Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vähän "trendikkäämmällä" kuntosalilla ja kyllä huvitti :D

Vierailija
13.12.2016 |

Siellä 30 samalta näyttävää nuorta naista jumppasi täydellisissä salivaatteissaan ripsienpidennyksissä, täydessä meikissä ja hiuslisäkkeet söpösti ponnarilla heiluen..
Ei jumpattu liikaa, ettei tule hiki ja saa huulet töröllä otettua parit selfiet :)

Voi voi.. olen kai sitten juntti kun en itse meikkaa salille.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat trendikkäämmällä salilla Elixiaa, ni minä käyn siellä.

En meikkaa salille, mutta menen kyllä työpäivän jälkee meikeissä jumppaan. Toki en ikinä näytä kovinkaan meikatulta, eikä mulla ole ripsenpidennyksiä.

Mutta itse en ole elixiassa tuollaista kokenut. Okei, ehkä välillä sinne eksyy jokunen 18 v. jumppaamaan, mutta onpahan jotain katseltavaa itselläkin :D

Älä siis yleistä :)

Vierailija
2/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elixia. Ja kyllä noita ripsipirkkoja oli 30 vuotiaissakin vaikka kuinka paljon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit keskittynyt treenaamaan etkä tuijottamaan muita treenaajia. 

Vierailija
4/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on tämä nykyinen trendi, että useissa kuntosaleissa on suuret pihalle tai kadulle avautuvat ikkunat? Jotta kaikki varmasti näkevät, että ollaan siellä treenamassa? Omasta puolestani haluaisin yksityisyyttä, kun punnerran siellä siellä hikisenä irvistellen. Ja puhelimet kameroineen eivät kuulu kuntosaleille tai etenkään pukuhuoneisiin. Tästä syytä en käy enää kuntosaleilla sitovan liittymisen ohella.

Vierailija
5/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samastumaan AP:n kertomukseen. Siitä tiesin itse aikoinani tulleeni vanhaksi, epäseksikkääksi ja muutenkin äärimmäisen uncooliksi, kun ennen kuntosalia pesin pukuhuoneessa  työpäivämeikkini pois naamastani. Minusta se oli ihan loogista toimintaa, kunnes vilkaisin  viereeni, jossa treenaamaan menevä tyttö taputteli lisää puuteria kasvoilleen. Tämän tapahtuessa olin 28-vuotias, eli toinen jalkani oli ilmeisesti jo silloin haudan puolella ;D

Vierailija
6/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Nuo salille laittautuvat ja siellä poseeraamiseen keskittyvät ihmiset eivät todellakaan halua, että heidän ulkonäkönsä millään lailla noteerattaisiin. Jokainen heistä katsos pukeutuu, meikkaa ja postaa itsestään kuvia treenatessaan vain itseään varten, vai mitä?

Vierailija
7/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä meikkejä, tukkivat vaan ihohuokoset, itse ainakin pesen aina pois ennen treeniä. Olen onneksi melkein ainoa nainen meidän salilla, ei tarvitse katsoa ripsipirkkoja.

Vierailija
8/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä treenaamista pakkelit naamalla.

Luulis et nää ripsipirkot välittäis kasvojensa ihon kunnosta kun se ulkonäkö on kaikkein tärkeintä elämässä.

Vierailija
9/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jumpat on koulun voimistelusalissa. Siellä keski-ikäisiä naisia. Muutama nuorempikin mukana. Eipä tarvii stressata vaatetusta/meikkejä. Käyn myös uimahallin kuntosalilla. Siel porukkaa laidasta laitaan. Ripsipirkot ovat kyllä vähemmistössä, kun ei ole mikään trendisali.

Vierailija
10/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida itsekään treenata kovinkaan kovaa, kun ehditte tarkkailemaan muita noin intensiivisesti. Käyn itse ketjusalilla, mutta silti en ole koskaan nähnyt kenenkään tupsuttelevan puuteria tai nappailleen selfieitä siellä.

Vierailija
11/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Nuo salille laittautuvat ja siellä poseeraamiseen keskittyvät ihmiset eivät todellakaan halua, että heidän ulkonäkönsä millään lailla noteerattaisiin. Jokainen heistä katsos pukeutuu, meikkaa ja postaa itsestään kuvia treenatessaan vain itseään varten, vai mitä?

No olettaisin että esim. niitä selfieitä otetaan kavereille/seuraajille. Ei millekkään katkeralle av-tädille kyyläämässä soutulaitteesta käsin :D

Vierailija
12/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineet on nykyään kyllä karmeat. Sokaisevat loogisen ajattelun täysin. Onneksi ikä tuo noillekin naisille ehkä perspektiiviä asiaan. Ei kuntoillessa tarvitse saati kannata meikit naamassa ja vimpan päälle laitettuna olla. 

Vierailija
13/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikeissä treenailevat tai salilla lähinnä hengailevat eivät itseäni häiritse. Mutta välillä kyllä tulee mietittyä omaa ulkoasua kun satun peilin eteen pysähtymään... :D Naamani on nimittäin aivan mielettömän punainen treenatessani. En voisi kuvitellakaan jättäväni meikkejä naamaan, valuisivat hien mukana pois aivan varmasti. Teen siis lähinnä HIIT-tyyppistä treeniä tällä hetkellä ja valitettavasti treenaan juuri tälläisellä "trendisalilla".  Jotenkin ei oikein jää aikaa kiinnittää muihin huomiota, kun koitan liikkeitten välissä kasailla itseäni.

Vierailija
14/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin naama hikoaa niin paljon, että meikit naamassa treenaaminen olisi tosi epämiellyttävää. Ehkä niille ei sitten tule hiki.

Vierailija
15/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kuntoillaan, meikissä tai ilman.

Vierailija
16/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni meikkibarbie pyöräilee känny kädessä. Verkkaista tahtia ykkösvaihteella. Ei tunnu hirveästi hikoiluttavan :)

Vierailija
17/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ala pesemään meikkejä av-mammojen kyttäämisen takia. Menen aina suoraan töistä salille ja keskityn treenamiseen siellä, en muiden ulkonäköön.

Vierailija
18/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olettaisin että esim. niitä selfieitä otetaan kavereille/seuraajille. Ei millekkään katkeralle av-tädille kyyläämässä soutulaitteesta käsin :D

Ai että, onko joku epäesteettinen kuntoilijatäti mennyt pilaamaan muuten täydellisen saliselfiesi? Sen verran katkeralta sinä nimittäin kuulostat ;D

Vierailija
19/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ala pesemään meikkejä av-mammojen kyttäämisen takia. Menen aina suoraan töistä salille ja keskityn treenamiseen siellä, en muiden ulkonäköön.

Kiitos tiedosta. Se on toki oma asiasi, kuinka kuntoasi ja/tai ihosi terveyttä hoidat, mutta ei kannata ihmetellä, jos muilla on asiasta erilaisia mielipiteitä.

Vierailija
20/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tutustumiskäynnin Lady Linella. Totta kai tarkkailin paikkaa, kun yritin etsiä sieltä, mitä voi tehdä milläkin. No irtopainopaikka oli ihan onneton, joten sinne laitteiden pariin sitten.

Eniten minua ihmetytti, kuinka suosittu oli joku laite, missä käsiä pyöritettiin kuin pyörän polkimissa. Hiki ei todellakaan siinä tullut, kun sai seisoa rentona pyöritti käsiä. Mutta siihen oli melkein jonoa. 

Tyylikkäitä naisiahan siellä oli. Vaalenapunaista ja aniliininpunaista ja joku violettikin seassa. Sävy sävyyn kenkien kanssa. Reisilaitteessa pari, kolme nostoa. Sitten huokaisu ja peilin eteen katselemaan kroppaa. Meikkiä oli useimmalla enemmän, kuin itsellä iltariennoissa.

Suihkussa ei kukaan käynyt. No, ei kai monella edes hiki tullut. Ja olisi sitä meikitkin levinneet.

Mielenkiintoinen paikka. En kyllä itse viihtynyt. En siksikään, koska irtopainopuoli oli niin huono. Toiseksi siellä ei uskaltanut tehdä mitään raskailla painoilla, ettei ähkinä kuulu. 

Mutta sopii niille, jotka tykkäävät tuonlaisesta liikunnasta. Mutta sen käsienpyörityslaitteen merkitys ei selvinnyt minulle. Oliko se sitä, että näytti kauheasti tekevän jotain, mutta ei hiki tule, eikä paikat kipeydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi