Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähtien aikuisten baarien tanssilattioista on tullut pelkästään lihatiskejä?

Vierailija
15.12.2016 |

Hieman taustaa:

Olin viime viikonloppuna viihteellä ystävieni kanssa ja kävimme tanssimassa tanssilattialla. Olen varattu, mutta en sormuksesta huolimatta ole tyly ja töykeä vieraille miehille. Suht lähelle tuli joku tyyppi heilumaan mukana ja ajattelin, että olkoonsa. Harrastan tanssimista, joten baareissa tanssin sydämeni kyllyydestä, olen iloinen ja onnellinen tanssilattialla. Muutaman kappaleen jälkeen tyyppi tuli vaatimaan selitystä siitä, kun lähdin tilanteesta pois. Hän oli tulkinnut ystävällisyyteni, hymyilyni, ja iloisen tanssini niin, että olen kiinnostunut hänestä.

Ahdistaa. Missä paikassa naisella on Suomessa lupa käydä tanssimassa rauhassa ilman, että on oletusarvoisesti lihatiskillä ja jossa ystävällisyys ja käytöstavat eivät merkitse kiinnostusta? Todella häiritsevää, kun haluaisi vain tanssia rauhassa eikä halua olla inhottava bitch kenellekään, joka tulee notkumaan metrin päähän. Miksi pitää olla inhottava ja ilkeä, ettei tulisi väärin ymmärretyksi?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jäädä kotiin tansimaan, jos ei halua panemaan. Olet ymmärtänyt vähän vaarin baarien ja niissä käymisen tarkoituksen.

Mut kiva että sulla on varaa päättää se IHAN KAIKKIEN puolesta. :) Koska ihmisillä ei voi olla eri päämääriä, on vain se yksi ja oikea ja se on sinun päättämäsi. Kylläpä olemme onnekkaita, kun jaoit tämän kanssamme, olisimme saattaneet mennä baariin ihan väärä tarkoitus mielessä!

Vierailija
22/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy enää baareissa. Ei siellä voi tutustua uusiin ihmisiin ilman mitään paineita ja kevyellä mielellä, vaan jokaisen kohtaamisen oli PAKKO johtaa joko numeroiden vaihtamiseen tai siihen, että mies halusi yhden illan juttuja. Olen kai epänormaali nainen, mutta musta olisi mahtavaa vain tanssia eri miesten (varattujen tai sinkkujen, koska ei kiinnosta iskeminen!) kanssa ja jutella niitä näitä ilman erillistä tavoitetta, olla sosiaalinen kun kerrankin olisi tuntemattomampia ihmisiä lähettyvillä (erotuksena arjesta).

Vaikutat oikein mukavalta ja harvinaiselta naiselta. Harmi että sinulla on tuollaisia kokemuksia.

Johtuukohan tämä nykyinen tilanne siitä, että naiset haluavat tanssia keskenään rauhassa. Eli menevät tanssimaan ja näyttäytymään ja sitten jopa pihtaavat jopa sitä paritanssia, mistä on tullut miehille katoava luonnonvara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vain menee moni varattu nainenkin baariin iskemismielessä tai ainakin siinä mielessä, että saisi huomioita toisilta miehiltä. Vai miksi moni nainen muuten laittautuisi tuntikausia? Ja jos on laittautunut, niin eiköhän silloin pitäisi olla melko lailla selvää, että silloin tulee todennäköisemmin myös niitä iskuyrityksiä miehiltä verrattuna siihen, jos ei ole laittautunut? Moni varattu nainen ottaa sormuksenkin pois, kun lähtee ns. tyttöporukalla tyttöjen iltaan baariin. Varsinkin humalapäissään härskeimmät jopa kiehnäävät itseään näitä toisia miehiä vasten. Että niin sitä vain petetään omaa miestään, joka on kotona, tai ainakin haetaan huomiota vierailta miehiltä. Miksi ihmeessä? Täysin moraalitonta toimintaa naisilta!

Todellakin pistää miettimään, että mikä saa naisten tekemään tuollaista? Oma henkilökohtainen arvostukseni ainakin tuollaisia naisia kohtaan on tuollaisen jälkeen hyvin, hyvin lähellä nollaa.

Seliseli. Eniten urpoja yrityksiä ikinä on tullut kun kerran läksin suoraan luennolta laittamattomana ja peittävissä (poolo ja farkut) vaatteissa ulos. Ei sun törkeys ole sen naisen syy, pää pois omasta äässistä nyt!

Vierailija
24/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaisiin lähteminen tarkoittaa lupausta jatkoista jomman kumman luona. 

Sain varsinaisen ryöpytyksen, miten kehtasin lähteä tanssimaan viimeiset hitaat, kun en kerta ollut kiinnostunut tyypin mukaan lähtemään. :O 

Häneltä siis meni kanssani aika hukkaan. WHAT

Olis sitten kysynyt jatkoille eikä että tansittasko. 

Ahaa :D. Miehillä näyttää olevan joku ihan oma koodikielensä tällaisissa tilanteissa. Minä en varattuna tanssisi hitaita kun hyvän ystävän kanssa, mutta eihän hitaiden tanssimisen pitäisi velvoittaa mihinkään...

Ap

Vierailija
25/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät yleensä osoita kiinnostustaan mitenkään muuten kuin hymyilemällä. Siksi on aika luonnollista olettaa, että saatat olla kiinnostunut. Miks et vaan voi sanoa, että olet varattu, kun mies yrittää lähestyä romanttisessa mielessä? Tuo kyllä tehoaa miehiin oikeastaan aina.

Naisilla on muutenkin tapana tehdä todella outoja juttuja tanssilattialla, joten niistä ei todellakaan aina ota selvää ilman, että menee ihan rehdisti kysymään tai iholle.

Täysin tavallista, että nainen käy hinkkaamassa persettä minuun ja yhtäkkiä hyppää takaisin omaan porukkaansa jonkun miehen hinkattavaksi ja silti katselee sieltä minua. Tartutaan yhtäkkiä käteen ja tullaan tanssittamaan ja sitten siirrytään pois, eikä edes katsota tai lähdetään koko tanssilattialta. Pakitetaan perse edellä syliin, eikä yritetä edes luoda mitään katsekontaktia mieheen. Pussataan poskelle ja juostaan karkuun yms. 

Vierailija
26/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vain menee moni varattu nainenkin baariin iskemismielessä tai ainakin siinä mielessä, että saisi huomioita toisilta miehiltä. Vai miksi moni nainen muuten laittautuisi tuntikausia? Ja jos on laittautunut, niin eiköhän silloin pitäisi olla melko lailla selvää, että silloin tulee todennäköisemmin myös niitä iskuyrityksiä miehiltä verrattuna siihen, jos ei ole laittautunut? Moni varattu nainen ottaa sormuksenkin pois, kun lähtee ns. tyttöporukalla tyttöjen iltaan baariin. Varsinkin humalapäissään härskeimmät jopa kiehnäävät itseään näitä toisia miehiä vasten. Että niin sitä vain petetään omaa miestään, joka on kotona, tai ainakin haetaan huomiota vierailta miehiltä. Miksi ihmeessä? Täysin moraalitonta toimintaa naisilta!

Todellakin pistää miettimään, että mikä saa naisten tekemään tuollaista? Oma henkilökohtainen arvostukseni ainakin tuollaisia naisia kohtaan on tuollaisen jälkeen hyvin, hyvin lähellä nollaa.

Ai jos minä meikkaan, kuten meikkaan esim. töihinkin ja kouluun, niin sekin on merkki siitä, että yritän iskeä miehiä ja hakea huomiota? Tuollainen ajattelu on sairasta. Minä meikkaan monesta syystä ja yksi syy on se, että nautin meikkaamisesta. Saan siitä visuaalista iloa ja se käy melkeimpä meditaatiosta, keskityn niin täysin siihen mitä teen ja se on todella rentouttavaa.

En ota sormusta pois enkä kiehnää muissa miehissä. Ei kiinnosta sellainen toiminta.

Ap

Vierailija
27/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaisiin lähteminen tarkoittaa lupausta jatkoista jomman kumman luona. 

Sain varsinaisen ryöpytyksen, miten kehtasin lähteä tanssimaan viimeiset hitaat, kun en kerta ollut kiinnostunut tyypin mukaan lähtemään. :O 

Häneltä siis meni kanssani aika hukkaan. WHAT

Olis sitten kysynyt jatkoille eikä että tansittasko. 

Kyllähän se on kirjoittamaton sääntö, että hitaita lähdetään tanssimaan sellaisten kanssa, jonka kanssa lähdetään panemaan. En minä siitä hermojani menettäisi, koska minulle se panon saaminen juuri sinä iltana ei ole niin olennainen asia, mutta ymmärrän, että joillekin tilanne on harmistuttava jos niitä ehdokkaita olisi ollut muitakin ja nyt missasi heidät sinun takiasi. 

Vierailija
28/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ystävällisyys on flirttiä. Olen huomannut.

Vierailija
29/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jäädä kotiin tansimaan, jos ei halua panemaan. Olet ymmärtänyt vähän vaarin baarien ja niissä käymisen tarkoituksen.

Näkisin että olet asian ytimessä. Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa on kiusaamista.

Vierailija
30/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan, jos mulla on aikaa. Yleensä baariin lähtiessä mulla on hyvin aikaa meikata, joten miksi en meikkaisi? Kouluun ja töihin en meikkaa, koska mieluummin nukun mahdollisimman pitkään, jolloin mulla ei ole aikaa hampaiden pesua kummempaan.

Vierailija
31/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät yleensä osoita kiinnostustaan mitenkään muuten kuin hymyilemällä. Siksi on aika luonnollista olettaa, että saatat olla kiinnostunut. Miks et vaan voi sanoa, että olet varattu, kun mies yrittää lähestyä romanttisessa mielessä? Tuo kyllä tehoaa miehiin oikeastaan aina.

Naisilla on muutenkin tapana tehdä todella outoja juttuja tanssilattialla, joten niistä ei todellakaan aina ota selvää ilman, että menee ihan rehdisti kysymään tai iholle.

Täysin tavallista, että nainen käy hinkkaamassa persettä minuun ja yhtäkkiä hyppää takaisin omaan porukkaansa jonkun miehen hinkattavaksi ja silti katselee sieltä minua. Tartutaan yhtäkkiä käteen ja tullaan tanssittamaan ja sitten siirrytään pois, eikä edes katsota tai lähdetään koko tanssilattialta. Pakitetaan perse edellä syliin, eikä yritetä edes luoda mitään katsekontaktia mieheen. Pussataan poskelle ja juostaan karkuun yms. 

Tämä yhteiskunta on sairas, jos ei saa edes hymyillä ilman, että se tulkitaan kiinnostukseksi. Minä hymyilen kaikille silloin kun olen hyvällä tuulella, hymyilen silloin ihan itseksenikin. Jos taas automaattisesti oletan, että jokainen lähellä heiluva heppu olisi kiinnostunut juuri minusta ja alkaisin kailottamaan, että minä tässä vaan haluan tanssia ja olen varattu, tulee ärtynyttä kommenttia takaisin, että mitä sinä oikein kuvittelet, ei kaikki lähelle pyrkivät miehet ole kiinnostuneita sinusta.

Sillä noin on käynyt, kun olen heti ensi kättelyssä ilmoittanut jollekin juttelemaan tulleelle, että olen sitten varattu. Tyyppi on ärsyyntynyt ja sanonut, että eikö sitö herranen aika saa nykyisin enää edes jutella. Miehet käyttäytyvät todella ristiriitaisesti, sillä osa suuttuu verisesti, jos käyttäydyn kylmäkiskoisesti ja ilmoitan suoraan olevani varattu. Osa taas suuttuu siitä, jos en ole kylmäkiskoinen, koska lähetän näköjään ystävällisyydellä vääriä signaaleja. Osa ärsyyntyy siitä, että ei saisi tulla edes juttelemaan ilman, että heti ilmoitan olevani varattu. Ihan sama miten tekee, joku mies suuttuu aina. Ja omasta puolestani töykeä käytös ei tunnu minusta mukavalta, saan siitä huonon fiiliksen.

En heiluta persettä tanssilattialla muita miehiä vasten, en tartu kädestä kiinni enkä pussaile poskelle. Tanssin omalla reviirilläni ilman fyysistä kontaktia ja saatan hymyillä, koska olen onnellinen tanssiessani. Tätäkään ei saa tehdä rauhassa.

Ap

Vierailija
32/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauniita te ootte, jos koko ajan teitä ollaan iskemässä??? Tai sitten mä olen suohirviö itse, kun saan olla ja tanssia useimmiten ihan rauhassa!

Vierailija
33/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä idea ravintoloitsijoille: perustakaa erilisia baareja. Sedu Koskinen voisi lanseerata lihatiski-paikan, joka olisi nimensä veroinen ja sitten vastapainoksi jokin profiloitu illanviettopaikka, jossa pointtina ei ole sänkyseuran löytäminen, vaan mukava ilta viihteellä porukassa ja ahdisteluvapaa tanssilattia. Että olis joku paikka, missä sais tanssia ilman, että on oletusarvoisesti sillä helvetin lihatiskillä.

Näinä hetkinä ärsyttää olla nainen. Haluaisin tulla nähdyksi ihan ihmisenä, en ensisijaisesti pilluna.

Sedulat on kaikki lihatiskejä.

Niinhän ne on. Siksi onkin niin ärsyttävää, kun menee jonnekin ei_sedulaan, jossa kuitenkin on tanssilattia ja sielläkään ei saa tanssia rauhassa. Seduloissa en käy, koska olen liian vanha ja varattu niihin :D.

Ap

Vierailija
34/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanoitko sä ees sille että olet varattu?

Jotenki kuulostaa taas oikein "ongelmalta" tollanen

Vierailija
35/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako AP meet heiluttelemaan persettäs vieraita miehiä vasten tanssi lattioilla? On mun mielestä outoa, että varattu ihminen tanssii toisten kanssa.

Turhaan siinä sitten ruikutat. Ite annat ymmärtää, että olisit ehkä kiinnostunut enemmänkin vaikket olekaan. Älä anna vääriä signaaleja miehille. Pysy kotonas, jos et osaa olla lutkailematta.

Vierailija
36/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanoitko sä ees sille että olet varattu?

Jotenki kuulostaa taas oikein "ongelmalta" tollanen

Sanoin ja tyyppi väitti, että olen johtanut häntä harhaan. Hän siis lähti perääni tanssilattialta, kun poistuin ystävieni kanssa, en sanonut hänelle sanaakaan tanssimisen aikana eikä hän minulle.

Ap

Vierailija
37/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuako AP meet heiluttelemaan persettäs vieraita miehiä vasten tanssi lattioilla? On mun mielestä outoa, että varattu ihminen tanssii toisten kanssa.

Turhaan siinä sitten ruikutat. Ite annat ymmärtää, että olisit ehkä kiinnostunut enemmänkin vaikket olekaan. Älä anna vääriä signaaleja miehille. Pysy kotonas, jos et osaa olla lutkailematta.

Huono provoyritys, meni överiksi. Vähemmän yritystä ensi kerralla.

Ap

Vierailija
38/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten voi tanssia kotona tai alkaa harrastaa tanssia harrastuksena.

Tanssilattialla menetät korkeintaan kuulosi niin paskasti suunniteltut yökerhot nykyään.

Ja niin kuin joku totesikin kun miehelle sanoo olen varattu se riittää.

Näin miehenä tilanne kun on paska saada naista niin vaikea sitä on tietää onko joku kiinnostunut vai ei ellei sitä sano suoraan.

Olin eilen Helsingissä pubissa kaverin kanssa.

6h juttelimme ja emme nähteet yhtään ikäistämme naista ketä lähestyä. 25-30v

Olisi kiva jos joskus koittaisitte asettautua miehen rooliin myös... Efes ajatuksen tasolla

Vierailija
39/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä varten voi tanssia kotona tai alkaa harrastaa tanssia harrastuksena.

Tanssilattialla menetät korkeintaan kuulosi niin paskasti suunniteltut yökerhot nykyään.

Ja niin kuin joku totesikin kun miehelle sanoo olen varattu se riittää.

Näin miehenä tilanne kun on paska saada naista niin vaikea sitä on tietää onko joku kiinnostunut vai ei ellei sitä sano suoraan.

Olin eilen Helsingissä pubissa kaverin kanssa.

6h juttelimme ja emme nähteet yhtään ikäistämme naista ketä lähestyä. 25-30v

Olisi kiva jos joskus koittaisitte asettautua miehen rooliin myös... Efes ajatuksen tasolla

Ei tää oo sukupuolesta kiinni vaan siitä miten suhtautuu toisiin ihmisiin ja miten heitä kohtaan käyttäytyy.

Vierailija
40/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seliseli. Eniten urpoja yrityksiä ikinä on tullut kun kerran läksin suoraan luennolta laittamattomana ja peittävissä (poolo ja farkut) vaatteissa ulos. Ei sun törkeys ole sen naisen syy, pää pois omasta äässistä nyt!

Niinpä. Minä olen ollut kerran viihteellä verkkareissa ja t-paidassa. Huomiota (ja vähän läheisyyttäkin) sain vaikka olin vielä reilusti ylipainoinen silloin.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi