Mä sain syöpädiagnoosin ja täällä me vaan jutellaan miehen kanssa sen ihastuksesta
Ja kuuntelen kuinka hän on oikein nätti nainen! Ihanan sympaattinen mies.
Kommentit (86)
Mikä syöpä ja joko on hoitosuunnitelma?
Nyt on kyllä paska ukko.
Tsemppiä ja voimia hoitoihin <3
Minun oma mies, tällainen kaikkien sukulaisten rakastama ihannekumppani! Hän osaa esittää niin hienoa ihmistä
Kuinka kauan mies on ollut ihastunut? Aika jännä, että olet halunnut kuulla aiheesta alunalkaenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun oma mies, tällainen kaikkien sukulaisten rakastama ihannekumppani! Hän osaa esittää niin hienoa ihmistä
Sulle on varmaan annettu varoitusmerkkejä. Miksi enää olet hänen kanssaan? On lapsia?
Mies on ilm. Ystäväsi , ei miehesi. Aloituksesi oli niin raflaava, että sinulla on tunteet pelissä tässä.
On lapsia juu. Kyllä Mä varmaan eroan mutta eka pitäis toi syöpä hoitaa. En olis koskaan ajatellut että syöpään voi suhtautua näin kevyesti. Mutta tilanne miehen kanssa on ollut niin raskas ettei tuo syöpä oikein tunnu missään.
Syöpä ei kuollutta suhdetta eheytä.
Syöpä ja kusipää. Joskus elämä pistää kierteen. Nyt sun tarvisi vaan ensin jättää tyyppi ja sitten parantua.
Kelasin että mies saa hoitaa kodin kun Mä parantelen itseni. Sitten häivyn
Ap
Kuolla en kyllä aio. Ihan vaan miehen kiusaksi. Pääsisi liian helpolla
Aarre, helmi.
On varmasti jokaisen mielestä "niin mukava" se mies ja sitten he ihmettelevät miksi erosit sellaisesta.
Kyllä niistä "suvun aarteista" saa erota. Mitä väliä siitä mitä suvun naiset höpisee. Hoida ittes kuntoon ja sitten vaan äijälle morjens
Miksi tuollaiset kusipäät saakin aina niin ihanan vävyn maineen?
On kyllä uskomattoman törkeä tyyppi! Miten kehtaa! Tietävätkö omat ystäväsi tai sukulaisesi tuosta? Onko miehessä muitakin narsistisia piirteitä?
Olen pahoillani diagnoosistasi. Miksi ihmeessä kuuntelet tuollaista juttua mieheltä? Ei kuulosta terveeltä kuinka kohtelee sinua.