Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP:Jos löytäisit kadulta 500 euron setelin, joka olisi yltäpäältä ripulikakassa, ottaisitko sen?

Vierailija
12.04.2006 |

vai jättäisitkö sijoilleen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin vaikka huivia, kengän pohjallista tai mitä tahansa ettei tarvitsisi käsin koskea.



Sitten vain seteli puutarhasuihkun alle ja pankkiin.

Vierailija
2/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit käsi ojossa kotiin pesemään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin siis ottaa pusiin mukaan ja viedä sinne asemalle.

Vierailija
4/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinolla tai toisella.

Vierailija
5/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta...500 euroo on 500 euroa joten ottaisin =) Tod. näk. mulla ei olis mitään pussia tai muuta mukana mutta laukku on aina joten ottaisin sieltä tärkeimmät kamat pois ja laittaisin sinne (ja myöhemmin ostaisin uuden laukun :D)

Vierailija
6/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis viedä poliisille jos sä löydät sen rahan rahapussissa, jossa tiedot henkilöstä, mutta pelkän setelin löytäminen ei velvoita viemään. Kyllä poliisisetä ois mielissään =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija:


Pitäis viedä poliisille jos sä löydät sen rahan rahapussissa, jossa tiedot henkilöstä, mutta pelkän setelin löytäminen ei velvoita viemään. Kyllä poliisisetä ois mielissään =)

Vierailija
8/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa paskovan miehen, enkä koskaan päästäisi luotani pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulia liikkeellä meidän ökyperheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi