Kestäisitkö jos saisit seksiä vain kahdesti vuodessa?
Jouluna ja syntymäpäivänä, koska hyvää kannattaa odottaa. Kumpikaan ei petä toisia eikä naida muita. Seksikerrat on kahdesti vuodessa.
Kommentit (40)
Ei tosimies noin pienestä lannistu. Olen kestänyt 35 vuotta ilman seksiä.
Kestäisin. Olenhan kestänyt tähänkin asti, vaikka olen saanut vain nolla kertaa vuodessa.
Tämäpä on surullinen ketju :/ . Vastaukseksi: en. Jos suhteessa on seksiä noin harvoin, on sitäpaitsi jotain muutakin yleensä vialla.
En ole vuosiin saanut seksiä, kestäähän tätä. Mutta kunnon pitkää halausta kaipaan!
No problemi. Vähemmälläkin pärjäisi, jos masturbointi olisi edelleen sallittua.
No en. En voi edes kuvitella sellaista tilannetta. M. 55v
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin saanut seksiä, kestäähän tätä. Mutta kunnon pitkää halausta kaipaan!
heh,kunnon pitkää kalutusta sinä kaipaat...tyllerö vittu:)
En kestäisi, jos joutuisin harrastamaan seksiä.
T. aseksuaali
Onhan siinä kaksi kertaa enemmän, mitä yleensä vuodessa.
Ikisinkkumies
En kestäisi, mutta ehkä purisin kuitenkin hammasta jonkin aikaa ja yrittäisin parhaani kestää sen.
Käyttäjä3197 kirjoitti:
En kestäisi, mutta ehkä purisin kuitenkin hammasta jonkin aikaa ja yrittäisin parhaani kestää sen.
Kestää seksittömyys vai seksin harrastaminen? Olisiko se kärsimistä jos kerrat olisi sydämen valitun kanssa?
En kestäisi kyllä edes että saisin vain kahdesti viikossa
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä oikein vaivaa?
Seksittömyys....
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä kaksi kertaa enemmän, mitä yleensä vuodessa.
Ikisinkkumies
No niinpä, kelpaisi kyllä
T: toinen ikisinkkumies
En ole saanut viiteentoista vuoteen, joten kaksi kertaa vuodessa olisi merkittävä parannus. N51, naimisissa.
Sehän olisi hienoa, kun tähän mennessä ei ole saanut kertaakaan. N34,
Avioliitossa, nainen 50+, kaunis, isorintainen ja lähimmän kahden vuoden aikana seksiä ei kertaakaan. Menee hermo!
Sehän olisi paljon. Olen ollut 12 vuotta ilman.