Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö se Nooasta jotenkin erityisen kunnollisen, että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan saunaan mennessä?

Vierailija
18.12.2016 |

Vai miten Ukko Nooa-laulun sanat tulisi ymmärtää?

Kommentit (1716)

Vierailija
1661/1716 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos se Sirpa-Sinikan mukelo kohta kouluun menee?

Mitä niistä Sirpa-Sinikan lapsista tarkoitat? 

Tv. Teuvon isä 

Mitääähhh?

Luulin, että Sirpa-Sinikka oli kaino impi, kun teijän Teuvon mukaan lähti. Tosin vaavi syntyi kai 4kk ennenaikaisena... hmmm

No niin uskoi Teuvokin. Yks ilta vaan Sirpa-Sinikka ilmestyi oven taakse mukanaan neljä kappaletta lapsia ja käski minun hoitaa niitä kun olen niinkuin mummo niillekkin.

Tv. Mervi

Onko niillä eri isä, ootko kysyny? Vai oliko vastaus silmien pyöritys, mistä tommoista nyt voisi niin varmasti tietää?

Ollaan mietitty Naapuri Helenan, Alman, Helmin ja muiden kanssa kaikenlaista. Sirpa-Sinikkahan on matkustellut maailmalla. On viettänyt aikaansa Afrikassa Kongossa, New Orleansissa, Dubaissa ja ties missä Pakistanissa. 

Tv. Mervi

Vierailija
1662/1716 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista? Miten? Tein inventarion isävainaan sinivalkoruudullisista nenäliinoista. Niitä on 7! Niitä piti olla 8! Joukossa oli yksi kaunis siniviolettikukkainen pitsiliina! Kuka? Kuka kehveli on vaihtanut nenäliinan???

Kieltäydyn kuivaamasta kenenkään kyyneliä, kunnes tämä rikos on ratkaistu.

Juuli Juristi edustaa minua, oikeusavustajanaan Lauri Lakimies. Todistajina kaikki av officinale reissuihin osallistuneet.

Pekka Poliisi tutkii rikosta ja Yrjö Yliaktuaari tilastoja

Rikospaikka televisiossa on keskittänyt koko ohjelman tällä, vierailevana avustajana Rva Raija Pelli ja Hra Hannu Karpo

No nytten: kuvitelkaa mitä kaikkea AV officinale  reissuistamme voi paljastua tutkinnan aikana, sellaistakin, mitä ette edes muista!

Totuus esiin!

Juttelias Utelias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1716 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista? Miten? Tein inventarion isävainaan sinivalkoruudullisista nenäliinoista. Niitä on 7! Niitä piti olla 8! Joukossa oli yksi kaunis siniviolettikukkainen pitsiliina! Kuka? Kuka kehveli on vaihtanut nenäliinan???

Juuli Juristi edustaa minua, oikeusavustajanaan Lauri Lakimies. Todistajina kaikki av officinale reissuihin osallistuneet.

Rikospaikka televisiossa on keskittänyt koko ohjelman tällä, vierailevana avustajana Rva Raija Pelli ja Hra Hannu Karpo

No nytten: kuvitelkaa mitä kaikkea AV officinale  reissuistamme voi paljastua tutkinnan aikana, sellaistakin, mitä ette edes muista!

Totuus esiin!

Juttelias Utelias

Minäkin voi tutkia nenäliinavarkauta. Laita vain sinu tilinumero minu nyt heti. Tv. Pekka Polisi

Vierailija
1664/1716 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus esiin!

Juttelias Utelias

Pekka Polisi, älä vaivaudu!!! En ole eilisen teeren tyttö, enkä ekaa kertaa pappia kyyissä!!! Unoha!

Mie vastaan vaan miljonääri Nigerialaisille prinsseille, jotka kirurgeina öljynporauslaivoilla :)

J. U.

Vierailija
1665/1716 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin viedä rahasi perile. Autan sinua. 

Tv. Peka Polisi

Vierailija
1666/1716 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytten: kuvitelkaa mitä kaikkea AV officinale  reissuistamme voi paljastua tutkinna

Kiitos Peka, mutta Ei Kiitos

Mulla on jo viljalti väkeä asian tiimoilta tutkinnassa

J. U.

Vierailija
1667/1716 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saunotaan? Tulin rentoutumaan tänne saunalle.

Tv. Mervi

Vierailija
1668/1716 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv. Mervi

Toitko ne viinit? Voidaan pitää maistajaiset samalla... ja laulaa yhteislauluja

Juttelias Utelias

Vierailija
1669/1716 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Mervi

Juttelias Utelias

Toin mut ne on loppu. Ei hätää lisää on tulossa Jalmari on tulossa tuomaan muutaman eikun monta pänikkää lisää. 

Tv. Mervi

Vierailija
1670/1716 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv. Mervi

Juttelias Utelias

Toin mut ne on loppu. Ei hätää lisää on tulossa Jalmari on tulossa tuomaan muutaman eikun monta pänikkää lisää. 

Tv. Mervi

Montas pulloa / lärvi? Et voidaan siis lopuks vetää lärvit... hah

Ei kai Jalmari tuo sitä itse tekemäänsä? Se on niin maistettu jo

Ps kuiskaa*** ei kai liukkaridiva oo siell?

J. U.

Onks lauluvihot tallessa, nehän on ne kellastuneet kansakouluvihot siel saunan ullakolla

Vierailija
1671/1716 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias Utelias onko Kuka Kehveli sinun uusi pan.. eikun siis miesystävä? 

Vierailija
1672/1716 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelias Utelias onko Kuka Kehveli sinun uusi pan.. eikun siis miesystävä? 

Ihan oon sinkkuli, katseet auki :)

J. U.

Vierailija
1673/1716 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris, reissunainen tässä

Tuun mieluusti laskiaissaunaan, pitääkö naula varata etukäteen

Terveisin Doris

1674/1716 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi sauna ja naula, mutta laukunlaittaja mies hakusessa. 

Vierailija
1675/1716 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2339 kirjoitti:

Minulla olisi sauna ja naula, mutta laukunlaittaja mies hakusessa. 

Meirään poijjiista kyllä notta maar voirahan tulla kantamahan. Isompikin emäntä jaksetahan kantaa notta. Sois hyvä vaan meirään lakeuksilla notta emännällä on reilusti lihaa luitten ympärillä. Pysyy paremmihin pystysä kovalla tuulella kyläraitilla kulikiessa.

Tv. Pohojanmaan painijapoijjaat.

1676/1716 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ei sitten onnistu tämä homma, minulla painoa vain 54 kg, eikä noille lakeuksille ole tulemista. Harmillista todella, Pohjanmaa kiinnostaisi, ja sen komiat miehet!

Vierailija
1677/1716 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2339 kirjoitti:

Harmi, ei sitten onnistu tämä homma, minulla painoa vain 54 kg, eikä noille lakeuksille ole tulemista. Harmillista todella, Pohjanmaa kiinnostaisi, ja sen komiat miehet!

Notta laitetahan  pöytä koriaksi läskisoosia, voita, veripalttua ja nisuja syötetähän. Kyllä maar sinut emännän mittoihin nopiaan syötetähän. Sulhasia on tanner täynnä kosimassa notta. 

Tv. Pohojanmaanpainijapoijjaat.

1678/1716 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli takapakkia, kun pitkästä aikaa kävin aamulla puntarissa, lukema olikin vain 48kg. Aivan panikoin,  ja todella pitäisi päästä Pohojanmaan lihapatojen äärelle! Lisäksi kun täällä itärajan pinnassa iso naapuri uhittelee. Voipi olla kuitenkin, että Karjalan kunnailta ei niin vain sopeuduta sinne aakeille laakeille. Kiitos kuitenkin, kun yrität auttaa!

Vierailija
1679/1716 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisessa Suomessamme, oisko maata armaampaa, kuin on kaunis Karjalamme laulun laaja kotimaa...

1680/1716 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen mysteerimies tämä Nooa oli laukkuineen. Kävikö hän mökkisaunassa ja oliko yksin. Laukku tuntuu oudolta, yleensä saunavehkeet ovat joko kassissa tai korissa. Tai jos on oma mökki pesuvälineet ja pyyhe ovat yleensä siellä valmiina. Laukku oli mukana, mutta ikäänkuin siitä ei otettu mitään. Mitähän siinä laukussa oli? Jotain outoa tähän liittyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän