Kestäisitkö jos saisit seksiä vain kahdesti vuodessa?
Jouluna ja syntymäpäivänä, koska hyvää kannattaa odottaa. Kumpikaan ei petä toisia eikä naida muita. Seksikerrat on kahdesti vuodessa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
No en. En voi edes kuvitella sellaista tilannetta. M. 55v
Alapeukkuja? Miksi kummassa?
En ole niin heikko etten kestäisi. Eri asia kannattaako sellaisessa suhteessa olla. Yksin ollessani kestän pitkään.
Kestäisin. Meillä lähes seksitön suhde miehen kanssa. Rakkautta ja läheisyyttä löytyy. En valita. Molemmat kai ollaan sellaisia ei niin seksuaalisia ihmisiä.
Kestäisin seksin, jos se olisi hyvää seksiä.
Jos on syntynyt jouluna? Saako silloin 2 x sinä päivänä? :)
En kestäisi. Saisiko edes olla läheisyyttä yms. väliajalla?
No kestäähän sitä ihminen ja tottuu mihin vain, mutta 2x vuodessa on kyllä niin vähän, ettei sen takia oikein kannata vaivautua ollenkaan. Meillä oli vähän tuontyylinen "soppari", paitsi ettei mitään oltu sovittu, mies vaan pihtasi ja oletti, että tämä hänen haluamansa uusi tahti jotenkin sopii minulle. Lopetin ne vähätkin kerrat, tuntui siltä, kuin vieras ihminen olisi siinä ihan kylmiltään lääppimässä, samalla sai loppua vähä läheisyys. Mies sai raivokkaan melttarin joka kerta, kun yritin keskustella asiasta yhtään millään tavalla.
Jos yritettäisiin sopia asioista, niin ei, todellakaan minulle ei sovi kaksi kertaa vuodessa ja kannaltani on epäoikeudenmukaista, etten ole saanut lupaa hakea seksiäni muualta. Miksikö? Minun oikeuteni toteuttaa seksuaalisuuttani haluamallani tavalla on täsmälleen yhtä suuri kuin kumppanini oikeus olla harrastamatta seksiä, ei yhtään vähäisempi eikä vähemmän tärkeä. Ajatus siitä, että haluton osapuoli voisi sanella aloituksessa kuvatun sopimuksen, vaikka se ei vastaisi toisen osapuolen tarpeita, on äärimmäisen itsekäs ja syvästi kusipäinen.
En enää näe vaivaa miellyttääkseni puolisoani tei järjestääkseni yhteistä aikaa, vaan keskityn omien asioitteni järjestelyyn. Ainoat syyt, miksi vielä olen saman katon alla on se, että lasten asuminen molempien vanhempien kanssa on vielä jonkinlainen arvo minulle ja se, että puoliso hoitaisi eronkin luultavasti niin tyhmästi ja tapellen, että siihen on syytä varautua etukäteen.
T. 2v ilman
Onneksi ei tarvitse seksiä harrastaa yhtään kertaa vuodessa.
Kestän tai en niin oma todellisuuteni on kokonaan seksitön omasta halusta riippumatta. Jo noin 26 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3197 kirjoitti:
En kestäisi, mutta ehkä purisin kuitenkin hammasta jonkin aikaa ja yrittäisin parhaani kestää sen.
Kestää seksittömyys vai seksin harrastaminen? Olisiko se kärsimistä jos kerrat olisi sydämen valitun kanssa?
Kestää seksittömyys. Olisiko seksittömyys kärsimystä jos olisin sydämeni valitun kanssa? Etenkin silloin olisi...
Parisuhteessa en kestäisi. Sinkkuna ehkä, en harrasta irtoseksiä.
En kestänyt. Liitossa oli vuosien kuivia kausia ja kävin satunnaisesti vieraissa, jotta sain tuntea itseni taas mieheksi ja halutuksi. Ei kaduttanut yhtään.
Olisi ihan liikaa nykymenoon verrattuna.
En saa noinkaan usein ja hyvin olen kestänyt.
Sinkkuna joo mutta parisuhteessa en. Se torjutuksi tuleminen hajottaisi jo muutamassa kuukaudessa niin, että eroa ei voisi välttää.
Kyllä kaks kertaa kerralla pitää saada.
Helposti. N28