Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa rumuus

Vierailija
16.12.2016 |

Vihaan itseäni. Oon ruma ja läski. Mua kiusattiin ala-asteella sen takia, ja nytkin puhutaan paskaa ja vittuillaan. Mun äiti ei tue mua, ja se ei ees kuulemma tykkää musta. Mun puoliperhettä ei ees puhu mulle enää. Loukkaaannun oikeesti tyhjästä, ja muserrun pienimmästäkin asiasta. Kaiken lisäks oon sokee kuin mikä, mutta en halua käyttää laseja tai piilareita, koska en halua nähdä muitten kauniita naamoja kun siitä tulis vielä pahempi mieli. Oon käyny puhuu kuraattorille, mut siitä ei ollu mitään hyötyy. Kaikista pahinta on kuitenkin se rumuus jolle ei voi oikeestaan mitään. Haluaisin vaan kuolla pois, nii ei tarvis kestää itteä tai muita. Oon siis 14, ku kysytte sitä varmasti. Ja anteeks vitun sekava teksti

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on sairaus.

Läskiys johtuu elämäntavoista. Laihduta.

Vierailija
2/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseksesi kirjoitat hyvin, sulla on lahjakkuus. Fokusoi siihen. Mutta jos kirjoittelet porvoosta niin saat hauen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
4/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki alapeukuttaa tota? :D nii ja en oo porvoosta

-ap (pitääks siihe loppuun laittaa ees tota)

Vierailija
5/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaa auta?

Vierailija
6/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Näytä kaikille, ketkä sua haukkuu läskiksi, mikä kaunotar sen ihran alla on. Ja muista, että koska oot noin nuori, sun kasvonpiirteetkin muuttuu vielä todennäköisesti parempaan :) Mutta ammattiapua / keskusteluapua sun täytyy myös saada ja hankkia! Ja lisään vielä, että sä oot arvokas ihmisenä, sulla on ihmisarvo, jota kukaan ei voi viedä sulta pois. Tsemppiä!

Vierailija
7/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

💔

Vierailija
8/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, mullakin oli sun ikäsenä pahoja itsetunto ongelmia yms mut nykyään oon hyväksynyt itteni näin enkä vertaa muihin. Voi tuntuu vaikealta uskoa, että niin kävisi, en mäkään uskonut sillon. Mut kyllä kaikki järjestyy. Perheasiat myös. Miks sun äiti ei tykkäis susta? Muista myös että tuut muuttamaan kotootaki vielä ja alottaa sen oman elämän. Se ajatus auttoi mua jaksaa. Nyt oon 19v ja asunut jo vuoden omillani enkä onnellisempi vois olla!

Kukat ja jouluvalot on kauniita molemmat vaikka niin erilaisia :)

Vierailija
9/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikeesti oo ylipainonen vissiin, mut tuntuu siltä ku kaikki muut on nii hyvä kroppasii. Oon 56kg/163cm, ni kyl mä vähän hoikempi voisin olla. Mut mul ei oo motivaatiota mihinkää. Ja mul on liian pienet tissit, ni ne kutistuis entisestää :D

Ja mua hävettää puhuu mistää tunteista, ku mulle opetettiin kotona et itku ja nauru on saatanallista

Vierailija
10/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele Juha Tapioo, se auttaa. (Ja on aina oikeessa.)

Vierailija
11/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä, mullakin oli sun ikäsenä pahoja itsetunto ongelmia yms mut nykyään oon hyväksynyt itteni näin enkä vertaa muihin. Voi tuntuu vaikealta uskoa, että niin kävisi, en mäkään uskonut sillon. Mut kyllä kaikki järjestyy. Perheasiat myös. Miks sun äiti ei tykkäis susta? Muista myös että tuut muuttamaan kotootaki vielä ja alottaa sen oman elämän. Se ajatus auttoi mua jaksaa. Nyt oon 19v ja asunut jo vuoden omillani enkä onnellisempi vois olla!

Kukat ja jouluvalot on kauniita molemmat vaikka niin erilaisia :)

En mä tiiä mitä haluan. Just nyt mul ei näytä olevan mitää tulevaisuutta. Kouluki menee ihan surkeesti.

No mun äiti on sanonu nii, se on väkivaltanen ja se haukkuu mua ja mun siskoo melkein päivittäin. Sit se ei muka muista mitää tollasta XD oon puhelimella nii todella vaikeeta tää kirjottaminen

Vierailija
12/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisitte te AV-mammat jotka ilkeyksiään tänne latelivat, kyseessä on elävä olento, itsestään epävarma teini, ei kukaan teidän mollattavaksi sopiva kasvoton kohde. Sananne tekevät enemmän hallaa kuin uskottekaan ap:lle ja hänen kaltaisilleen teineille.

Ulkonäköään voi ehostaa ja muovata monin tavoin eli sinun on mahdollista muokataulkomuotoasi sellaiseen suuntaan johon olet tyytyväinen. Niinkuin itsekin sanoit et ole ylipainoinen. Et tosiaan ole läski vaan aivan normaalipainoinen. Älä turhaan laihduttamalla laihduta, mutta aina voit miettiä josko elintapojasi haluat muuttaa vuelä terveellisempään suuntaan. Terveellisistä elämäntavoilla kun on positiivisia vaikutuksia niin fyysiseen kuin henkiseen hyvinvointiin. Teini-ikään kuuluu vahvasti varsinkin nykypäivän ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa epävarmuutta itsestään, kehittyvästä vartalostaan ja ulkonäöstään, itsensä riittävyydestä. Niin inhottavalta kun se teinin korvaan kuulostaa, niin se on totta. Lohdullisena puolena on se että tämä tarkoittaa sitä että monet muutkin painivat samoista ongelmista kuin sinä, täten vertaistukea ja apua on tarjolla. Tukiverkko ja positiiviset kokemukset itsestään ovat merkittävässä osassa luomassa tervettä itsetuntoa. Tärkeintä on niinä epävarmoinakin hetkinä muistuttaa itselleen olevansa arvokas jo ihmisenä sinänsä, ulkonäöstään tai mistään muusta riippumatta. Kyllä se siitä, älä huoli!

Vierailija
13/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi paska provo jos joku ei viel tajunnu 😅

Vierailija
14/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi paska provo jos joku ei viel tajunnu 😅

Vitun kiva ku kukaa ei usko :D sossutkaa ei usko. Kaikki luulee et meil on unelmaperhe ja et mul ois hyvä olla.

Vierailija
15/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lestaperheestä tai helluntaiperheestä tms.

Vierailija
16/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on uskovainen ainaki, muuta en tiiä.

Vierailija
17/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on ainaki hirvee jeesustelija, tai oli ennen. Nyt ei enää nii paljoo

Vierailija
18/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol vastasin kaks kertaa vahingos

Vierailija
19/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin. Pysyisitte poissa julkisilta alueilta.

Vierailija
20/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minuakin. Pysyisitte poissa julkisilta alueilta.

Onneks voin tappaa itteni millo haluun, nii onpaha yks rumilus poissa silmistäs :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän