ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!
Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.
Kommentit (659)
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksi on naisten mielestä noin vastenmielistä?? Onko teillä huono mies, huonoja kokemuksia, vai ootteko itse menettäneet halunne? Käsittämätöntä. Mulla on niin ihana mies et voisin rakastella hänen kanssaan vaik viis kertaa päivässä. Ei vaan pysty ku on tätä muutaki elämää.
Painostaminen ja vaatiminen tuhoaa kaikki halut.
Se kun mies ei ymmärrä ettet ole hänen mikään lelu ja 24/7 valmiina hänen nussittavakseen..
Se tuhoaa seksuaalisuuden kokonaan.
Ei hirveästi tee mieli sen jälkeen enää antaa miehen koskea itseään, kun toinen on syyllistänyt, haukkunut ja vittuillut kun ei aina tee mieli.
Myös toisiin naisiin vertaileminen ja arvostelu tuhoavat seksuaaliset halut aika kätevästi.
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin.
Ei riitä sanat kuvailemaan kuinka oksettavaa tuollainen on.
Kenekään keho ei ole toisen omaisuutta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää omasta kehostaan.
On täysin käsittämätöntä, että toinen ihminen joutuu tyydyttämään itsensä käsin, avioliitossa. Vain koska toinen ei ole valmis hakemaan apua omiin ongelmiinsa seksuaalisuuden suhteen - tai ei ole valmis päästämään toista menemään, tuollaisessa tilanteessa eron pitäisi olla jo puheenaihe.
Voiko tuollaisessa liitossa olla rakkauttakaan?
Miehesi on sairas. Anna hänelle Raamattu joululahjaksi ja toivo parasta että tulee uskoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksi on naisten mielestä noin vastenmielistä?? Onko teillä huono mies, huonoja kokemuksia, vai ootteko itse menettäneet halunne? Käsittämätöntä. Mulla on niin ihana mies et voisin rakastella hänen kanssaan vaik viis kertaa päivässä. Ei vaan pysty ku on tätä muutaki elämää.
Painostaminen ja vaatiminen tuhoaa kaikki halut.
Se kun mies ei ymmärrä ettet ole hänen mikään lelu ja 24/7 valmiina hänen nussittavakseen..
Se tuhoaa seksuaalisuuden kokonaan.
Ei hirveästi tee mieli sen jälkeen enää antaa miehen koskea itseään, kun toinen on syyllistänyt, haukkunut ja vittuillut kun ei aina tee mieli.
Myös toisiin naisiin vertaileminen ja arvostelu tuhoavat seksuaaliset halut aika kätevästi.
Olet marttyyri. Se tarkoittaa sitä, että vierität mielelläsi syyn omasta pahasta olostasi toisen syyksi. Et halua ottaa vastuuta itsestäsi ja elämästäsi, vaan haluat olla uhrin asemassa. Jotakin etua siitä sulle itsellesi on. Koska, jos et olisi marttyyri, olisit lähtenyt pois tuollaisen miehen luota. Miksi siellä olet ja valittelet kamalaa elämääsi? Ajatteletko että mies muuttuu ja jonakin päivänä kaikki on taas mahtavasti? Hirveää lastenkin katsoa katkeraa äitiä.os iehesi todella on noin paska, lähde menemään. Kukaan muu kuin sinä ei päätä siitä oletko siellä uhriutumassa ja syyttämässä miestäsi naiseutesi tuhoamisesta. Vai et.
Minua ihmetyttää nämä torjujat. Totta kai on aina oltava mahdollisuus kieltäytyä, eikä sen pitäisi olla toiselle mikään maailmanloppu vaikka pettymys toki. Siitä huolimatta seksi kuulostaa teidän puheissanne aika kaamealle - ja harvinaiselle.
Seksi on kuitenkin useimmille ihmisille tärkeää ja iso voimavara parisuhteessa. Jos sitä ei ole, tai sitä on todella harvoin (vasten toisen mielipidettä), on se varmasti hyvin kuluttavaa, syö parisuhteen pohjaa ja lopettaa rakkauden. Jos teillä on jotain estoja tai ongelmia, niin miksette hae niihin apua vaan annatte suhteenne näivettyä?
Sano että odotat klamydia-testin tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu ap olet vissiin mun muija? Ainakin jutut on samanlaisia,olen sanonut monta kertaa että tiedät missä on ovi,siitä voi astua ulos jos ei kiinnosta.
On todella kivaa kun lahjat on jaettu,lapset nukkumassa ja jotain ehdotat tai kosketat niin tönitään vain pois ja aletaan mököttää,vitun hyvää joulua sullekin.
On mukavaa kun painostetaan seksiin. Kylläpä siinä tuntee itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi IHMISEKSI kun kiristetään ja uhkaillaan, seksiin.
Tee palvelus sille muijallesi ja lähde itse.
En pysty omasta kodista lähtemään,talo ollut jo ennen akkaa joka on saanut kaiken muun minkä on halunnut paitsi naimisiin en ole suostunut ja nyt on jo myöhäistä.
Voisiko joku kertoa miksi mun pitäisi sietää akkaa talossa joka ei halua tulla metriä lähemmäksi mutta ei tajua häipyä hevonvittuun ja itse on aloittanut kaiken n3v sitten,heitän sen heti pellolle jos tapaan jonkun kivan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ovat kaikki seksihalut kuolleet kokonaan kun olen muutaman kerran toisen mieliksi harrastanut seksiä.
Se tuhosi seksuaalisuuteni kokonaan. Enää en pysty ollenkaan.
Siinä menee rikki oikeasti.
Ei kenenkään pitäisi alistua seksiin ellei oikeasti halua.
Se on pahempi asia jos joutuu harrastamaan seksiä vastentahtoisesti kuin jäisi ilman seksiä vaikka haluaisi.
Jokaisen täysjärkisen pitäisi tuo ymmärtää.
Vaan eipä tunnu ihmiset nykyään tajuavan. Tärkeintä on oma nautinto. Oma nautinto on tärkeämpää kuin toisen kärsimyksen estäminen.
Hyi saatana.
Tämä, mutta toisaalta jos kärsii ihan kroonisesta haluttomuudesta (kuten ap?) niin kyllä se pitäisi tehdä selväksi miehelle - ei vain antaa toisen jatkuvasti odottaa ja odotuksen seurauksena pettyä. Tuollainen on sitä paljon puhuttua "löysässä hirressä" pitämistä. Ja sitten taas jos haluttomuudella tarkoitetaan sitä, ettei ihan oikeasti aio harrastaa seksiä kumppaninsa kanssa enää koskaan, kannattaa varautua siihen että tämä lähteekin lätkimään. "Eikö riitä että rakastaa!" joku saattaisi parahtaa tähän kohtaan. No, miehille seksi nyt sattuu olemaan osa rakkautta. Jos sitä ei (ollenkaan) ole, ei ole rakkauttakaan. Rakkaudettomasta suhteesta lienee ihan sallittua lähteä.
Näin se menee kun tunteet kuolee, ei seksiä huvita harrastaa ihmisen kanssa jota ei rakasta. En tajua miksi ihmiset väkisin kärvistelee tällaisissa suhteissa....Eikö olisi parempi yksin?
Se että mies raivostuu seksuaalisesta torjumisesta varmaankin saa kumppanin kiinnostumaan seksistä :D.
No on aika ihmeellinen mies, jos ei tuossa kohden jo käy vieraissa ja jätä emäntää ihan yksin sen kirjan ja suklaansa kanssa sinne sohvan nurkkaan.
Itse tosin olisin laittanut muijan jo kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on oksettavia...Joulu on lasten juhla ja kaunis Jeesuksen syntymäjuhla. Ei mikään limainen panorietastelufestivaali!
Jeesus syntyi oikeasti touko-kesäkuussa, en muista tarkkaan kun ei kauheasti kiinnosta. Joulu on vanha pakanajuhla jolla ei oikeasti ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu ap olet vissiin mun muija? Ainakin jutut on samanlaisia,olen sanonut monta kertaa että tiedät missä on ovi,siitä voi astua ulos jos ei kiinnosta.
On todella kivaa kun lahjat on jaettu,lapset nukkumassa ja jotain ehdotat tai kosketat niin tönitään vain pois ja aletaan mököttää,vitun hyvää joulua sullekin.
On mukavaa kun painostetaan seksiin. Kylläpä siinä tuntee itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi IHMISEKSI kun kiristetään ja uhkaillaan, seksiin.
En pysty omasta kodista lähtemään,talo ollut jo ennen akkaa joka on saanut kaiken muun minkä on halunnut paitsi naimisiin en ole suostunut ja nyt on jo myöhäistä.
Voisiko joku kertoa miksi mun pitäisi sietää akkaa talossa joka ei halua tulla metriä lähemmäksi mutta ei tajua häipyä hevonvittuun ja itse on aloittanut kaiken n3v sitten,heitän sen heti pellolle jos tapaan jonkun kivan naisen.
Ja oletat että hänen on annettava sinulle seksiä, vaikka halveksit ja vihaat häntä noin paljon.
En yhtään ihmettele jos hän ei halua sinua.
Ei varmasti kukaan nainen haluaisi tuollaista ukkoa.
Olet tosi surkimus jos et saa sitä naista pois kodistasi.
Häpeä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on oksettavia...Joulu on lasten juhla ja kaunis Jeesuksen syntymäjuhla. Ei mikään limainen panorietastelufestivaali!
Jeesus syntyi oikeasti touko-kesäkuussa, en muista tarkkaan kun ei kauheasti kiinnosta. Joulu on vanha pakanajuhla jolla ei oikeasti ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa.
Joka ei tiedä mistään mitään sulkekoon suunsa..vai miten se menikään :)
Kyllähän se on aina ENSISIJAISESTI oma vika jos toinen ei halua seksiä harrastaa.
Jos ihmisen kanssa on hyvä olla, ja voi olla oma itsensä, tuntea olevansa arvostettu ja turvassa, niin on helpompi harrastaa seksiäkin.
Jos toisen kanssa on sellainen olo ettei voi olla ja hengittää normaalisti, vaan koko ajan saa kokea olevansa vääränlainen ja riittämätön, niin ei siinä ole helppo antautua seksuaalisesti.
Varatkaapa aika sinne parisuhdeterapiaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa miksi mun pitäisi sietää akkaa talossa joka ei halua tulla metriä lähemmäksi mutta ei tajua häipyä hevonvittuun ja itse on aloittanut kaiken n3v sitten,heitän sen heti pellolle jos tapaan jonkun kivan naisen.Jotenkin sellanen tunne, että tuskin ihan heti mitään kivaa naista tapaat...
Voi se tavatakin. Miehet osaavat näytellä mukavia pitkiäkin ajan jaksoja.
Ei tuollaiset itsekkäät munallaan ajattelevat apinat opi vaikka viisi naista peräkkään lakkaisi seksimästä heidän kanssaan.
Oi, sulla on vissiin mun eksä. Se halusi juhlistaa kaikkea, alkaen perus viikonlopusta kumminkaiman nimipäivään seksillä. Aah, joulu, ihanaa loma, tänään oli veljensiskon koiran kuolinpäivä, seksiä! Oon surullinen, iloinen, tavallinen, riemuissani, murheissani, anna pillua! Se nyt vaan kuuluu asiaan.
Ällöttää naisen kuvitelmat suklaan mässäämisestä ja viinillä läträämisestä. Siellä se sohvalla vaan kasvaa korkoa ja alkoholisoituu kun voisi harrastaa liikuntaakin. Seksikään ei kiinnosta kun se on niin estoinen.
"Tulehtunut sieltä. Et halua tietää lisää."