Viikonloppuna kävi nolosti ja välillä häpeän pientä miestäni :(
Olimme tuttava pariskunnan ja heidän muutaman kavereittensa kanssa juhlimassa tuttavien kotona.Olimme ottaneet jo aika tumut ja sitten muutama miehistä keksi ottaa penkkipunnerrus kisan.Siellä oli siis autotallissa tälläinen penkki No mieheni on todella pieni (167 cm ja 55kg) ja ne muut olivat noin 185-190cm ja varmasti 100 kiloisia.Muut miehet saivat reilusti yli 100kg nousemaan paras taisi olla jopa 160 kiloa mutta mieheni joka ei harrasta mitään liikuntaa sai vain 40 kiloa :( Huomasin miten loppu illan nämä muut miehet naureskelivat miehelleni.... :(
Oli pakko kertoa tänne kun en tästä oikein miehenkään kanssa voi puhua ettei enää enempää hävettäisi raukkaa
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Miten alle 100 kg penkistä nostava mies voi edes tyydyttää ketään naista? Sellaisella "miehellä" varmaan kullikin ohut kuin sukkapuikko.
Haluaisin kuulla enemmän seksirutiinistasi jos siihen kuuluu naisen nostelu penkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta pitäisi miehelle edes puhua, jollei hän itse siitä halua keskustella? Ehdotan, että unohdat koko jutun ja jatkatte elämäänne tavalliseen tapaan. Älä ainakaan näytä häpeäväsi hänen pienuuttaan mitenkään. Oletko itse häntä paljonkin isokokoisempi, vai miksi hänen lyhyytensä suhun edes vaikuttaa?
Olen 175cm ja 65kg joten mitään hirveää eroa ei ole.Jos ihan rehellisiä ollaan niin joskus häpeän mieheni kokoa :(
Ap
Laihuta niin et korotsta että miehesi on pienempi kun sinä. : >>>>>
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen ollut todistanut sivusta hetken miesten ryyppyreissua. Kävin tuolloin autolla hakemassa mieheni kotiin, ja poikkesin sitten yläkerrassa moikkaamassa mieheni kavereita. Herranen aika sitä touhua. Kaljatölkkejä lattialla, palanen puoliraakaa pakastepitsaa sohvalla, parvekkeelta kuului hirveä meteli, tupakansavua ja ehkä pahin kaikista, kädenvääntöturnaus meneillään... Möykkäystä ja öykkäystä, kun kannustivat toisiaan ja osa otti homman niin vakavasti, että en ihmettele vaikka olisivat vielä tapelleet myöhemmin sinä iltana. Otin miestä hihasta kiinni ja talutin autoon.
Joukossa se tyhmyys tiivistyy! Nimimerkillä ensimmäiseltä poikaystävältäni murtui aikoinaan käsi (ranteen ja kyynerpään välissä oleva luu, värttinäluu?) Pojat oli vähän ollut kädenväännössä.. Ex ei halunnu antaa periksi kädenväännössä.. Käsi anto sit periks ja napsahti poikki.. Oli sitten ihan hemmetin kivaa lähteä parin päivänä päästä festareille.. Alunperin piti lähteä autolla, mutta eihän se kipsikädessä voi ajaa.. Eikä mulla ollu korttia.. Niin mentiin sit junalla.. Kylläpä vitututti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen ollut todistanut sivusta hetken miesten ryyppyreissua. Kävin tuolloin autolla hakemassa mieheni kotiin, ja poikkesin sitten yläkerrassa moikkaamassa mieheni kavereita. Herranen aika sitä touhua. Kaljatölkkejä lattialla, palanen puoliraakaa pakastepitsaa sohvalla, parvekkeelta kuului hirveä meteli, tupakansavua ja ehkä pahin kaikista, kädenvääntöturnaus meneillään... Möykkäystä ja öykkäystä, kun kannustivat toisiaan ja osa otti homman niin vakavasti, että en ihmettele vaikka olisivat vielä tapelleet myöhemmin sinä iltana. Otin miestä hihasta kiinni ja talutin autoon.
Joukossa se tyhmyys tiivistyy! Nimimerkillä ensimmäiseltä poikaystävältäni murtui aikoinaan käsi (ranteen ja kyynerpään välissä oleva luu, värttinäluu?) Pojat oli vähän ollut kädenväännössä.. Ex ei halunnu antaa periksi kädenväännössä.. Käsi anto sit periks ja napsahti poikki.. Oli sitten ihan hemmetin kivaa lähteä parin päivänä päästä festareille.. Alunperin piti lähteä autolla, mutta eihän se kipsikädessä voi ajaa.. Eikä mulla ollu korttia.. Niin mentiin sit junalla.. Kylläpä vitututti..
En ole lainkaan yllättynyt, että palstan naisilla on kokemuksia näin valkoroskaisista miehistä. Ei ihme, että täällä sitten syytetään miehiä ties mistä, kun ei ole edes koskaan oltu normaalin miehen kanssa.
Mun mies on bodari. Olin maailman epäurheilullisin ihminen, kun tavattiin. Mieheni elämäntapa hiljalleen tarttui myös minuun, ja nykyään olen aika timmissä kunnosa. Ehkä aikaisemmin olisin voinut lämmetä hoikille, mutta nykyään en. Tosin eipä tässä tarvetta katsella muita miehiä, kun verkossa on ihana saalis <3
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on bodari. Olin maailman epäurheilullisin ihminen, kun tavattiin. Mieheni elämäntapa hiljalleen tarttui myös minuun, ja nykyään olen aika timmissä kunnosa. Ehkä aikaisemmin olisin voinut lämmetä hoikille, mutta nykyään en. Tosin eipä tässä tarvetta katsella muita miehiä, kun verkossa on ihana saalis <3
Onko sinulla toinen kämppä, johon karkaat roinaragen aikaan? Vai vastaan tappelemallako oletkin kehittynyt?
Erittäin nolo kirjoitus omasta puolisostasi.
Oletan, että kirjoitus on nolo trolli, koska ei kai kukaan normaali ihminen herjaa rakastaan tuolla tavalla?
Ihan oikeesti. Näin säälittävään trolliin 5 sivua vastauksia???
Käske miestäsi pukeutumaan naistenvaatteisiin ja meikkaamaan.
Kauheeta ap sun ja sun miehes mitat on täsmälleen samat kuin mun tuttavapariskunnan :'D Mutt ette varmaa oo sama pari kummiskaan.
En kyllä ymmärrä miten sun miehes ei saa enempää nostettua kun mä hentona naisenakin pystyn parempaan? Enkä siis harrasta salilla käyntiä, punnerruksiakin saan tehtyä vain 15.
Maaseudulla meno saattaa olla juuri tätä.
Ex oli pieni ja heikko ja sen päälle vielä äkkipikainen. Välillä mietin mitä siinäkin näin. Olen samaa mieltä että on hölmöä kilpailla tuolleen kännissä mutta takuudella tämäkin muistetaan ikuisesti ja miehellesi naureskellaan. Nykyinen on ihana, kiltti, huomaavainen mies JA voimailija. Lihakset eivät poissulje aivoja.
HEL-NYC kirjoitti:
cheattaaminen
Niin siis joku voi tsiittaa! OMG!
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
cheattaaminen
Niin siis joku voi tsiittaa! OMG!
Semmoset roinakasan defenssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tutulta murtui humerus kännisessä kädenväännössä. Muistona iso arpi olkapäästä kyynärpäähän.
Vierailija kirjoitti:
Olimme tuttava pariskunnan ja heidän muutaman kavereittensa kanssa juhlimassa tuttavien kotona.Olimme ottaneet jo aika tumut ja sitten muutama miehistä keksi ottaa penkkipunnerrus kisan.Siellä oli siis autotallissa tälläinen penkki No mieheni on todella pieni (167 cm ja 55kg) ja ne muut olivat noin 185-190cm ja varmasti 100 kiloisia.Muut miehet saivat reilusti yli 100kg nousemaan paras taisi olla jopa 160 kiloa mutta mieheni joka ei harrasta mitään liikuntaa sai vain 40 kiloa :( Huomasin miten loppu illan nämä muut miehet naureskelivat miehelleni.... :(
Oli pakko kertoa tänne kun en tästä oikein miehenkään kanssa voi puhua ettei enää enempää hävettäisi raukkaa
Provo haisee Porvooseen saakka.
Oikeasti kukaan nainen ei valitse puolisokseen miestä jota häpeää joten tuossa jo meni kilometrikaupalla metsään.
Sulla on joku pikkumiesten pilkkaamisfetissi ihan selkeesti. Joko se kengänkokofetissi helpottaa?
Kossu, penkki, kädenvääntö ja sormikoukku. Siinä täydellisen illan ohjelmanumerot.
Ei bemaria pienille miehille, vaan mulkuille. Eli niillä isoilla miehillä, jotka ehdottivat tätä kisaa on varmaan jo...
Totta, että naiset kiihottuvat yleensä isosta miesvartalosta. Kyse on kuitenkin enemmän siitä, että millaisen tunnelman onnistuu luomaan. Pienikokoiset miehet ovat usein tuossa parempia.