Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreitä? Mikä mulla on:(( Pitkittynyt flunssa koko syksyn, alkutalven

Vierailija
15.12.2016 |

siis niistää saa hulluna kirkasta venyvää, ei kuumetta ja olen töissä käynyt koko ajan. Kunnes alkoi uloshengitys vinkumaan ja keuhkoissa tuntumaan kurjalta. Lääkärissä kävin ja määrättiin keuhkokuvat joita en ole vielä nähnyt. Verikokeessa lievää nousua tulehdusarvoissa (16) ja trombosyytit hieman yli ylärajan, leukkarit 8,2. Nyt palelee kuin horkassa, koko päivän ollut tosi kuumottava olo mutta mulla on alilämpöä, jotain 35 astetta kuumeen sijaan. Sydämen syke nopea, ollut jo pari kk. Tosi inha olo. Lääkärille soittoaika vasta ensi viikolla. Kuivaa yskää mutta mitään ei lohkea, on vain ahdistava olo keuhkoissa ja uloshengityksen vinkuna pahentuu vaan. Ventolinea sain eilen.. Väsyttää ja vituttaa:(( Niin ja nenä on vuotanut koko syksyn, mutta vasta pari viikkoa sitten alkoi nämä pahemmat oireet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykoplasma?

Vierailija
2/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykoplasma?

Tuota epäilen itsekin, lääkäri ehkä epäilee keuhkokuumetta. Mutta sehän voi olla mykon aiheuttamaa. Mitään mykoplasma testiä ei otettu, mutta jokin testi siellä oli mikä mittaa onko allergian/homeen aiheuttamaa. Se luku oli tosi alhainen.  ap.

Vierailija
4/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin tuollaista pitkittynyttä flunssaa on ollut liikkeellä. Pari kertaa noussut kuume, muuten ihan työkykyinen olen ollut. Nyt alkaa vihdoin helpottaa. Pari kuukautta jatkui.

Vierailija
5/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärissä kävin ja määrättiin keuhkokuvat joita en ole vielä nähnyt.

Onko sulla siis koulutus niiden tulkitsemiseen?

Vierailija
6/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin keuhkoklamydia ja mykoplasmatestit. 

Vierailija
7/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmalta kuulostaa tuo hengityksen vinkuminen. Joka tapauksessa keuhkoputkentulehdus. Pef testi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi