. Kuulin, et Nestori Miikkulainen (vihdoin) palaa Saimaan saarelleen pikkuiseen torppaansa joulun viettoon.
Tervetuloa kaik, kai?
Mitä? Häh höh! Ei kai me ny Nestorin saarelle kaikki ängetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heip
Tervetuloa kaik, kai?
Mitä? Häh höh! Ei kai me ny Nestorin saarelle kaikki ängetä?
Mikä jottei, mie oon jo tääl Saimaan rannass, miss työ ootta???
Terveisiä Juttelias Utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään sauna (ja Ukko Nooa) kuumana, on itsarietkot, huomenissa katsotaan porukalla pikku ruudulta Itsenäisyyspäivän juhlia ykköseltä. Sauna kuuma myös Tuntemattoman Sotilaan aikaa, saunassa olis tarpeen kosteuden kestävä tabletti, ketään apteekkaria paikalla???
Mitä tapleteja tarvit?
Tv. Peka Polisi
Käytettäis sitä saunassa poikain kanssa
Sinun tilinumero ja tunnusluvut?
Tv. Peka Polisi
Hah. Enpä lähe huijarin matkaan!!! Unohit väärennetyn linkin!!!
Ukko Nooa
Laita ny vain se raha heti. On jolu ja lapsila nälkä eikkä ole ruokaa.
Tv. Peka Polisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään sauna (ja Ukko Nooa) kuumana, on itsarietkot, huomenissa katsotaan porukalla pikku ruudulta Itsenäisyyspäivän juhlia ykköseltä. Sauna kuuma myös Tuntemattoman Sotilaan aikaa, saunassa olis tarpeen kosteuden kestävä tabletti, ketään apteekkaria paikalla???
Mitä tapleteja tarvit?
Tv. Peka Polisi
Käytettäis sitä saunassa poikain kanssa
Sinun tilinumero ja tunnusluvut?
Tv. Peka Polisi
Ukko Nooa
Laita ny vain se raha heti. On jolu ja lapsila nälkä eikkä ole ruokaa.
Mullei enää oo rahaa, ihana öljynporauslauttakirurgi Omanista tartti pikkusen lainan (100 000€), että pääsee ostamaan mulle timanttikihlat, sen omat rahat on jäädytetty tilille, ennyt muista miksoli
Blondie
Akka Nooa selosti painin liian hiljaisella äänellä, en kuullut Pohojammaan paanijoitten mylvinnältä y h t ä ä n m i t ä ä n... Kuka voitti???
Juttelias Utelias
Juuri Saimaan saarelta joulunvietosta palanneena
Vierailija kirjoitti:
Aloitin painiharrastuksen ja osallistun painikisaan. Olen murheen murtama kun Tintti on tuolla Helsingin hulinoissa hurmioissaan.
Tv. Ari-Tapani
Voi kun Sykerö stailais mulle painitrikoot. 😉
Tv. Ari-Tapani
Iii iiii
Hemmoteltu Itkupilli tässä, koska lähtee bussionni kotimatkalle?
Tahon kotiin, tahontahontahon
Tahon istua etupenkissä, entaho, et se pyylevä mummeli ruudukkaine nenäliinoineen tuppaa viereen... enenenen!!!
Ukko Nooa