Mitäköhän Lampikärpäsille kuuluu
Kommentit (8)
Hanna vetää viunaa ja Heikki terottaa keittiöveistä.
Ei oo Jussi lampea näkyny viimeaikoina
Viikonloppu tulossa. Alkon kanta-asiakkaana ne on täyttämässä viinavarastoja.
Onko kärpänen kioskiyrittäjä, vai mikä?
Mä en vaan lakkaa hämmästelemästä Lampelan rappiota, vuosikausia asiallisesti työssään ja työhön liittyen julkisuudessa esiintynyt mies, onkin yhtäkkiä seiskalehden kestoaihe ja toilailee huolella ja sössii asiansa, missä kohtaa nasahti?
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan lakkaa hämmästelemästä Lampelan rappiota, vuosikausia asiallisesti työssään ja työhön liittyen julkisuudessa esiintynyt mies, onkin yhtäkkiä seiskalehden kestoaihe ja toilailee huolella ja sössii asiansa, missä kohtaa nasahti?
Ehkä oli tylzää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli tylzää
On sitten ollut tosi tylzää, tuohan se lisää väriä elämään,kun kohta valuu fyrkat handusta ja rairai vaan jatkuu.
Kai ne hytisee siellä saarikämpällä, kun muuta asuntoa ei ole "julkkisasianajajalla" ja yksityisyrittäjällä (koskaan muuten ei ole käynyt ilmi, minkä alan yrittäjä se on). Pari viikkoa hiljaiseloa taas ja sitten tunkevat itsensä taas julkisuuteen.