Omituisempia paikkoja joissa yökylässä olet nukkunut
tai majoitat yövieraita.
Saunan lauteet, vaatekaapin lattialla, pihalla keinussa.
Kommentit (89)
Olin ystävällä yökylässä ja nukuin hänen ja miehensä välissä, heidän sängyssä.
Pitkään mietin kunnes keksin paikan joka on vähän erikoisempi. Mutta itselleni oli lapsena niin tyypillinen nukkumapaikka niin ei heti mieleen tullut.
Nukuin alle 10 vuotiaana joka kesäisillä purjehdusreissuilla veneemme keulassa olevassa ahtaassa tilassa. Veneessä oli siis pieni hytti jossa nukkuvat kaksi isompaa sisarustani, vanhemmat nukkuivat veneen penkeillä sen kajuutan keskellä olevan pöydän äärellä ja minä siinä penkkien lähellä keulassa.
Kyllä se pehmeä paikka oli, yleensä vaan puolet keulatilasta vei matkalaukut sun muut. Mutta hyvin sinne pikkulapsena sujahti väliin makuupussissa x)
Hartwall-areenan katsomon penkkirivin alla. Oli tarkoitus Assemblyillä lanittaa 2 vuorokautta putkeen mutta en ollut tarpeeksi kova tyyppi selvitäkseni niin kauan hereillä. Vähän kova alusta oli ja kapeakin mutta ei se silloin kiinnostanut kun väsymys oli niin huipussaan.. :D
Taloyhtiön siivouskomerossa rättien päällä, kun en jaksanut lähteä kotiin nukkumaan "pitkän matkan päähän", (n20km) aamulla jatkoin menoa kohteessa. ... ei onneksi tullut huoltomies sisään. On sitä nuorena ollut melkoinen meininki. Enkä ollut edes kännissä, vain väsynyt ja vihainen.
Teininä olin kaverilla pari yötä putkeen. Meitä piti olla kaksi vierasta ja isäntä. Nukkumapaikat olivat todella kapea sänky ja uimapatja. Sovittiin kaverin kanssa, et toinen nukkuu ekan yön uimapatjalla ja toinen sitten toisena yönä. Otin ensimmäisen uimapatja-vuoron.
Toisena yönä tulikin kolmas vieras, joka vei uimapatjan. Kaverin kanssa jaettiin kapea sänky. Hiki siinä vain tuli, kun piti olla toisessa kiinni. Onneksi vieressä oli sentään ihan kiva kaveripoika.
Myöhemmin selvisi, ettei kaverin isoveli tullut kotiin eli hänen leveä sänky olisi myös ollut vapaana...
Olohuoneen lattialla, maton päällä. Peittona pieni peitto, jonka alle olimme sulloutuneet 8kk vauva, minä ja ventovieras mies. Vauva oli meidän välissä. Miestä en tuntenut, en muistanut edes nimeä. Vauvan nimen sentään tiesin, oli talon emännän lapsi. Uskomatonta, mutta totta. Asunnossa oli bileet ja vauva oli nukahtanut olkkarin lattialle, johon saikin sitten jäädä nukkumaan, kun äitinsä heitti peiton päälle. Sohvalla nukkui joku, joten laahauduin vauvan viereen nukkumaan. Toiselle puolelle tuli joku mies. Täytyy sen verran sanoa, että vaikka alkoholia käytettiin, niin kukaan ei ollut erityisen humalassa ja huumeporukkaa ei oltu. Jälkikäteen ajatellen tilanne oli kyllä karmiva ja tuo lapsi olisi pitänyt huostaanottaa. Äidillään meni liian kovaa ja sinäkin yönä kuherteli omassa sängyssä uuden poikaystävän kanssa. Vauva nukkui normaalisti perhepedissä äitinsä kanssa, joten omaa sänkyä ei ollut...
Menin teininä nettikaverin tykö yöksi hänen kutsumanaan. Kaverin talo paljastui sellaiseksi hamstraajan tukikohdaksi, jossa siis hädin tuskin mahtui liikkumaan, koska kaikkea roinaa oli niin tolkuttoman paljon. Kaverillani oli 120 cm leveä sänky, jossa oli sitten tarkoitus nukkua yhdessä. Mikä olisi ollut ihan ok, jos olisi ollut edes puhtaat petivaatteet ja oma peitto ja tyyny, mutta näin ei ollut. Lisäksi sänky oli niin ikään ihan täynnä romua. Siinä oli sellainen kolo mihin kaverini mahtui sopivasti nukkumaan ja se sitten yritti raivata minulle tilaa työntämällä rojuja jalkopäähän. Sängystä niitä ei kuitenkaan voinut ottaa pois, kun ei niille muutakaan tilaa ollut. Loppujen lopuksi nukuin sikiöasennossa (ei mitään toivoa suoristaa jalkoja, kun jalkopäässä ei ollut tilaa) ihan sängyn reunalla ilman peittoa ja tyynyä. Oli aika hirveetä.
Saunan lauteiden alla muutama vuosi takaperin. Joskin oli kyllä patja... :)
Nukuin kerran festareilla autossa kun tuli poikaystävän kanssa riitaa. Vähän ohis kun itsepä sinne menin mutta hassuin missä olen nukkunut.