Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisempia paikkoja joissa yökylässä olet nukkunut

Vierailija
15.12.2016 |

tai majoitat yövieraita.
Saunan lauteet, vaatekaapin lattialla, pihalla keinussa.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin paikka taitaa olla stereoiden kaiuttimien ja irtonaisten puulistojen päällä takki peittona. Ja olin ihan kännissä tietenkin. Selkäkin oli aika kipeä aamulla, mutta pääkipu oli kovempi.

Vierailija
42/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa väijyssä puun oksalla. Eihän sinne tietty olis nukahtaa saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hissin lattia. Tulin iltavuorosta kotiin ja hissi jäi jumiin. Tämä tapahtui kauan ennen kännykkäaikaa eikä kukaan kuullut/välittänyt, kun aikani apua huutelin. Nukuin sitten siellä säkkipimeässä hississä. Oli kohtalaisen karmea kokemus, vaikken pahemmin pelkää pimeää tai ahtaita paikkoja.

Hyiiiiiiiih! yks mun pahimpia painajaisia :(

Itte oon nukkunu mummolan vanhassa navetan/tallin ullakolla lipaston rungossa josta oli laatikot pois. Nukahin kesken majaleikin ja mua oli etitty pitkin kyliä. Porukka suunnitteli jo lammen naaraamista, kun ilmestyin sieltä tallista ja ihmettelin, että mitkäs pippalot täällä on ku puoli kylää vaelteli pitkin pihoja ja huuteli lähimettissä...

Vierailija
44/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, meidän 3-henkinen perhe asui pienessä kaksiossa. Silloin oli ihan normaali käytäntö, että äidin sisarukset tuli perheineen meille viettämään lomia (ja me vastavuoroisesti heille). 90-luvun lamaa, eikä todellakaan varaa mihinkään hotelleihin tai sen ihmeellisempiin lomamatkoihin. Mutta kun sielä meidän kaksiossa majoittui joskus kymmenenkin ihmistä, niin kyllä sitä nukuttiin ihan missä vaan satuttiin mahtumaan. Mun koulupöydän alla oli suosittu paikka, rauhallinen kulma, eikä kukaan ainakaan astu päälle :)

Vierailija
45/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kerran jenkeissä ollessani eräiden veljesten luona sohvalla jonka he olivat löytäneet kadulta. "Mutta älä huoli, saat kyllä lakanat." :D

Vierailija
46/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt ei ole paikkoja, missä olen ollut kutsutusti kylässä, mutta kylässä tavallaan kuitenkin..

Aikoja jolloin olin hatkassa koulukodista useita kertoja useita kuukausia Nukuin mm. kerrostalojen kuivaushuoneiden lattioilla/saunatiloissa/rappukäytävissä (kaverit/tutut/tutun tutut päästelivät sisään), kaveri majoitti minut varmaan kuukaudeksi heidän perheen häkkikellariin, sain ihan pehmeän paikan siitä, mutta aika vankilamainen ja kylmä paikka ja pelottava pilkkopimeällä :/.. Kuivaushuoneet olivat siitä hyviä, että jos siellä ei ollut kuivumassa pyykkejä sai usein olla ainakin klo yhdeksään saakka ja nukkua ja kasilta sai laittaa lämpöpuhaltimen puhaltamaan <3. Rappukäytävissäkin on aina kylmä. No, eipä niissä ole tarkoituskaan asua.

Joissain bileissä nukuin saunan lauteilla, mutta se kai aika peruskauraa.

Ulkona on tullut tietty nukuttua myös, muttei ulkona oikeen kannata pysähtyä nukkumaan. Lehtiroskiksetkin on ihan ok. Julkisissa kulkuvälineissä on hyvä nukkua myös, joskus niissä on lämminkin.

Vierailija
47/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 6-vuotiaana kaverini luona yötä ja jossain vaiheessa iltaa kaverin äiti hävisi jonnekin. Kaverin isoveli käski minut matolle nukkumaan, eikä antanut tyynyä tai peittoa, onneksi unipupu oli mukana. Kaverini meni jossain vaiheessa yötä äitinsä sänkyyn, mutta minä en uskaltanut mennä kaverini vapautuneeseen sänkyyn vaan jäin lattialle.

Voi raasu :(( Kerroitko tuosta koskaan kenellekkään? En kyllä itse ikinä laittaisi eskarilaista lastani kenenkään kaverinsa luo yöksi, jos en luottaisi vanhempiin 100%

Kerroin kotona, eikä minua päästetty sinne uudestaan yöksi ennen kuin kymmenen vuotta myöhemmin. Kaverin äiti on aivan ihana ihminen, mutta hänellä taisi olla siihen aikaan hieman kyseenalainen työ.

Vierailija
48/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukkani oli meillä yötä aitassa, koska oli minun syntymäpäivät. 2 kaveria nukkui makuupusseissa lumihangessa, mutta heräsi sitten aamuyöstä ja toinen heistä tuli nukkumaan pinnasänkyyn :D

Kaikki olemme vieläkin alle täysi-ikäisiä.

Vierailija
49/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni houkutteli minut lähtemään 300km päähän sukulaisiinsa, halusi sinne varmaan itse ja minulla oli auto. Pääsimme omakotitalon pihalle ja perille ja siellä selvisi että minä en ollutkaan tervetullut kylään.

Tönötin pihalla hölmön näköisenä kun poikaystäväni oli sisällä "neuvottelemassa". Olin siinä neuvottomana pihalla seisoskellessani juonut oluen (joita oltiin matkalta ostettu grillausta varten). Alkoi olla jo ilta enkä voinut oikeen lähteä ajamaan takaisin kotiinkaan joten join muutaman oluen lisää ja menin autoon ja pistin ovet lukkoon. Aamulla starttasin auton ja häivyin. Ihme sakkia.

Vierailija
50/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän venyttäen tämäkin menee otsikon alle: 15-vuotiaina kaverin kanssa halusimme kokeilla alkoholia ja valehtelimme kumpikin kotonamme olevamme toistemme luona yötä. Todellisuudessa olimme kylän laidalla tyhjällä tanssipaikalla. Yöpymistä emme olleet ajatelleet loppuun asti joten yöllä tuli kylmä, olisiko ollut syyskuu, joten menimme läheiseen heinälatoon ja kaivauduimme heiniin nukkumaan. Aamulla sitten puisteltiin heinät vaatteista, käveltiin bussipysäkille ja kotiin jatkamaan unia. Kotona selitin, että juteltiin koko yö kaverin kanssa rantasaunalla ja siksi nukuttaa vielä. En ikinä jäänyt tästä kiinni.

Vierailija
51/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen yö armeijassa. Olin upseerikokelas ja seuraavat upseerikokelaat olivat jo majoittuneet upseeritupaan. Nukuttiin vähän missä sattuu.

Minä nukuin hammaslääkärin hoitopöydällä.

Aamu oli elämäni parhaita kun tiesi että muutaman tunnin kuluttua pääsee armeijasta pois.

Vierailija
52/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena saunan lauteilla (olin vajaa viiskymppisenä sopivan hyväkuntoinen ja sutjakka verrattuna muihin 10 - 20 vuotta nuorempiin) ja leikkimökissä

Vierailija
53/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mulla olikin reiluja frendejä nuorena. Ihan opiskelijasolun eteisen lattialla matolla kolmen eri ystävän hostaamana tuli yövyttyä kunkin luona täl viisiin. Never again.

Vierailija
54/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoristossa terassin lattialla, ei saatu riippumattoa ripustettua minnekään. Siinä koisittiin tähtitaivaan alla, mies kosi samaisella reissulla ❤️.

Viidakossa paikallisen rakennuksen lattialla. Talot oli rakennettu irti maasta pilareiden varaan, koska metsä kuhisi myrkyllisiä hämähäkkejä, käärmeitä etc.

Hotellin vessan lattialla. Huonekaveri kuorsasi niin kovaa, ettei edes korvatulpat auttaneet asiaan. Hilasin patjan vessaan ja yritin nukkua. Ainut vaan, että kuorsaus kuului rakenteita pitkin myös sinne vessaan 😂.

Vierailija
55/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoristossa terassin lattialla, ei saatu riippumattoa ripustettua minnekään. Siinä koisittiin tähtitaivaan alla, mies kosi samaisella reissulla ❤️.

Viidakossa paikallisen rakennuksen lattialla. Talot oli rakennettu irti maasta pilareiden varaan, koska metsä kuhisi myrkyllisiä hämähäkkejä, käärmeitä etc.

Hotellin vessan lattialla. Huonekaveri kuorsasi niin kovaa, ettei edes korvatulpat auttaneet asiaan. Hilasin patjan vessaan ja yritin nukkua. Ainut vaan, että kuorsaus kuului rakenteita pitkin myös sinne vessaan 😂.

Ai niin ja saunan lauteilla mökissä, jossa ei ollu sähköjä eikä juoksevaa vettä. Sauna piti lämmittää eka ja saunoa, nukkumisesta ei tullut mitään kun oli niin kuuma ja meinasin pudota kapeilta lauteilta alas. Never again.

Vierailija
56/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn alla

Vierailija
57/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja saunan lauteilla mökissä, jossa ei ollu sähköjä eikä juoksevaa vettä. Sauna piti lämmittää eka ja saunoa, nukkumisesta ei tullut mitään kun oli niin kuuma ja meinasin pudota kapeilta lauteilta alas. Never again.

Ja vielä yksi tuli mieleen (sori spämmäys): treenikämpän sohvalla ja lattialla patjalla. Paikassa ei olisi saanut yöpyä, mutta ei ollut muuta yösijaa. Hiivin illalla paikalle ja yritin selviytyä kännykän tanskulamppusovelluksen avulla. Kuuntelin kaikkia rasahduksia ja pelkäsin, että heti aamulla tulee joku porukka soittamaan tai roudaamaan kamoja keikalle.

Vierailija
58/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mistään kovin oudosta paikasta herännyt, mutta kerran kun olin teneriffalla aamulenkillä, näin miten lasten leikkipuiston putkiliukumäestä kömpi pois hiukan räjähtäneen näköinen (suomalais?) turisti bilekamppeissa sen näköisenä, että ei osannut yhtään hahmottaa, missä mahtoi olla.

Vierailija
59/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navetan vintillä purkamassa monien tavaroiden keskellä.😊.

Vierailija
60/89 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä olen aina saanut nukkua ihan järkevissä paikoissa.

Nykyiseen kotiini kun muutin vuosi sitten, ei ehitty siirtämään säänkyä eikä ees patjaa ekan muuttokuorman kanssa. Halusin silti innokkaana jo jäädä nukkumaan uuteen kotiin. Nukuin olkkarin lattialla räsymattoni päällä. Hyvin siinä nukkui vaikka vähän kova oli vuoteeksi x)