Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa rumuus

Vierailija
16.12.2016 |

Vihaan itseäni. Oon ruma ja läski. Mua kiusattiin ala-asteella sen takia, ja nytkin puhutaan paskaa ja vittuillaan. Mun äiti ei tue mua, ja se ei ees kuulemma tykkää musta. Mun puoliperhettä ei ees puhu mulle enää. Loukkaaannun oikeesti tyhjästä, ja muserrun pienimmästäkin asiasta. Kaiken lisäks oon sokee kuin mikä, mutta en halua käyttää laseja tai piilareita, koska en halua nähdä muitten kauniita naamoja kun siitä tulis vielä pahempi mieli. Oon käyny puhuu kuraattorille, mut siitä ei ollu mitään hyötyy. Kaikista pahinta on kuitenkin se rumuus jolle ei voi oikeestaan mitään. Haluaisin vaan kuolla pois, nii ei tarvis kestää itteä tai muita. Oon siis 14, ku kysytte sitä varmasti. Ja anteeks vitun sekava teksti

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minuakin. Pysyisitte poissa julkisilta alueilta.

Onneks voin tappaa itteni millo haluun, nii onpaha yks rumilus poissa silmistäs :D

Tuo on tietty yksi ratkaisu. Toisaalta voisin myös tappaa itsenikin, jolloin teidän ei tarvitse. :)

No mutta höpö höpö. Kieli poskella.

Vierailija
22/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu mennä maanantaina kouluun. En pysty, en jaksa. Siel on paskaa. Ois helpompaa olla kaunis, tai ees nätti. Kukaa ei enää tykkää musta. Mä en tunne mitään enää, pelkkää tyhjää ja ahdistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun huomiohuorailla koko yön, koska vituttaa liikaa elämä.

Vierailija
24/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mll.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/ch…

Vaikeisiin elämäntilanteisiin ei saa jäädä yksin! Jo pelkkä puhuminen helpottaa oloa. Tämän osion tarkoituksena on esitellä tahoja, joista voit hakea apua erilaisiin tilanteisiin ja huoliin. Ensisijaisesti kannattaa puhua lähellä oleville aikuisille kuten vanhemmille tai koulun työntekijöille. He osaavat auttaa eteenpäin, jos siihen on tarvetta.

Jos et halua jostain syystä puhua lähellä oleville aikuisille tai et saa heiltä tarvitsemaasi apua, voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi auttaviin tahoihin. Lisäksi voit ottaa yhteyttä suoraan paikkoihin, jotka ovat erikoistuneet käsittelemään tilannettasi. Voit myös kysyä neuvoa MLL:n Lasten ja nuorten puhelimesta, kirjepalvelusta tai chatista.

Vierailija
25/25 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.mll.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/ch…

Vaikeisiin elämäntilanteisiin ei saa jäädä yksin! Jo pelkkä puhuminen helpottaa oloa. Tämän osion tarkoituksena on esitellä tahoja, joista voit hakea apua erilaisiin tilanteisiin ja huoliin. Ensisijaisesti kannattaa puhua lähellä oleville aikuisille kuten vanhemmille tai koulun työntekijöille. He osaavat auttaa eteenpäin, jos siihen on tarvetta.

Jos et halua jostain syystä puhua lähellä oleville aikuisille tai et saa heiltä tarvitsemaasi apua, voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi auttaviin tahoihin. Lisäksi voit ottaa yhteyttä suoraan paikkoihin, jotka ovat erikoistuneet käsittelemään tilannettasi. Voit myös kysyä neuvoa MLL:n Lasten ja nuorten puhelimesta, kirjepalvelusta tai chatista.

En kehtaa hakee apuu, ku muuten kaikki tietää et oon heikko ja ihmettelis vaa mun rumuutta :D