ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!
Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.
Kommentit (659)
Moi vaimo (ap) . Ihan tiedoksesi, en tule yrittämään enää tänä jouluna mitään. Enkä muulloinkaan, saat olla vapaasti ilman seksiä tästedes, eipä siinä ole kyllä eroa nykyiseenkään tilanteeseemme. Toisaalta, kohta sinulla ei ole enää parisuhdettakaan. Kunhan lapset ovat tarpeeksi isoja, tulen hakemaan eroa. En vain jaksa enää elää itsestäni riippumattomassa selibaatissa. On tuskaa elää ihmisen kanssa, joka ei minua halua. Saat olla sitten ihan niin paljon ilman mitään läheisyyttä kuin lystäät. Ehkä se on toiveesikin, mutta et sitä vain uskalla minulle kertoa. Joka tapauksessa se tulee tapahtumaan.
Hyvää joulua.
Jos niin ahdistaa, niin vaikeeta sanoa "mä en nyt jaksais/ole kiinnostunut, voisitko käydä maksullisissa..." ?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on oksettavia...Joulu on lasten juhla ja kaunis Jeesuksen syntymäjuhla. Ei mikään limainen panorietastelufestivaali!
Ei se Jeesuskaan oikeasti ilman seksiä syntynyt!!! Pantiin alulle!
Surullisena ihmettelen vaimon asennetta mieheen nähden. Seksi kuuluu avioliittoon, ainakin kohtuullisessa määrin. Jos pihtaat ja harvoin seksittelette, ajat miehesi toiseen syliin. Sitäkö haluat?
Raamattukin sanoo kummallakin olevan velvoitteet toisiaan kohtaan, tarpeet on tyydytettävä. Se koskee koko elämää, ei vain seksiä, mutta sitäkin. On muuten hyvä opas avioliittoa varten, vaikkei uskoisi!
Ilmeisesti tunneside puuttuu, vai onko mies huono niissä asioissa?
Käännä aloittaja mielesi toiseen asentoon ja nauttikaa toisistanne! Myönteiset ajatukset lähtevät kiitoon ja ilo tulee elämäänne.
Koskeeko tämä haluttomuutesi vain miestäsi, vaan etkö ylipäänsä ole halukas seksiin? Jos se koskee vain miestäsi, niin onko kyseessä joku törkypetteri?
Ap sinähän olet Kouvolan seudulta, eikös?
Lähetä miehesi joulusaunaan niin saat vähän omaa aikaa:
https://www.google.fi/maps/place/K%C3%A4yr%C3%A4saari/@61.0770779,26.59…
Minkälaista teidän välinen seksi on silloin kun sitä on ollut, ja millaista se on kun sitä on? Ei ole pakko vastata tänne, mutta voisitte käydä läpi tätä yhdessä puolison kanssa. Millainen tunneside, kunnioitus, arvostus ylipäänsä teillä on toisiinne?
Seksiä voi harrastaa muutoinkin, kuin pelkällä penetraatiolla.
Tekö ette ole valmiita tekemään _YHTÄÄN MITÄÄN_ miestenne mieliksi, vaikka asia olisi miehelle erittäin tärkeä?
Tosta noin vaan väheksytään miestä ja pidetään täysin arvottomana, koska ei huvita miellyttää?
Miksi Teitä, arvon naiset, tulisi miellyttää enään millään tavalla? Miksi ette poistu suhteesta ja jätä lapsia miehelle niin saatte nauttia ihanista narsistisista itsestänne?
En minäkään haöuaisi suin surminkaan seksiä miehen kanssa, jota en koe fyysisesti haluttavana. Siksi oysyin sinkkuna kunnes llysin miehen, jonka kanssa on kemiaa. Ihan liian moni menee suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei säväytä lainkaan seksuaalisesti. Kannattaisi erota tai sopia avpimesta suhteesta, ap! Jos haluatte jatkaa liittoa, niin anna miehelle joululahjaksi oikeus sivusuhteisiin!
Ihan ylimainostettua hommaa koko seksi. Yksinkertaisten hommaa, kun maailmassa on paljon mielenkiintoisempiakin tekemisiä. Jätin juuri tuon vuoksi mieheni, sillä ei tod. kiinnostanut äheltäminen ja jatkuva huono omatunto siitä kun ei kiinnosta pätkääkään.
Olen kyllä saanut ns. hyvää seksiä - mitä se nyt ikinä onkaan ja kenelle, mutta paljon mielenkiintoisempaa on olla itsekseen ja tehdä, nauttia, olla just sitä mitä kulloinkin haluaa ilman että kokoajan joku kiinaa ja odottaa joko nyt...
Olisinpa vain tehnyt tämän päätöksen paljon ennenmin enkä kärsinyt huonommuudesta kun en halunnut/tahtonut seksiä. Kaikki ulkomaan -ja kylpylämatkatkin meni siihen kun toinen vain odotti koska päästään naimaan. YÖK, meni moni reissu pilalle.
Elämä voi todella olla ihanaa ja seikkailu ihan omillaan ja itsekseen matkustellen ja ystäviä tapaillen sekä ihanat illat lukien suklaata ja viiniä maistellen, vailla huonoa omaatuntua että se on toiselta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin.
Ei riitä sanat kuvailemaan kuinka oksettavaa tuollainen on.
Kenekään keho ei ole toisen omaisuutta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää omasta kehostaan.
On täysin käsittämätöntä, että toinen ihminen joutuu tyydyttämään itsensä käsin, avioliitossa. Vain koska toinen ei ole valmis hakemaan apua omiin ongelmiinsa seksuaalisuuden suhteen - tai ei ole valmis päästämään toista menemään, tuollaisessa tilanteessa eron pitäisi olla jo puheenaihe.
Voiko tuollaisessa liitossa olla rakkauttakaan?Miten niin pitäisi päästää toinen menemään? Etkö ole koskaan kuullut sanoista jättää toinen? Tämä vain vahvistaa kuvaa, että seksiriippuvaiset ovat myös läheisriippuvaisia. Mitä rakkautta se seksin VAATIMINEN oikein on?
Seksiriippuvainen? Läheisriippuvainen?!
No jopas nyt. Se, että seksi on osa avioliittoa,ei tietenkään tarkoita seksiriippuvuutta. Läheisriippuvaisempia (sori kielioppinatsit) ovat mielestäni ne rassukat, jotka väkisin haluavat kitkuttaa parisuhteessa, jossa kummallakaan ei ole hyvä olla; toinen pihtaa ja toinen tuntee itsensä torjutuksi. Tossut eri suuntiin ja hyvää loppuelämää, ethän toki ole riippuvainen mistään seksihirviöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin.
Kenekään keho ei ole toisen omaisuutta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää omasta kehostaan.
On täysin käsittämätöntä, että toinen ihminen joutuu tyydyttämään itsensä käsin, avioliitossa. Vain koska toinen ei ole valmis hakemaan apua omiin ongelmiinsa seksuaalisuuden suhteen - tai ei ole valmis päästämään toista menemään, tuollaisessa tilanteessa eron pitäisi olla jo puheenaihe.
Voiko tuollaisessa liitossa olla rakkauttakaan?Miten niin pitäisi päästää toinen menemään? Etkö ole koskaan kuullut sanoista jättää toinen? Tämä vain vahvistaa kuvaa, että seksiriippuvaiset ovat myös läheisriippuvaisia. Mitä rakkautta se seksin VAATIMINEN oikein on?
Mitähän sä nyt soperrat.
Ehkä mä olen sitten onnekas, meillä seksi on yksi hyvä tapa ilmentää minun ja mieheni välistä rakkautta. Läheisyyttä on kyllä muutenkin, puhetta myös. En osaisi kuvitellakaan liittoa rakastamani ihmisen kanssa ilman seksiä, haluamme toisiamme juuri siitä syystä, että rakastamme toisiamme. Seksiriippuvuuden kanssa sillä ei todellakaan ole niin mitään tekemistä.
Kuinka teillä sitten osoitetaan rakkautta? Vai onko sitä? Ymmärtääkseni seksiä ei monella ole ollenkaan, jos sitä pitää juhla- ja pyhäpäivinä stressata. Siinä välissä on kuitenkin aika paljon arkea, jolloin rakastelu myös on luvallista.
Mitä rakkautta se totaalinen seksikieltäytyminen muka on?!
Jos seksi ei huvita ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Koitapa nyt oppia. Olet vielä sellaisella halujesi ohjailutasolla, niin ettet kehittyneempää rakkautta ymmärräkään. Kaikille katsos ei se seksi ole mitenkään pakollista. On jopa etovaa. Ei sulla ole mitään oikeutta haukkua tai syyttää sellaista ihmistä, eikä vaatia häneltä seksiä ITSEÄSI varten. Opettelepa ajattelemaan asiaa muidenkin kuin vain itsesi kannalta. Se on sitä oikeaa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiriippuvainen? Läheisriippuvainen?!
No jopas nyt. Se, että seksi on osa avioliittoa,ei tietenkään tarkoita seksiriippuvuutta. Läheisriippuvaisempia (sori kielioppinatsit) ovat mielestäni ne rassukat, jotka väkisin haluavat kitkuttaa parisuhteessa, jossa kummallakaan ei ole hyvä olla; toinen pihtaa ja toinen tuntee itsensä torjutuksi. Tossut eri suuntiin ja hyvää loppuelämää, ethän toki ole riippuvainen mistään seksihirviöstä?
En tietenkään ole. Pikemminkin koulutan häntä oppimaan, ettei sitä seksiä aina tarvitse olla, kun haluttaa. Ettei rakkaus riipu siitä, saako seksiä vai ei. Jos se ei kumppanille sovi, hän ei rakasta minua. Enkä minä häntä. Jätän sellaisen ihmisen, ellen saa häneltä jotain muuta, niin että seksimarinan kun hän ei saa tyydytellä itseään, jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sä nyt soperrat.
Ehkä mä olen sitten onnekas, meillä seksi on yksi hyvä tapa ilmentää minun ja mieheni välistä rakkautta. Läheisyyttä on kyllä muutenkin, puhetta myös. En osaisi kuvitellakaan liittoa rakastamani ihmisen kanssa ilman seksiä, haluamme toisiamme juuri siitä syystä, että rakastamme toisiamme. Seksiriippuvuuden kanssa sillä ei todellakaan ole niin mitään tekemistä.
Kuinka teillä sitten osoitetaan rakkautta? Vai onko sitä? Ymmärtääkseni seksiä ei monella ole ollenkaan, jos sitä pitää juhla- ja pyhäpäivinä stressata. Siinä välissä on kuitenkin aika paljon arkea, jolloin rakastelu myös on luvallista.
Mitä rakkautta se totaalinen seksikieltäytyminen muka on?!Jos seksi ei huvita ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Koitapa nyt oppia. Olet vielä sellaisella halujesi ohjailutasolla, niin ettet kehittyneempää rakkautta ymmärräkään. Kaikille katsos ei se seksi ole mitenkään pakollista. On jopa etovaa. Ei sulla ole mitään oikeutta haukkua tai syyttää sellaista ihmistä, eikä vaatia häneltä seksiä ITSEÄSI varten. Opettelepa ajattelemaan asiaa muidenkin kuin vain itsesi kannalta. Se on sitä oikeaa rakkautta.
Jos seksi ei kiinnosta kannattaa etsiä samanlainen kumppani eikä kiduttaa haluttomuudellaan seksiä haluavaa. Seksi on rakkauden osoittamista kumppania kohtaan, ei vallankäytön väline.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ovat kaikki seksihalut kuolleet kokonaan kun olen muutaman kerran toisen mieliksi harrastanut seksiä.
Se tuhosi seksuaalisuuteni kokonaan. Enää en pysty ollenkaan.
Siinä menee rikki oikeasti.
Ei kenenkään pitäisi alistua seksiin ellei oikeasti halua.
Se on pahempi asia jos joutuu harrastamaan seksiä vastentahtoisesti kuin jäisi ilman seksiä vaikka haluaisi.
Jokaisen täysjärkisen pitäisi tuo ymmärtää.
Vaan eipä tunnu ihmiset nykyään tajuavan. Tärkeintä on oma nautinto. Oma nautinto on tärkeämpää kuin toisen kärsimyksen estäminen.
Hyi saatana.
Sama täällä, ikävä kyllä. Eksä painosti jatkuvasti harrastamaan seksiä ja tietysti suostuin välillä. Haluttomuuteni johtui raskaudesta, liitoskivuista, hiivatulehduksista ja synnytyksen jälkeen repeämän hitaasta paranemksesta ja kuivista limakalvoista. Lisäksi mies juopotteli eikä kiinnostanut koskea sellaiseen kuvotukseen.
No kuitenkin, erosimme ajat sitten eikä mua oikein enää kiinnosta seksi. Tai tarkemmin sanottuna en halua parisuhteeseen, koska en ole pidemmän päälle kovin aktiivinen seksuaalisesti. Mulle ei ole ongelma olla ilman enkä jaksaisi, jos pitäisi monta kertaa viikossa vuodesta toiseen harrastella jotain. Tästä seuraisi kuitenkin ongelmia ja taas painostamista, enkä minä kykene enää tekemään painostuttena mitään. Alkaa kuvottaa ajatuskin.
Hyvä niille jotka kykenee tekemään jotain toisen mieliksi. Mutta ei pitäisi ajatella, että se on kaikille yhtä pikkujuttu. Mulle tuli aina tosi nöyryytetty olo, kuin mun tahdolla ei olisi väliä ja miehen halut on tärkeämmät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ylimainostettua hommaa koko seksi. Yksinkertaisten hommaa, kun maailmassa on paljon mielenkiintoisempiakin tekemisiä. Jätin juuri tuon vuoksi mieheni, sillä ei tod. kiinnostanut äheltäminen ja jatkuva huono omatunto siitä kun ei kiinnosta pätkääkään.
Olen kyllä saanut ns. hyvää seksiä - mitä se nyt ikinä onkaan ja kenelle, mutta paljon mielenkiintoisempaa on olla itsekseen ja tehdä, nauttia, olla just sitä mitä kulloinkin haluaa ilman että kokoajan joku kiinaa ja odottaa joko nyt...
Olisinpa vain tehnyt tämän päätöksen paljon ennenmin enkä kärsinyt huonommuudesta kun en halunnut/tahtonut seksiä. Kaikki ulkomaan -ja kylpylämatkatkin meni siihen kun toinen vain odotti koska päästään naimaan. YÖK, meni moni reissu pilalle.
Elämä voi todella olla ihanaa ja seikkailu ihan omillaan ja itsekseen matkustellen ja ystäviä tapaillen sekä ihanat illat lukien suklaata ja viiniä maistellen, vailla huonoa omaatuntua että se on toiselta pois.
Mä en kyllä ajattele, että se, etten mä anna seksiä tai halua sitä olis jotenkin toiselta pois. Itsehän se sinne reissuun lähti ja minut valitsi ja minä aina kerron miehille, etten tykkää seksistä. Miehet ei usko. Kyllähän sä nyt mun munasta tykkäät. Noh, katsotaans. En todellakaan saa tästä mitään, miltä tuntuu olla tuollainen toisen puhetta ymmärtämätön nuija? Ehkä voiskin alkaa haluta, jos joku joskus tajuaisi, mitä niille sanoo. Mutta ei. Seksiriippuvaiset on paskapäitä, joille ihminen itse ei merkitse mitään vaan se oma tyydytys. Miksi mä heitä säälisin. Mä elän elämääni, he omaansa. Aivan vapaasti valitsivat minut. Omaa tyhmyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sä nyt soperrat.
Mitä rakkautta se totaalinen seksikieltäytyminen muka on?!Jos seksi ei huvita ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Koitapa nyt oppia. Olet vielä sellaisella halujesi ohjailutasolla, niin ettet kehittyneempää rakkautta ymmärräkään. Kaikille katsos ei se seksi ole mitenkään pakollista. On jopa etovaa. Ei sulla ole mitään oikeutta haukkua tai syyttää sellaista ihmistä, eikä vaatia häneltä seksiä ITSEÄSI varten. Opettelepa ajattelemaan asiaa muidenkin kuin vain itsesi kannalta. Se on sitä oikeaa rakkautta.
Jos seksi ei kiinnosta kannattaa etsiä samanlainen kumppani eikä kiduttaa haluttomuudellaan seksiä haluavaa. Seksi on rakkauden osoittamista kumppania kohtaan, ei vallankäytön väline.
Minä kerron miehille, että seksi ei kiinnosta. Suurin osa ei usko. Sen jälkeen vastuu on kuitenkin heillä, mitäs eivät uskoneet. Vallankäyttöä se ei ole, heillä on oma vapaa tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sä nyt soperrat.
No nyt alkoi mennä vyön alle. Olen siis jotenkin sinun alapuolellasi ja sinä rakastat kehittyneemmin? Nousipa sulla nenä pystyyn. Ajattelen todella asiaa omalta ja mieheni kannalta, me onneksi rakastamme ja haluamme toisiamme, niin kuin tällaiset alkuihmiset vain voivat. Ole sinä, oi valaistunut jatkossakin meitä ylempi ja kituuta suhteessasi, toivottavasti saat edes sii vallantunteesta jotain, joka etäisesti muistuttaa tyydytystä.
Olen aseksuaali. Harrastan silti seksiä mieheni kanssa vaikkakin melko harvoin. Ei siitä mene rikki kun sen tekee rakkaudenosoituksena. En nauti aktista, mutta nautin siitä, että tuotan toiselle mielihyvää.