Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät äidit

mamalicious
14.12.2016 |

Ihmiset, mitkä asiat ärsyttävät teitä äitien tavoissa? Itselläni tuli mieleen tolkuton lista asioita. Nämä ovat kaiken lisäksi sellaisia joita ei voi sanoa päin naamaa. (Huom, olen itsekin äiti)

Tässä sitä listaa joka saa veren kiehahtamaan:

1. Äidit joiden pitää ottaa jokaikinen kerta jälkikasvu mukaan kahville/lenkille/minne tahansa menette (esim. haluisit joskus ottaa lasilliset punaviiniä ja juoruilla viimeaikaisista tapahtumista, mutta pikku kullervo ja tiina-mussukka pitää ottaa mukaan, kun ''isillä on jokaiselle viikonpäivälle menoa'')
2. Äidit, jotka eivät osaa kaveritreffeillä puhua mistään muusta kuin siitä omasta lapsesta ( tiina teki tänään sitä ja tätä pälä pälä)
3. Äidit jotka eivät voi enää juoda alkoholia lapsen syntymän jälkeen, vaikka syntymästä olisi jo kaksi vuotta ( perustellaan että kun ei enää tee mieli, on hauskaa ilmankin)
4. Äidit jotka eivät pidä huolta omasta ulkonäöstä (voi ne hiuksetkin leikata joskus, jos niitä ei ole kahteen vuoteen leikattu saati värjätty! ja meikkiäkin saa laittaa...)
5. Äidit jotka lähettelevät koko ajan oman kultimussun kuvia kehumisen toivossa (tässä tänään tää sadasviideskymmenes kuva tästä tiinasta kun se hymyilee iik ihanaa!)
6. Äidit jotka hehkuttavat parisuhdeperheonnea joka päivä somessa (oikeesti, ei se voi olla aina noin täydellistä)
7. Äidit jotka laittelevat omia tissi- ja imetyskuvia facen imetystuki ryn sivuille (yök yök en halua nähdä kiitos. kuka niitä tuntemattoman tissikuvia haluaa edes nähdä??)
8. Äidit jotka ylipäätään muuttuvat jutuiltaan helvetin tylsiksi lapsen myötä (ei kaikki oo niin vakavaa!)

Lisää listaan? Tuntuupa hyvältä päästä ripittäytymään oikein olan takaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset äidit jotka löytää negatiivista sieltäkin missä sitä ei ole. Ja yllyttää äitejä, tai ylipäätään naisia, toisiaan vastaan.

Jos et tykkää kavereistasi vaan pitää heitä täällä palstaa myöten haukkua, niin ehkä kannattaa tehdä asialle jotain....

Vierailija
2/2 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin jo ennen lapsia siihen, että alkoholilla ei kannata läträtä eikä mun tapauksessa käyttää ollenkaan (hormonihäiriöt, sekä eräs vakava sairaus, josta en halua huudella; sua sekin varmaan ärsyttäisi). Meikkejä en liiemmin käytä samasta syystä > mitä vähemmän kemikaaleja, sen parempi.

Mua taas ärsyttää tuollaiset äidit, jotka valittaa muista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla