Kävin vähän "trendikkäämmällä" kuntosalilla ja kyllä huvitti :D
Siellä 30 samalta näyttävää nuorta naista jumppasi täydellisissä salivaatteissaan ripsienpidennyksissä, täydessä meikissä ja hiuslisäkkeet söpösti ponnarilla heiluen..
Ei jumpattu liikaa, ettei tule hiki ja saa huulet töröllä otettua parit selfiet :)
Voi voi.. olen kai sitten juntti kun en itse meikkaa salille.
Kommentit (23)
Mä päätin pysyä kaukana paikalliselta Lady Line -salilta, kun kerran satuin kävelemään sellaisen ohi. Ulos tuli nimittäin juuri silloin kaksi trendilikkaa, jotka todella katsoivat minua päästä varpaisiin arvioivasti, kun kävelin ohi. Harvoin näkee niin avointa toisen ruhon arviointia :D Ajattelin, että sama meno on käynnissä salin sisäpuolellakin, joten mun paikat on edelleen ne kuluneet ja hämärät kellarisalit.
Mikä siinä onkin, että ne vaaleanpuna-mustat treenikuteet ärsyttää!
Vierailija kirjoitti:
No en ala pesemään meikkejä av-mammojen kyttäämisen takia. Menen aina suoraan töistä salille ja keskityn treenamiseen siellä, en muiden ulkonäköön.
Jos et mene salille näyttäytymään ja katselemaan itseäsi peilistä selfieiden välissä ja tee pukkarissa erikseen salimeikkiä, jota ei saa hikoilla pois, tässä ketjussa ei puhuta susta.
Saat huokaista helpotuksesta. Tänäänkään ei ollut tarvetta uhriutua.
Toki, en vaan ymmärrä millainen elämä/persoona ihmisellä on jos tuntee huvitusta muiden meikkaamisen/meikkaamattomuuden takia salilla :D