Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonvartiojoiden pointseilla 2 viikkoa, mutta

Vierailija
13.03.2006 |

paino ei ole laskenut yhtään. Ei yhtään. Olen tiukasti pysynyt pisteissä, ylipainoa on paljon. Olen päivittäin ollut 30 min. stepperillä ja 30 min kuminauhajumppaa tai pilatesta, enkä ole ottanut niitä liikuntapisteitä edes mukaan päivittäiseen pistemäärään.

missä vika?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän rompun mukaan pisteitä tulee 26. Olen 166 pitkä ja painan *huokaus* 102 kiloa.

Takana on isoja painonvaihteluita aikuisiällä (noin 70kg-104kg) ja syömishäiriö... joten ei ole helppoa...

Vierailija
2/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painonvartijoiden ohjeet perustuvat hiilareiden syömiseen, joten kyllä ohjelmalla lähtee vaikka hiirareita syökin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippui parin ekan viikon aikana viitisen kiloa, kun olin Painonvartijoissa.

Oletko muistanut juoda paljon?

Vierailija
4/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin litra päivässä, se on varmaan kyllä liian vähän tämän kokoiselle ihmiselle.

Vierailija
5/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks viikko aika tiukka eli pisteitä jäi syömättä kymmenkunta. Sillä viikolla paino ei sitten pudonnutkaan yhtään.

Seuraavalla viikolla käytin kaikki pisteet ja varmaan muutaman ylimääräisen ja paino tippui liki 2 kg...

Toinen mikä monella vaikuttaa on kuukautiskierto. Eli ennen kuukautisten alkua on turvotusta sen verran että vaa´assa näkyy.

Vierailija
6/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lasia päivässä. Ja itselläni 1 lasi on n. 2,5-3 dl.

Aineenvaihdunta lähtee hyvin liikkeelle vedellä.

Ja muista syödä myös kasviksia runsaasti!

Vierailija
7/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko punninnu ruuat? Ihme juttu,sillä mulla kans lähtenyt painonvartijoilla aina paino alas tosi nopsaa. Mutta olen noudattanut niitä tarkkaan. Vain viikonloppuisin laistan pisteidenlaskusta.

Vierailija
8/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä niitä paljon silti tulee, lämmin ruokakin on kasvisruokaa aina. Syön aika paljon tomaattia, salaattia, pinaattia, yms

Vierailija
9/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisi olla niiden pointsien mukaiset täysin.

Vierailija
10/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kyllä nyt on omituista sillä se kyllä toimii jo kahdessa viikossa todelllla hyvin. Oletko syönyt varmasti oikean pistemäärän painoosi nähden?

Vierailija
11/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä 24 (ylipainoa siis on..) ja tasaisesti painoa lähtenyt, ehkä n. 0,5-1 kilo viikossa.

Vierailija
12/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeän kallis digitaalinen vaaka... joka näyttää 0,1 mg alkaen puoleen kiloon asti.

Tän rompun mukaan minun kokoiseni syö 26 pointsia päivässä. (Olen siis reilusti ylipainoinen).

Vierailija
13/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet lisää jotain jonnekin huomaamatta - voita leivälle, salaatinkastiketta jne. vaikka en sittenkään keksi, kyllä minulla jos paino ei pudonnut niin olin syönyt jonkin luvattoman aterian tai herkkupalan joka päivä. Jos pysyin pisteissä niin edes yksi täysin mässäilypäivä viikossa ei kokonaan pysäyttänyt painonlaskua.

Vierailija
14/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana, mutta en ole... eli sekään ei voi olla syynä.

nimim. pahassa vauvakuumeessa :D

Vierailija
15/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. viimeviikolla putos 1,6kg ja nyt 400g.

Vierailija
16/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatinkastikkeita, enkä leivällä voita.

karkin syönnin lopetin. Ainoa herkku on kanelikorput joiden pistemäärä on rompun mukaan 1/korppu

:(

Vierailija
17/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tosiaan että jos et merkitse kaikkea ylös tai sitten sulla on joku aineenvaihdutahäiriö. Mutta luultavastipas semmosesta ei ole kyse.

Vierailija
18/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistemäärät tarkkaan. Esim jos joku tuote onkin eri pisteinen kuin mitä olet ajatellut.

Minä olen laihduttanut pointseilla moneen kertaan (aina raskauden jälkeen) ja huomannut vielä että mitä enemmän ylipainoa sitä enemmän lähtee alkuun, joten kyllä toi kuullostaa aika erikoiselta.

Vierailija
19/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla mahdollisuutta mennä ryhmään? Siellä voisit jutella ryhmänvetäjän kanssa, ehkä saisit arvokkaita neuvoja.

Vierailija
20/36 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti, kun olen syönyt, etten unohda. Eli ei pitäis olla yhtään mitään jäänyt pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme