Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muitakin kaikki syöpään sairastuneet tai diabeetikot?

Vierailija
12.03.2006 |

Mua kyl ärsyttää. Vittu, kun ne vaan valittaa kaikesta ja on tosi ärsyttävii. Ei niit jaksais kuunnella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mua kyl ärsyttää. Vittu, kun ne vaan valittaa kaikesta ja on tosi ärsyttävii. Ei niit jaksais kuunnella.

Vierailija
2/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sanoin eräälle tutulle, joka makaa sairaalassa syövän takia, että ottaisi itseään vähän niskasta kiinni! On sitä muillakin ihmisillä vaikeuksia mutta silti pitää jaksaa hommansa hoitaa.

Niin ja suvussa on pari diabeetikkoa, voi juma mitä ruikuttajia! Aina pitäisi olla vaan lääkkeitä hakemassa, höpönhöpö sanon minä! En sitä minäkään lääkkeitä syö vaikka on määrättykin! Humpuukia vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maata petissä sairaalassa ihan minkä asian kans van, saati sit syövän.

Aika usein he muuten ovatkin osaston ilopillereitä.

Mä ja mun kaveri naurettiin niin, että osasto raikui.

Suosittelen sitä sinullekin =)

Vierailija
4/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoilija, ettei elämä näpäytä sormille!

Vierailija
5/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on sairaus siinä missä syöpäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi