Viikonloppuna kävi nolosti ja välillä häpeän pientä miestäni :(
Olimme tuttava pariskunnan ja heidän muutaman kavereittensa kanssa juhlimassa tuttavien kotona.Olimme ottaneet jo aika tumut ja sitten muutama miehistä keksi ottaa penkkipunnerrus kisan.Siellä oli siis autotallissa tälläinen penkki No mieheni on todella pieni (167 cm ja 55kg) ja ne muut olivat noin 185-190cm ja varmasti 100 kiloisia.Muut miehet saivat reilusti yli 100kg nousemaan paras taisi olla jopa 160 kiloa mutta mieheni joka ei harrasta mitään liikuntaa sai vain 40 kiloa :( Huomasin miten loppu illan nämä muut miehet naureskelivat miehelleni.... :(
Oli pakko kertoa tänne kun en tästä oikein miehenkään kanssa voi puhua ettei enää enempää hävettäisi raukkaa
Kommentit (136)
Sakke kirjoitti:
Haha. ASIAA! Meidän porukkaan kuului nuoruudessa yks kaveri, joka oli aivan siima. Kaikilla oli tuohon aikaan tyttöystävät. Ihmettelen miten sellainen naruranne oli edes löytänyt muijan. Oltiin sitten pojat ja tytöt vähän viettämässä iltaa, ja tuli juurikin aloituksessa mainitun penkkikisan aika. Repe nappasi helposti stopilla 130 kg. Minä jäin Ekin kanssa tasatulokseen, muistaakseni 122,5 kg nostettiin molemmat. Laiheliini ei saanut ylös edes 40 kiloa. Kuikelo sätki painojen alla tovin, kunnes joku vaivautui jelppimään kaverin "suosta ylös". Naurettiin siinä sille reppanalle, ja sen pojan tyttöystäväkin nauroi meidän kanssa. Myöhemmin se tyttö sitten jätti sen luuserin ja otti tilalle tosimiehen.
Nainen nimeltä Sakke,tuo oli naisen tekstiä.
Niin, tätä se elämä on. Toisilla on pieni mies, toisten miehet juo kaakaota, toisten miehet on parantumattomasti sairaita ja toisten miehet kuolleet. Voimahali ap! Muistele pientä miestäsi ehkä vähemmällä häpeällä sitten kun häntä ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni selätettiin Nurmossa baarin edustalla. En ole koskaan hävennyt miestäni niin paljon. Sain itsekin tuopista päähän sillä reissulla.
Ketähän oikeasti kiinnostaa puliveivareiden toilailut?
Mun mies on 164, ei tulisi mieleenikään hävetä häntä missään tilanteessa tai odottaa että alkaisi pullistella jollain painonnostolla.
Kerran olen ollut todistanut sivusta hetken miesten ryyppyreissua. Kävin tuolloin autolla hakemassa mieheni kotiin, ja poikkesin sitten yläkerrassa moikkaamassa mieheni kavereita. Herranen aika sitä touhua. Kaljatölkkejä lattialla, palanen puoliraakaa pakastepitsaa sohvalla, parvekkeelta kuului hirveä meteli, tupakansavua ja ehkä pahin kaikista, kädenvääntöturnaus meneillään... Möykkäystä ja öykkäystä, kun kannustivat toisiaan ja osa otti homman niin vakavasti, että en ihmettele vaikka olisivat vielä tapelleet myöhemmin sinä iltana. Otin miestä hihasta kiinni ja talutin autoon.
Itsepä olet persjalkaisen miehesi valinnut.
Muuten, kun katselin itsenäisyyspäivän vastaanoton kättelyjonoa, niin silmiini pisti, miten monessa pariskunnassa mies oli lyhyempi kuin vaimo, pituusero oli toisinaan jopa merkittävä. Eli pelkät naisen korkokengät eivät eroa aiheuttaneet. "Suuressa maailmassa" on useinkin niin, että mies on lyhyempi kuin vaimonsa.
onx sun miehellä katkis? mulla on!
Laita se ukkosennussima käkikellonjousi anabolisten steroidien kuurille kahdeksi vuodeksi. Treenautat sen raakaraudalla semmoiseen kuntoon, että seuraavissa bileissä nostaa sen 320kg ilman paitaa ja pätkii lopuksi porukan pinoon. Vaatii vähän vaivaa, mutta joku hinta se on häpeälläkin!!
Vierailija kirjoitti:
40 kg... Minäkin jaksan nostaa enemmän ja olen nainen.
No sinä ilmeisestikin harrastat voimaharjoittelua. Onnea, olet parempi kuin sellainen, joka ei harrasta. Tavoitteet korkealla
Vierailija kirjoitti:
Muuten, kun katselin itsenäisyyspäivän vastaanoton kättelyjonoa, niin silmiini pisti, miten monessa pariskunnassa mies oli lyhyempi kuin vaimo, pituusero oli toisinaan jopa merkittävä. Eli pelkät naisen korkokengät eivät eroa aiheuttaneet. "Suuressa maailmassa" on useinkin niin, että mies on lyhyempi kuin vaimonsa.
Linnan juhlissa on paljon älykkäitä ja menestyneitä ihmisiä. Sellaiset harvemmin jäävät märehtimään pituuttaan. Eivätkä varmasti ota puolisokseen pituusepävarmuusvammailijanaisia
Miten alle 100 kg penkistä nostava mies voi edes tyydyttää ketään naista? Sellaisella "miehellä" varmaan kullikin ohut kuin sukkapuikko.
160 kg nosit autotallissa kännissä, joopajoo. Taitaa olla mielikuvitusta.
Hyi, nuo lihaskimput kuulostaa kuvottavilta. En koskisi pitkällä tikullakaan seurustelu mielessä. Itse arvostan miehessä jotain aivan muuta kuin tyhjää pääkoppaa ja hauiksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten alle 100 kg penkistä nostava mies voi edes tyydyttää ketään naista? Sellaisella "miehellä" varmaan kullikin ohut kuin sukkapuikko.
Tämä. Suurin osa naisista haluaa, että heidät "otetaan" ja vähän "alistetaan" sängyssä. Mahtaa naisella olla fiilikset katossa, kun joku mr Bean alkaa heitä ottamaan luisevilla käsivarsillaan ja jalat on kuin kottaraisella.
Itse asiassa 40 kiloa 55 kiloiselle miehelle on ihan ok suoritus. Puolen vuoden harjoittelulla tuon saisi varmaan tuplattua jos tykkää syödä kanaa ja riisiä sekä nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta pitäisi miehelle edes puhua, jollei hän itse siitä halua keskustella? Ehdotan, että unohdat koko jutun ja jatkatte elämäänne tavalliseen tapaan. Älä ainakaan näytä häpeäväsi hänen pienuuttaan mitenkään. Oletko itse häntä paljonkin isokokoisempi, vai miksi hänen lyhyytensä suhun edes vaikuttaa?
Olen 175cm ja 65kg joten mitään hirveää eroa ei ole.Jos ihan rehellisiä ollaan niin joskus häpeän mieheni kokoa :(
Ap
Oletitko hänen vielä kasvavan, kun menitte kimppaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tiedät onko AP:n mies persjalkainen?
Onko miehelläsi iso kalu? Eihän painonnostolla ole mitään väliä, varustelulla ja pankkitilin saldolla on. Nyt vertailtiin aivan vääriä asioita.
Mieheni selätettiin Nurmossa baarin edustalla. En ole koskaan hävennyt miestäni niin paljon. Sain itsekin tuopista päähän sillä reissulla.