Onko kukaan palstalaisista kärsinyt hiivasyndroomasta ja " ajanut" hiivaa pois kehostaan?
Millaista ruokavaliota olette tarkkaan ottaen noudattaneet hiivakuurin aikana? Sain luontaistuotekaupasta lääkkeet ja ohjeistusta, mutta ruokavalio on vähän kysymysmerkillä.
Kommentit (4)
Miksi esim. lääkäri on määrännyt hiivattomalle ruokavaliolle, kun hiiva on täytynyt poistaa kehosta?
Ite jätin ruokavaliostani aluksi pois sokerin, muut viljat paitsi täysjyvärukiin, hedelmät, muut marjat paitsi puolukan ja karpalon, sekä perunan. Maitotuotteista söin viiliä, piimää ja luonnonjugurttia. Lihaa ja kalaa ja kananmunia söin, broileria en. Suuri osa ruuastani oli ja on luomua. Join paljon vettä ja söin jotain lisäravinteita ja maitohappobakteereita. Jossain vaiheessa pidin mehupaaston. Hiiva lähti, eikä ole tullut takaisin, kuurista on nyt aikaa reilut 10 v. Siitä lähtien olen syönyt hiilihydraattitietoisesti, esim. peruna ja valkoinen vilja ei kuulu päivittäiseen ruokavaliooni. Sokeria syön joskus juhlissa.
eli ainakin leipä tulee olla hiivatonta.