Tekeekö se Nooasta jotenkin erityisen kunnollisen, että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan saunaan mennessä?
Vai miten Ukko Nooa-laulun sanat tulisi ymmärtää?
Kommentit (1716)
Vierailija kirjoitti:
Loppiaisaaton sauna lämpiää, saunamajurina Akka Nooa. Kaivon vesi jäässä, peseytymisenä kieriskelemme -20 asteisessa lumessa.
Tervetuloa Nestor, Lindbergin Hilma, Kassi-Alma, Takarivin Taavi, Antti Järvinen, Ilves, Doris, Laukku-Leena, Toivo Kärki, Filmituottaja Särkkä, kaikki, ketä ei kutsu Kuusamo, Tori Kirppu, Kissanainen, Danny, Anssi Kukkonen,Taika Jim ja kaikki vakiokävijät
Luikkaridiivalla edelleen porttikielto
Saako Robin tulla Antti Järvisen kaveriksi?
Mitkä firmat sponsoroi painikisoja? Haluan Anttilan ja Seppälän ainakin mukaan.
Nyt on Nuutin päivä. Joulu jääköön unholaan.
Kaipaisin piristystä härkäviikoille, voitaisko pitää kinkkauskilpailut?
Tai hulahulahulavanteilut, yhteislaulua, pubivisa, päässälaskukisat???
Juttelias Utelias
Vierailija kirjoitti:
Juttelias Utelias
Mulle kävis yhteislaulu ja viininmaistajaiset.
Tv. Mervi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelias Utelias
Mulle kävis yhteislaulu ja viininmaistajaiset.
Tv. Mervi
Oioioi. Tää olis kiva kombo, ehkä pizzaakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppiaisaaton sauna lämpiää, saunamajurina Akka Nooa. Kaivon vesi jäässä, peseytymisenä kieriskelemme -20 asteisessa lumessa.
Tervetuloa Nestor, Lindbergin Hilma, Kassi-Alma, Takarivin Taavi, Antti Järvinen, Ilves, Doris, Laukku-Leena, Toivo Kärki, Filmituottaja Särkkä, kaikki, ketä ei kutsu Kuusamo, Tori Kirppu, Kissanainen, Danny, Anssi Kukkonen,Taika Jim ja kaikki vakiokävijät
Saako Robin tulla Antti Järvisen kaveriksi?
Tokitoki. Käärijä kans, jos Autiomaasta ehtii. Neuman Autiotalosta... :)
Mutta missä on Kätevä Emäntä???
Vierailija kirjoitti:
Mitkä firmat sponsoroi painikisoja? Haluan Anttilan ja Seppälän ainakin mukaan.
SPAR ilmottautui sponsoriksi tänään...
Vierailija kirjoitti:
Onko Kätevä Emäntä se nainen joka aina on ympärkännissä ja katoilee ja unohtuu ties minne?
Huhuu ystäväni! Rakkaat! Olen saunalla. Tulkaa tänne niin jäädytetään tuo painikenttä luistelukuntoon.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Minä ja Mervi otetaan nyt ensin vähän kuppia.
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kätevä Emäntä se nainen joka aina on ympärkännissä ja katoilee ja unohtuu ties minne?
Ei, kun hän oli aina apuna, jos tarvittiin ompeluohjeita tms. Kaipaan toella! :)
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa:*** Mervi, ethän kaveeraa tuon kanssa??? Sillon porttikielto kaikkialle!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa:*** Mervi, ethän kaveeraa tuon kanssa??? Sillon porttikielto kaikkialle!!!
Ööh! En nyt ymmärrä enkä muista mitä on tapahtunut? Teuvo, Ari-Tapani ja joku luistelija ovat nyt löylyissä.
Tv. Mervi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh! En nyt ymmärrä enkä muista mitä on tapahtunut? Teuvo, Ari-Tapani ja joku luistelija ovat nyt löylyissä.
Tv. Mervi
No hittolainen Mervi, kasaa ittes! Etkö oikeesti muista, kun luikkaridiiva örvelsi Savonrannan pikkujouluissa ja pyyhki oksennustaan suupielistään sun tunikan helmalla? Tai kun Saimaan norppaa piti kuvata, ni tää öykkäri tunki luistimineen joka kuvaan, vaikka oli kesä??? Ja joku reissu, siellä h o l v i kaaren alla sille luvattiin näytös, ni mitä tekee tämä... syö överit lasten vanukkaista ja hukkaa luikkarinsa??? Jatkanko vielä???
T. Tiedätte kuka, en voi allekirjoittaa kostotoimien pelossa
Paniko Nooa siis Satua perseeseen saunassa? Mihin heitti mällit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa*: tämä kuvaamasi on luikkaridiiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Mervi
No hittolainen Mervi, kasaa ittes! Etkö oikeesti muista, kun luikkaridiiva örvelsi Savonrannan pikkujouluissa ja pyyhki oksennustaan suupielistään sun tunikan helmalla? Tai kun Saimaan norppaa piti kuvata, ni tää öykkäri tunki luistimineen joka kuvaan, vaikka oli kesä??? Ja joku reissu, siellä h o l v i kaaren alla sille luvattiin näytös, ni mitä tekee tämä... syö överit lasten
Ai oliko se tuo nainen! No kun en oikein muista kaikkea siitä Savonranta reissusta. Kun se Sirpa-Sinikka hermostutti minua. Ja beibi ja Teuvon ja Jari 26v.n riita.
Mervi
Jokos se Sirpa-Sinikan mukelo kohta kouluun menee?