Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonloppuna kävi nolosti ja välillä häpeän pientä miestäni :(

Vierailija
13.12.2016 |

Olimme tuttava pariskunnan ja heidän muutaman kavereittensa kanssa juhlimassa tuttavien kotona.Olimme ottaneet jo aika tumut ja sitten muutama miehistä keksi ottaa penkkipunnerrus kisan.Siellä oli siis autotallissa tälläinen penkki No mieheni on todella pieni (167 cm ja 55kg) ja ne muut olivat noin 185-190cm ja varmasti 100 kiloisia.Muut miehet saivat reilusti yli 100kg nousemaan paras taisi olla jopa 160 kiloa mutta mieheni joka ei harrasta mitään liikuntaa sai vain 40 kiloa :( Huomasin miten loppu illan nämä muut miehet naureskelivat miehelleni.... :(

Oli pakko kertoa tänne kun en tästä oikein miehenkään kanssa voi puhua ettei enää enempää hävettäisi raukkaa

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on kääpiö "miehenä"?

Vierailija
122/136 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen ollut todistanut sivusta hetken miesten ryyppyreissua. Kävin tuolloin autolla hakemassa mieheni kotiin, ja poikkesin sitten yläkerrassa moikkaamassa mieheni kavereita. Herranen aika sitä touhua. Kaljatölkkejä lattialla, palanen puoliraakaa pakastepitsaa sohvalla, parvekkeelta kuului hirveä meteli, tupakansavua ja ehkä pahin kaikista, kädenvääntöturnaus meneillään... Möykkäystä ja öykkäystä, kun kannustivat toisiaan ja osa otti homman niin vakavasti, että en ihmettele vaikka olisivat vielä tapelleet myöhemmin sinä iltana. Otin miestä hihasta kiinni ja talutin autoon.

Joukossa se tyhmyys tiivistyy!  Nimimerkillä ensimmäiseltä poikaystävältäni murtui aikoinaan käsi (ranteen ja kyynerpään välissä oleva luu, värttinäluu?) Pojat oli vähän ollut kädenväännössä.. Ex ei halunnu antaa periksi kädenväännössä.. Käsi anto sit periks ja napsahti poikki.. Oli sitten ihan hemmetin kivaa lähteä parin päivänä päästä festareille.. Alunperin piti lähteä autolla, mutta eihän se kipsikädessä voi ajaa.. Eikä mulla ollu korttia.. Niin mentiin sit junalla.. Kylläpä vitututti.. 

En ole lainkaan yllättynyt, että palstan naisilla on kokemuksia näin valkoroskaisista miehistä. Ei ihme, että täällä sitten syytetään miehiä ties mistä, kun ei ole edes koskaan oltu normaalin miehen kanssa. 

Kuule se mun tuttu, jonka tässä ketjussa kerroin murtaneensa olkaluun kädenväännössä, opiskelee lääkiksessä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ankaraa tuo miesten "kumpi on enempi MIES" pullistelu. Sitä tapahtuu joka paikassa, ikään kattomatta. Välillä sitä ei edes miehet huomaa, mutta mitä oon vierestä seurannu on sitä jatkuvasti. ^^' Oma mieheni on pieni sairauden takia (rustohiushypoplasia), toivottavasti kirjoitin oikein :P. Itse olen muodokas 170cm ja mieheni on ~155cm ja 60kg mutta silti on muihin ikäisiinsä nähden paljon paremmassa kunnossa fyysisesti. <3 Kovasti on v*ittuiltu ja haukuttu elämän varrella. Mutta ei sille loppujen lopuksi mitään voi, uskon että se pippelin mittailu ja paremmuuden hakeminen tulee ihan tuolta jostain kaukaa evoluutiosta, millon oikeesti vahvemmat pärjäs ja niin edelleen. :D Ei mun mielestä naisten kannata puutua näihin hirveästi. Ja varsinkaan raasutella. ^^'

Vierailija
124/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääköhän miestäsi että muijansa  ei osaa oikeinkirjoitusta. Sujut olette.

Vierailija
125/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä toisinpäin näitä juttuja. Jos naiset ottais bileissä kisaa siitä, että kellä on isoimmat rinnat, kun suoraan näkisi, että yhdellä on a ja muilla e tai isompi? Tai että katsotaanpa, kuka naisista on hoikin vyötäröltään tai painaa vähiten. Tai kenen naisystävä pystyy saamaan orgasmin yhdynnässä ja kuka on luuseri ja ei pysty. Ihan älytöntä. Ja suoraan verrattavissa tuohon kuka on vahvin tai kellä on isoin muna juttuun. Tosi julmaa ja ilkeää.

Nainen, feministi

Vierailija
126/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä sillä on paljonko mies "nostaa penkistä".

Kasvaakaa nyt jo aikuiseksi!

Vierailija
127/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua manletille!! Tuu AP tänne niin saat sut tunteen ittes naiseks!

Vierailija
128/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen ollut todistanut sivusta hetken miesten ryyppyreissua. Kävin tuolloin autolla hakemassa mieheni kotiin, ja poikkesin sitten yläkerrassa moikkaamassa mieheni kavereita. Herranen aika sitä touhua. Kaljatölkkejä lattialla, palanen puoliraakaa pakastepitsaa sohvalla, parvekkeelta kuului hirveä meteli, tupakansavua ja ehkä pahin kaikista, kädenvääntöturnaus meneillään... Möykkäystä ja öykkäystä, kun kannustivat toisiaan ja osa otti homman niin vakavasti, että en ihmettele vaikka olisivat vielä tapelleet myöhemmin sinä iltana. Otin miestä hihasta kiinni ja talutin autoon.

Joukossa se tyhmyys tiivistyy!  Nimimerkillä ensimmäiseltä poikaystävältäni murtui aikoinaan käsi (ranteen ja kyynerpään välissä oleva luu, värttinäluu?) Pojat oli vähän ollut kädenväännössä.. Ex ei halunnu antaa periksi kädenväännössä.. Käsi anto sit periks ja napsahti poikki.. Oli sitten ihan hemmetin kivaa lähteä parin päivänä päästä festareille.. Alunperin piti lähteä autolla, mutta eihän se kipsikädessä voi ajaa.. Eikä mulla ollu korttia.. Niin mentiin sit junalla.. Kylläpä vitututti.. 

En ole lainkaan yllättynyt, että palstan naisilla on kokemuksia näin valkoroskaisista miehistä. Ei ihme, että täällä sitten syytetään miehiä ties mistä, kun ei ole edes koskaan oltu normaalin miehen kanssa. 

Kuule se mun tuttu, jonka tässä ketjussa kerroin murtaneensa olkaluun kädenväännössä, opiskelee lääkiksessä. :D

Koitatko tässä sanoa, että lääkiksessä ei ole valkoroskaa? 

Vierailija
129/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitatko tässä sanoa, että lääkiksessä ei ole valkoroskaa? 

En mä tiedä mitä tuon naurettavan termin määritelmään sisältyy. Ei se taida oikein Suomeen sopia ylipäänsä.

Vierailija
130/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se säälittävä pätkä ja ota isoMelainen mamu tilalle.

Vierailija
131/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pärjätä jossain lajissa, niin sitten varmaan treenaa kyseistä lajia?

Penkissä se telineiden korkeus on säädettävä, joten pituus ei ole este!

Ap voi irtautua symbioosista, et ole miehesi, miehesi penkkitulos ei kerro sinusta.

Hankkikaa myös niitä parempia kavereita.

Vierailija
132/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös pienikokoinen mutta hänellä on karatesta mustavyö ja toinenkin.

Jos tarina meni kuten ap kertoi että olivat naureskelleet niin ainakin oma mieheni tuosta sohvalta tokaisi ennenkuin avasi kaljapullon auki että olisi napsauttanut sormia ja osoittanut etusormella tuima ilme kasvoillaan pihalle kataamaan.

Siinä olisi sitten naurettu sitä kuka osaa katata ja kuka ei osaa katata.

Vierailija
133/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi saa paremman kumppanin, eikä tuollaista pinnallista paskaa. Jos oikeasti rakastaisit miestäsi et välittäisi/nolostuisi muiden naureskelusta tai miehesi koosta.

Vierailija
134/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme tuttava pariskunnan ja heidän muutaman kavereittensa kanssa juhlimassa tuttavien kotona.Olimme ottaneet jo aika tumut ja sitten muutama miehistä keksi ottaa penkkipunnerrus kisan.Siellä oli siis autotallissa tälläinen penkki No mieheni on todella pieni (167 cm ja 55kg) ja ne muut olivat noin 185-190cm ja varmasti 100 kiloisia.Muut miehet saivat reilusti yli 100kg nousemaan paras taisi olla jopa 160 kiloa mutta mieheni joka ei harrasta mitään liikuntaa sai vain 40 kiloa :( Huomasin miten loppu illan nämä muut miehet naureskelivat miehelleni.... :(

Oli pakko kertoa tänne kun en tästä oikein miehenkään kanssa voi puhua ettei enää enempää hävettäisi raukkaa

Lihaksia saa aina, mutta nuo toiset miehet eivät saa älykkyysosamäärää enempää kun mitä nyt on annettu. :)

Ylpeänä seisoisin oman mieheni rinnalla kun kuitenkin yritti ja olisi sentään fiksumpi kun tuollaiset öykkärit.

Taitaa ap sulle olla ongelma kun asiaa täällä asti mietit ja teet oikein aloituksen siitä.

Pituus eikä painomäärä ole se noloin juttu miehessäsi vaan se minkälaisen naisen on rinnalleen huolinut.

Vierailija
135/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen tarinaa provoksi, koska on epätodennäköistä että noin pienessä tuttavaporukassa olisi noin isot tasoerot tuossa urheilulajissa. Arvioisin että nuorten miesten normaali tulostaso olisi 60-110kg. 40kg on aika epätodennäköistä aikuiselle miehelle kuten myös 160kg.

Vierailija
136/136 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekki Gata kirjoitti:

Mun mies on myös pienikokoinen mutta hänellä on karatesta mustavyö ja toinenkin.

Jos tarina meni kuten ap kertoi että olivat naureskelleet niin ainakin oma mieheni tuosta sohvalta tokaisi ennenkuin avasi kaljapullon auki että olisi napsauttanut sormia ja osoittanut etusormella tuima ilme kasvoillaan pihalle kataamaan.

Siinä olisi sitten naurettu sitä kuka osaa katata ja kuka ei osaa katata.

Kuka osaa kakata.

Aivan.

Kuka tahansa osaa nostella painavia painoja jos harjoittelee sitä päivittäin eikä siihen tarvitse käyttää älyäkään. Karatessa voittajana seisoo paras kataaja.