SISUNAISET 13.3
Aloitetaanpa pino viikko yhteenvedolla.
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu
[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]
Ei päivitystä
94 kg, 66 kg, 72.8 kg, 0.0 kg, 21.2 kg, 6.8 kg, 64 vkoa,
[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 70 kg, 81.1 kg, -0.7 kg, 6.9 kg, 11.1 kg, 27 vkoa,
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
90.5 kg, 75 kg, 80.5 kg, -0.9 kg, 10 kg, 5.5 kg, 40 vkoa,
[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]
87 kg, 72 kg, 82.7 kg, -0.6 kg, 4.3 kg, 10.7 kg, 13 vkoa,
[color=fuchsia][b] Soikku [/b]♥[/color]
90.3 kg, 75 kg, 87.8 kg, -2.5 kg, 2.5 kg, 12.8 kg, 6 vkoa,
[color=green][b] Puppiska [/b]♥[/color]
Ei päivitystä, Pituus puuttuu
84 kg, 58 kg, 62.5 kg, 0.0 kg, 21.5 kg, 4.5 kg, 5 vkoa
[color=fuchsia][b] Sininen31 [/b]♥[/color]
101 kg, 77 kg, 86 kg, 0.0 kg, 15 kg, 9 kg, 21 vkoa,
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75 kg, 84.1 kg, 0.5 kg, 11.4 kg, 9.1 kg, 35 vkoa,
[color=fuchsia][b] BM22 [/b]♥[/color]
Ei päivitystä
96 kg, 75 kg, 92.4 kg, 0.0 kg, 3.6 kg, 17.4 kg, 33 vkoa,
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 71 kg, 83.2 kg, -0.5 kg, 7 kg, 12.2 kg, 33 vkoa,
[color=fuchsia][b] Perenna [/b]♥[/color]
74 kg, 62 kg, 62.5 kg, 0.0 kg, 11.5 kg, 0.5 kg, 9 vkoa,
[color=green][b] Bikka [/b]♥[/color]
Ei päivitystä
60 kg, 55 kg, 58.4 kg, 0.0 kg, 1.6 kg, 3.4 kg, 13 vkoa,
[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]
81 kg, 60 kg, 74.8 kg, -0.2 kg, 6.2 kg, 14.8 kg, 22 vkoa,
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
87.5 kg, 68 kg, 87.6 kg, -0.5 kg, -0.1 kg, 19.6 kg, 56 vkoa,
[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]
60 kg, 53 kg, 55.7 kg, -1.1 kg, 4.3 kg, 2.7 kg, 5 vkoa,
[color=blue]
Suurin vko pudotus:
[b]
1. sija => Soikku : -2.5 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:
[b]
1. sija => Puppiska : 5 vkoa
2. sija => MariLotta : 5 vkoa
3. sija => Soikku : 6 vkoa
[/b]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Annika1973, Bikka, BM22, Chicky, Emonamoha, Katti26, Körömölli, MariLotta, Minlee, Perenna, Puppiska, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku
Laihduttajia: 15
Painomme oli alussa: 1279 kg
Painamme nyt: 1152 kg
Tavoitepainomme: 1012 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -6.5 kg
Paino tippunut v. 2006: 41 kg
Kokonaispainonpudotus: 127 kg
Matkaa tavoitteeseen: 140 kg
[/color][/size]
- Minlee
Kommentit (33)
Köriksen kasviskiusaus alkoi heruttaa veden kielelle, vaikka just söinkin maissimunakkaan :) Mun suosikki kasviksista on wok-pussilllinen kevyesti öljyssä wokattuna, sekaan Lea Perrins Chilli & Garlic saucea maun mukaan 1tl...1rkl. On muuten maistuvia! Ei ehkä lasten makuun, mutta mausteen voi lisätä sen jälkeen kun on ottanut lasten osuuden pois :)
Mua muuten himottaa KOKO AJAN päästä tekemään jotain! Vasta huomenna olis seuraava spinning ja tänä iltana vaan 6km kävelylenkille. Voi Köris, miten mahtavia onkaan sun lenkit! Eikös tuohon matkaan mene jo melkein pari tuntia? Mahtaa jaloissa tuntua ja olo olla ihanan puhdistettu (suihkun jälkeen siis...). Mulla tuntuu nuo 6km lenkitkin kun jalat on koko ajan kevyesti maitohapoilla spinnauksen takia ;)
Täällä lapsoset on selkeästi pirteämpiä, leikkii ja touhuaa eikä edes tappele ihan koko aikaa. Yönkin nukkuivat melkein heräämättä. Päiväunille en niitä saanut, kun pojan unilelu katosi mystisesti just kun piti laittaa nuo unille eikä sitä löydy mistään. Varalelu katosi jo pari viikkoa sitten mummolassa yhtä salakähmäisesti enkä ole kolmatta suostunut ostamaan. Heh, tytöllä näitä onkin sitten jo NELJÄ kappaletta, kun olen ostanut niitä varastoon annettavaksi kaverien syntyneille vauvoille ja näkyykin olevan poikabuumi...
No, asiasta livenneenä lähden tutkimaan ja koluamaan kotia jo kuudennen kerran. Jospa se lelu jostain löytyisi ja saisin hetken hengähdystauon.
Emo
Muilla ei mitään unileluja olekaan..toisaalta hyvä niin, sillä tunnetusti meillä on aina kaikki hukassa niin tuon yhdenkin etsimisessä menee tarpeks aikaa ja energiaa ;o)!!
Vai on teillä päin nyt poikavauvabuumi..meillä taas kaikki tutut ja tutun tutut ovat saaneet tyttöjä eli täällä päinvastainen buumi tällä hetkellä ;o)!!
Ja tuosta lenkistä vielä, että mulla menee siihen aikaa 1h40min..aikas vauhdilla saa mennä, kun on tuo herra kiskoja siinä matkassa mukana..ei se anna emännälle mahiksia hidastella ;o)!!
Köris
Köris: Kyllästyin noihin kitisijöihin ja päästin ne pinniksistään. Kysyin sitten pojalta, missä unilelu on. Meni siitä suorinta tietä keittiön alalaatikoille ja avasi sen, missä on lasten mukit ja lautaset ja kappas - voitonriemuinen hymy levisi pojan kasvoille kun nappasi sieltä lelunsa. Pöh ;)
On siinä kunnon kierros, 1h40min! Just lenkkikaveri soitti ja perui meidän tämäniltaisen kävelyn, joten pitänee mennä yksin koiran kanssa :( ellen hyppää autoon ja aja toisen kaverin luo 8km päähän ja kävele siellä hyvässä seurassa... hm... sietäisi harkita.
Murr... nyt nuo potkivat pinnasänkyjensä päätyjä ja heittelevät kilpaa peittoja ja tyynyjä lattialle. Kohta on kellokin jo niin paljon, että unet menee liian myöhään (tai lähinnä se herääminen...) ja oma lepohetki lienee haave vain. Olisi vaan niin maistunut pikku päikkärit äidillekin :)
Emo, jaarittelee peittojen nostelun lomassa
Meillä oli niitä dvd ongelmia tuossa taannoin ja nyt olen kaksi iltaa taistellut nortonin virusohjelman kanssa. Pääasia että nyt ollaan turvassa viruksilta, vaikka meinasi koville ottaa.
Nyt olen niin ärtynyt tähän ruutuun, että ilmoitan vain lukemat. 86kg. Tulen paremmalla tuulella takaisin.
Lukema on 85kg!
Nyt tämä blondi lähtee saunan lauteille mököttämään.
Emo:Kiva, että löytyi..olisit vaan heti kysynyt lapselta niin oisit päässyt hirmusti helpommalla ;o)!!
Kyllähän tuo lenkkeily on paljon mukavampaa puuhaa kaverin kanssa, mutta on tuo koirakin kivampaa seuraa kun se, että ihan yksikseen pitäis lähteä ;o)!!
Sininen31:No voi höh..ei oo tekniikka tosiaan sun alaa vissiin..toivottavasti sauna rauhoitti ;o)!!
Viikonloppu on mennyt ihan vaan ollessa..eli liikuttua ei ole tullut, kun on kyllä aivan ihanaa, kun kevät tulee ja aurinko paistaa, mutta kun se aurinko sitten sulattaa lumen loskaksi ja varpaat on heti märkänä kun ulos astuu niin eihän tämmönen mukavuudenhaluinen ihminen uskaltaudu lenkille silloin ;o)!!
Tänään ostin itselleni hyppynarun, jota aion ruveta pomppimaan oikein urakalla..on kuulemma aika tehokasta puuhaa sekin :o)!!
Pisteissä oon pysynyt ja aion pysyäkin..vaikkakin huomenna on tiedossa meidän porukoilla synttärit ja äidin täytskärit on niin herkkuja, että pakko on hiukan ottaa, mutta pisteiden rajoissa sitten vaan :o)!!
Kaikille ihanaista viikonloppua ja tsemppiä !!!
toivotteleepi körömölli
Siis ihanaa, minulla on tippunut kilo (vaikka edellä sekoilinkin lukemien kanssa)
Olen liikkunut ihan hirveän paljon. Töissäkin jaksan paljon paremmin ja lapset ovat innoissaan kun jaksan vetää pulkkaa juosten. ja tasapuolisuuden nimissä tietysti kaikkia 13 vedetään sama lenkki. Työkaverit ovat jo vähän alkaneet ihmetellä.. Vielä syksyllä kun vaan istahdin pihan penkille valvomaan ja nyt juoksentelen hulluna pitkin pihaa. Töissä muuten on kannustettu ihan kivasti, aika monelle naiselle kun on tuttua tuo laihdutus. Hieman negatiivisesti suhtautuu vain yksi ihminen, mutta luulen sen johtuvan hänen reilusta ylipainostaan. Ei varmaan ole kiva kuunnella laihdutuksesta kun itse syö pullaa. Siksi olenkin vaihtanut kahvipöydässä puheenaihetta jos hän on siinä. Miten teillä läheiset suhtautuu? Onneksi te olette olemassa, niin ei tartte niin paljoa kotona/töissä intoilla aiheesta.
Ja sitten tunnustus, Söin eilen lapseni karkit! Paha minä! Tytöllä on kaveri kylässä ja he eivät jaksaneet mässyttää kaikkia karkkeja kulhosta. Minä sitten viimeistelin uutisvuotoa katsellessa työn. Kyllä maistuimat mokomat mellit hyviltä. Taitaa tänään olla lenkin paikka.
Appiukko lainasi lumikengät joilla olen tarponut hangessa, kokeilkaa naiset jos sellaiset eteenne saatte. On pikkuisen tehokas liikuntamuoto!
Huomiseen : )
Täällä on taas koko viikonloppu riidelty tuon kanssaeläjän kanssa, jota pitäisi kai aviomieheksikin kutsua. Menee aina viikonloput plörinäksi ja fiilikset matalaksi, en jaksa liikkua, en jaksa olla iloinen. Lasten tappelut lisääntyy enkä kestä niitäkään. Syön keksejä ja suklaata enkä ole pätkääkään kiinnostunut terveellisyydestä tai laihtumisesta. Mikäköhän järki tässäkin oikein on?
Onneksi huomenna on taas maanantai ja saan olla rauhassa. Jospa sitä taas innostuisi liikunnastakin - siitä kun saan sitä positiivista energiaa :)
Parempaa mielialaa kaikille muille Sisukkaille! Toivottavasti teille on sattunut parempi onni asuinkumppanin valinnassa...
Emo, kyllästynyt
Körömölli: Joo, näin keväällä tuo hyppynarusää on mukavan stapiili (;
Aattelin just ostaa sellaset lyhytvartiset kumpparit, niin ei tartte pilata tavallisia kenkiä.. se alkaa olla sitä loskaa ny... mutta on se mahtis, aatelkaapa, ku kadut sulaa, ja sora on harjattu pois... eiku pyörää ostamaan, ja lastenistuinta siihen -uutta mun elämässä sekin(;
Sininen: hyvä, hyvä, kadonneesta kilosta! on se hyvä, että on tää sisunaiset, johon saa kirjottaa ajattelematta, että nyt puhuu liikaa tästä projekstista. On yllättävää, että tän ottaa niin kokonaisvaltasesti, ettei välillä oikein muuta pyörikään mielessä... (: Välillä mietin, että puhuinkohan liikaa tästä aiheesta... no, yksi kaveri laihdutti kans, mutta alkoi nyt oottaman vauvelia.. joten uhraa varmaan sille nyt vähemmän ajatusta.
Oon ollu tiukkana, paitsi... perjantaina. Käytiin ostamassa ukon kanssa 3 karkkipussia ja munkkeja. Njam njam mussuti mussuti. Laskin, että tuli n. 20 ylimääräistä. No, eilinen oli 10 pisteen päivä plus ilmasia. ja tänään kans vähän vähemmällä. Ei vissiin terveellisintä elimistölle, mutta harmitti eilen niin, ja se pääsiäinenki lähestyy.. ja huominen!!
Tänään kävin kirpparilla... että mä nautin kiertää niitä, vaikkei aina mitään löydykään... ne on sellasia löytöretkiä aina.. ny ostin vauvapulkan, eipä oikeastaan muuta.
Huomisiin!!
Maris
Emo; No voi sun.. niitä tummempia raitoja elon räsymatossa... itse kullakin omanlaisensa, eipä niiltä välty.. Sulla on ollut kuitenkin hyvä tsemppi päällä.
Voimia ja selviämistä sinne!
Emonamoha: Samat on laulut ollu täälläkin. Meillä on ollut ihan hirveät riidat ukon kanssa ja lähdinki sitten äidille ton muksun kanssa. Mä oon syöny ja juonu ku sika. Ihan sairasta rohmuumista. Jos laskisin pisteitä niin varmaan ainakin parinviikon pisteet parissa päivässä.
Ei huvita astua vaa-alle vähään aikaan. Ja kai se laihdutus tuntuu aika toissijaiselta jutulta silloin kun muuten on asioita pielessä.Voimia sulle!
Mä oon nytki ahminut niin, että oksettaa.
KATTI26:Hyvä juttu, että pisteissä pysytty ja reilusti liikuttu..varmasti tulee kunnon pudotus..kunhan vaan ei hirmusti turvottais, mutta ens viikolla sitten tulee ainkin kauhee pudotus, jos nyt turvottaa..vaikkei se yhtään tällä viikolla lohduta!!
Pikaista paanemista pojalle!!!
EMONAMOHA:Pikaiset paranmiset myös sinne!!
Hieno juttu, että sulla on oikein himo liikkua :o)!!
RIA73:Kyllä se siitä..sitä vettä kannattaa tosiaan muistaa juoda sanoo nimim.itse aina sen unohtava ;o)!!
Mä sitten olin eilen koiran kanssa kiertämässä sen pitkän lenkin taas..askelmittari näytti, että matkaa ois kertynyt yli 18km, muttei voi pitää paikkaansa..on kyllä ainakin 6km luultavasti liikaa tuossa..askelia kertyi reissulta yli 11000 eli ihan kivasti :o)!!
Kivasti meni muutenkin päivä..pisteissä pysyen, vaikka leivottiin bebe-leivoksiakin niin en yhtään maistanut..onneks ne ei oo oikein mun herkkua..turhan makeita mun makuuni, mutta yleensä ihan mikä vaan epäterveellinen maistuu, kun se ei sais maistua, mutta nyt siis tosiaan en ottanut yhtään ;o)!!
Neidillä ei enää aamulla ollut kuumetta..(voipi olla, että illalla on taas)Nuha on edelleen..räkä vuotaa solkenaan!
Ja keskimmäinen aloitti aamunsa oksentamalla ja valittelee huonoa oloa raukka koko ajan ;o(!!!
Mä tein eilen tosi hyvää ruokaa..yleensä en oo oikein kasvisruokien ystävä, mutta nyt tein niin hyvää, et pitää mainostaa tännekin eli mulla oli pakkasessa semmonen(olikohan Apetit) Finnwok, jossa on kasvissuikaleita..niitä pyöräyttelin pienessä tilkassa öljyä pannulla ja maustoin yrteillä yms., jonka jälkeen laitoin uunivuokaan 5%ruokakerman kera, jossa annoin hautua koko lenkin ajan ja oli hyvää..sitä ois voinut syödä ihan pelkistäänkin ns.kasviskiusauksena, mutta mä söin sitä seitin kanssa, joka myös muhi tuossa 5%ruokakermatilkassa uunissa ;o)!!
Kaikille muksaa viikonloppua ja tsemppiä :o)!!
t.Köris