Joulumuistaminen teinin tyttöystävän perheelle?
En tiedä onko tapana vai ei, mutta ajattelin laittaa pienen paketin tyttöystävän mukaan. Kahvia, suklaata ja kynttilä. Miltä vaikuttaa? Tulisiko paineita antaa jotain takaisin (sitä en toivo)?
Kommentit (27)
Jos meillä teinin tyttökaveri kantaisi vanhemmiltaan jonkun joulumuistamisen, niin kiittäsin kauniisti ja ilmoittaisin, että en ota sitä vastaan. En halua meille ylimääräistä krääsää, väärää kahvia, herkkkoria, kynttilöitä jne. ja siihen minulla onn oikeus. Kukaan muu ei voi määrittää, mitä kotonani pitää olla, ei etenkään teinin tyttökaverin vanhemmat.
Kysy teiniltä. Jos se on hänestä noloa, niin unohda.
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä teinin tyttökaveri kantaisi vanhemmiltaan jonkun joulumuistamisen, niin kiittäsin kauniisti ja ilmoittaisin, että en ota sitä vastaan. En halua meille ylimääräistä krääsää, väärää kahvia, herkkkoria, kynttilöitä jne. ja siihen minulla onn oikeus. Kukaan muu ei voi määrittää, mitä kotonani pitää olla, ei etenkään teinin tyttökaverin vanhemmat.
Varsinainen mielensäpahoittaja=)
Kuinka moni isä ajattelisi tuossa tilanteessa lahjanantoa? Aika hiljaista, veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina inhonnut näitä lahjojia. Tulee niin armottoman väsynyt ja uupunut olo, kun ennen joulua pukkaa herkkukoria kynttilöineen ja piparkakkuineen ja pandan konfekteja paketissa ja jouluisia servettejä puoli tuntemattomilta ihmisiltä. Tai tunnetuiltakin. Mutta se olo, että voi vittu, jouluun pari päivää aikaa ja pitää lähteä tuonne tungokseen ostelemaan kaikkea krääsää takaisin.
Minä kyllä saan ostettua itsekin ne kahvipaketit ja kynttilät ja servetit ja jouluntuoksuiset teet.
Niinpä. Äitini sanoi, että siskoni avioerossa on se hyvä puoli, ettei enää tarvitse miettiä appivanhempien kohteliaisuuslahjoja.
Me avitettiin rahallisesti teiniä ostamaan tyttöystävälleen joululahja.
Mulla on muutama konvehtirasia paketissa näitä varten, jotka piipahtaa ovella jonkun joukutervehdyksen kanssa.