Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varakkaan oloinen n. 50-vuotias mies paketointipisteellä: "ai hyvä en mä sit maksa teille mitään!"

Vierailija
14.12.2016 |

Menestyvältä ulospäin näyttänyt aikuinen mies paketoitutti tänään kuusi isoa pakettia paketointipisteellä, jossa oli vapaaehtoinen paketointimaksu. Kaivoi lompakkonsa esille ja kysyi, että paljonkos se tekisi. "Maksu on ihan vapaaehtoinen", totesi toinen nuorista. Tähän mies tosiaan totesi nauraen, että "ai hyvä en mä sit maksa teille mitään!" Luulin ensin, että mies tarkoitti sitä vitsinä, mutta niin hän poistui paikalta nuorten vapaaehtoisten paketoimien joululahjojen kanssa. Menin ihan sanattomaksi. :o Voiko tuollaisia ihmisperseitä olla olemassa?

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa pelisilmää teiltäkin, olisitte vaan sanonut "10€, kiitos!" kun kerran rahaa oli tarjolla.

Vierailija
2/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan omasta mielestään kovakin "bisnesmies" kun onnistui saamaan ilmaiseksi. Argh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa pelisilmää teiltäkin, olisitte vaan sanonut "10€, kiitos!" kun kerran rahaa oli tarjolla.

Minä olin siis jonossa tuon äijän jälkeen. AP

Vierailija
4/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksu on vapaaehtoinen, ei mies tehnyt mitään väärää.

Vierailija
5/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan maksa, jos maksu on vapaaehtoinen. Ei se raha taivaasta tipu!

Vierailija
6/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuuko ne paketoijat taivaasta?

Vierailija
7/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyvältä ulospäin näyttänyt aikuinen mies paketoitutti tänään kuusi isoa pakettia paketointipisteellä, jossa oli vapaaehtoinen paketointimaksu. Kaivoi lompakkonsa esille ja kysyi, että paljonkos se tekisi. "Maksu on ihan vapaaehtoinen", totesi toinen nuorista. Tähän mies tosiaan totesi nauraen, että "ai hyvä en mä sit maksa teille mitään!" Luulin ensin, että mies tarkoitti sitä vitsinä, mutta niin hän poistui paikalta nuorten vapaaehtoisten paketoimien joululahjojen kanssa. Menin ihan sanattomaksi. :o Voiko tuollaisia ihmisperseitä olla olemassa?

Mistä lahjojen ostaja voi tietää paljon kauppa maksaaa paketoinnnista, ei mistään. ok

Vierailija
8/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko itse  AP?

Vierailija
9/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin halpa ja pikkumainen, että ei maksa tehdystä työstä nuorten urheiluseuran vapaaehtoisille JOULUNA?

Vierailija
10/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoitko itse  AP?

Tietenkin! En ole IKINÄ jättänyt maksamatta. Euron per paketti annan aina.

Vierailija
11/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samantyylinen ihminen kuin yksi tuttuni, heillä on uusi hieno talo kalliilla asuinalueella, kaksi tuliterää autoa, kalliita merkkivaatteita vauvasta lähtien kaikilla, ja he käyvät leipäjonossa.

Vierailija
12/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä ilmaista työtä, jos ei halua, että ilmaista työtä hyödynnetään?

Vierailija
13/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin halpa ja pikkumainen, että ei maksa tehdystä työstä nuorten urheiluseuran vapaaehtoisille JOULUNA?

Rahankerjääjiä riittää joka nurkalla. Jos urheiluseura kaatuu yhteen maksamattomaan pakkauttajaan, kannattaa laittaa paketoinnille sitten minimimaksu.

Vierailija
14/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippuuko ne paketoijat taivaasta?

Jesus Express hoitaa.

Vierailija
15/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään joulunhenkeä kys. pikkumulkulla. Tulkoon hälle paha akanilma jouluna.

Vierailija
16/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut suomalaiset, ei. Tosin, ulkonäkökin voi pettää. Mutta jos kuutta pakettia paketoittaa noissa pisteissä, niin tyhmä ei voi olla, ettei mitään antaisi. Sika oli.

Vierailija
17/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, se vapaaehtoinen maksu perustuu siihen, että suurin osa kuitenkin jotain maksaa. Itse laitan lompakosta kolikot riippumatta niiden määrästä. Kauppa kai yleensä antaa noille paperit, tai ainakin jotkut kaupat. Minä käytän noita paketointipalveluja juuri siksi, että haluan tukea seuroja ym. Osaisin kyllä paketoida itsekin. 

Vierailija
18/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä köyhänä opiskelijana maksoin aina paketointipalveluista Yhden kerran sattui niin ettei ollut kolikoita ja meinasin mennä rikkomaan setelin kassalle mutta tytöt sanoivat ettei tarvitse, päätin sitten antaa 5 euron setelin.

Vierailija
19/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moukkamaista. Vaikea uskoa.

Vierailija
20/140 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu on vapaaehtoinen siksi, että määritetty hinta vaatisi myyntiluvan. Ei siksi että maksaa voi jos haluaa.

Olisin kyllä ojentanut miestä joulumielestä.