Ostan itselleni joululahjaksi rannekellon. Suosittele merkkiä
Joku simppeli, selkeä, klassinen nahkarannekkein, hopean/teräksenvärinen, hinta maks 400 euroa.
Longines kiinnostaa mutta hinta karkaa pahasti.
Kommentit (92)
Mulla on Citizen Eco-Drive! Ostin joskus 10v sitten itselleni joululahjaksi. Ei tarvii vaihtaa patteria ja pysyy hyvin ajassa. Mulla on joku titaani/teräsranneke ja sininen tausta kellotaulussa. Tykkään edelleen. Maksoi joitakin satasia, en yhtään muista, mut tuskin yli 400 olisin kellosta maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Citizen Eco-Drive! Ostin joskus 10v sitten itselleni joululahjaksi. Ei tarvii vaihtaa patteria ja pysyy hyvin ajassa. Mulla on joku titaani/teräsranneke ja sininen tausta kellotaulussa. Tykkään edelleen. Maksoi joitakin satasia, en yhtään muista, mut tuskin yli 400 olisin kellosta maksanut.
Ai niin, kestää myös vettä, joten ei tarvi jättää rannalle mennessään uimaan.
Aika tiukka hintaraja. Jos oikeasti haluat kunnollisen kellon loppuelämäksi laita budjettiin nolla perään. Suosittelen lämpimästi jotain mekaanista kelloa. Omega on itselläni.
Tuo on niin kasaria. Mihin tarvitset rannekelloa?
Guess merkillä on paljon kelloja alle 400e! Michael Korsilla ja Marc Jacobsilla on jotain myös. Nää kolme on mun suosikki merkkejä. Marc Jacobsilla on ehkä kaikista hillityimmät mallit näistä. Katso keskisenkello.fi netti sivuja, sieltä minä olen tilaillut ja siellä on usein hyvät tarjoukset :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulisit??
Kellonajan katsomiseen vaikka. Kännykän vilkuileminen koko ajan on niiin last season.
Vierailija kirjoitti:
Guess merkillä on paljon kelloja alle 400e! Michael Korsilla ja Marc Jacobsilla on jotain myös. Nää kolme on mun suosikki merkkejä. Marc Jacobsilla on ehkä kaikista hillityimmät mallit näistä. Katso keskisenkello.fi netti sivuja, sieltä minä olen tilaillut ja siellä on usein hyvät tarjoukset :)
Kiitos, ei Guessiä eikä Korsia. Kummatkaan merkit ei nappaa vaatteissa, laukuissa eikä koruissa.
Täytyy katsastaa keskisenkello=)
Vierailija kirjoitti:
http://www.suninen.fi/l47904122.htm
vähän menee yli
Ei toiminutkaan linkki.
http://watchbase.com/longines/les-grandes-classiques/l4-320-4-12-2 tarkoitin tätä kelloa
Kannattaa hankkia muuten 2 kelloa. Toinen urheiluun ja toinen muuhun vapaa-aikaan. Halvalla ei taida saada näissäkään hyvää. Harva tietysti tuhansia euroja kelloon haluaa laittaa tai on varaa laittaa, mutta 400 eurolla luulisi saavan peruskäyttöön soveltuvan kestävän kellon. Suosittelisin jotain yksinkertaista ja hillittyä, jossa ei mitään ylimääräisiä toimintoja eli ns. peruskello.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin ostaisi Tommy Hilfigerin auton.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin out. Meidän 17- ja 15-v tyttäret on halunneet tänä vuonna rannekellot synttärilahjaksi. Ne on kaikkea muuta kuin "kasaria".
kellotar kirjoitti:
Kannattaa hankkia muuten 2 kelloa. Toinen urheiluun ja toinen muuhun vapaa-aikaan. Halvalla ei taida saada näissäkään hyvää. Harva tietysti tuhansia euroja kelloon haluaa laittaa tai on varaa laittaa, mutta 400 eurolla luulisi saavan peruskäyttöön soveltuvan kestävän kellon. Suosittelisin jotain yksinkertaista ja hillittyä, jossa ei mitään ylimääräisiä toimintoja eli ns. peruskello.
Vaikka mulla olisi ehkä varaa, ei mulla ole mitään haluja laittaa tuhansia euroja kelloon. Mun reilusti alle satasen Leijona-kello on toiminut moitteettomasti jo 4 vuotta. Toki paristot on vaihdettu.
Säästät lisää ja ostat tuon longinesin. Mikää ei harmita kuin se, että ostaa kiireessä melkein samanlaisen kuin oikeasti halusi. Lopulta vaikka olisi ollut siihen rahaa, niin ei viitsi enää ostaa, koska on jo lähes sellainen samanlainen. Kello kestää vuosia, joten parin kuukauden odotus ei merkkaa mitään siinä.
Mulla on ollut jo useamman vuoden Leijona. Se piti olla vain väliaikainen, kun hyvin palvellut Zenith temppuili, mutta jäikin sitten jatkuvaan käyttöön, koska on yksinkertainen ja selkeä ilman mitään koristuksia tai kruusauksia. Paristo pitää tietysti vaihtaa välillä, mutta eipä tuo ole ongelmaksi tullut. Niin ja mikä parasta, kello oli laatuunsa nähden varsin edullinen, alle satkun.
kellotar kirjoitti:
Kestävän kellon saa jo parilla kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vastaavan kellon Keskiseltä ja oli hinta-laatusuhteella ehdottomasti paras, vaikka en muuten ole mikään Keskis-fani! :)
Citizenin Eco-Drive. Ei tarvitse vaihtaa paristoja koskaan ja on laadukas. Malleja on useampia mistä valita.